יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

My MAC Me Over Makeover!

כשראיתי בהתחלה את הפרסומים למייקאובר של מאק לקראת הקולקציה החדשה MAC Me Over, חשבתי שאין מצב שאני אלך. לשבת באמצע הקניון, עם מלא מלא אנשים מסביבי בזמן שמישהי שאני לא מכירה מאפרת אותי? ועוד להצטלם אחר כך? ממש לא...
במחשבה שנייה, הגעתי למסקנה שצריך להיות מעניין לראות איך מאפרת מקצועית תבחר לאפר אותי וגם איך היא תתמודד עם יצירת אייליינר שיתאים למבנה העין שלי, וזה היה בדיוק מה שביקשתי מהמאפרת החמודה רינת!
אז הגעתי לקניון ביום רביעי, מצויידת בצלמת הנאמנה - אמא שלי! אמא הצליחה להתמודד יפה מאוד עם הצפיפות במקום וצילמה כל שלב ושלב!


רינת המאפרת התחילה עם בסיס כמובן, מייק אפ Studio Fix (כששאלתי למה היא לא משתמשת במייקאפ נוזלי היא אמרה שזה פשוט חוסך להם זמן באירוע) אותו היא מרחה עם מברשת קבוקי. מכיוון שאף פעם לא איפרו אותי, התחושה של מישהו אחר עובר עם מברשת על כל הפנים שלי הייתה קצת מוזרה, אבל כשראיתי את התוצאה זה לגמרי היה שווה את זה! אני לא זוכרת את הגוון הספייציפי של המייקאפ, אבל הקונסילר שרינת שמה לי אחרי המייק אפ היה Select Moisturecover בגוון NW25.


לאחר מכן עברנו לעיניים, והתחלנו עם קונסילר Studio Finish גם בגוון NW25 על כל העפעף, ואחריו רינת השתמשה בצללית בגוון חום שאני לצערי לא זוכרת את שמה, אבל בתמונות נראה שזו אולי Moleskin מהקולקציה החדשה. אחריה היא השתמשה ב - Mythical שאותה היא טישטשה בקפל העין ומעליו. 


השלב הבא היה השלב שלו חיכיתי - האייליינר! רינת השתמשה על העפעף העליון בפלואידליין Blacktrack וציירה איתו אייליינר מקסים בעיניי! קצת ארוך אולי אבל בהחלט מתאים למראה הכללי. שמחתי לראות שלא רק לי הקו יוצא מעוגל בסופו, כנראה שזו פשוט הזווית שמתאימה למבנה העין שלי. אחר כך היא המשיכה ותחמה את מעקה העין עם עפרון אייליינר שחור שאותו היא גם מרחה וטישטשה בקו הריסים התחתון.


אחר כך רינת התחילה להניח את הסומק, Equilibrium, גם מהקולקציה החדשה. היא הניחה אותו בצורה מקסימה, במיוחד בשבילי שמפחדת מאוד להיראות כמו ליצן כשאני מניחה סומק. היא הצליחה ליצור הצללות יפות כל כך! המשכנו עם היילייטר Cream Color Base שלא הצלחתי לקלוט את שמו.



החלק שהכי הפתיע אותי בכל התהליך הזה הייתה הצורה שבה רינת מרחה לי את המסקרה - היא מרחה אותה מלמעלה, בזמן שהעיניים שלי היו סגורות! אף פעם לא חשבתי על מריחה מסקרה בצורה הזו ואני חייבת לציין שיצא מעולה! מבלי לעגל את הריסים היא הצליחה ליצור מראה ריסים מושלם מבחינתי, מעוגל ומופרד ומעובה בדיוק במידה.


השלב האחרון באיפור היה השפתיים וזה היה האלמנט היחיד באיפור שלא ממש התחברתי אליו. רינת בחרה בליפגלוס מאוד מאוד בהיר, שבמבט ראשון נראה מחריד בעיניי, אבל אני חייבת להודות שאחרי כמה זמן החלטתי שזה דווקא יפה! אבל אני עדיין הייתי בוחרת משהו אחר...



פה הסתיים שלב האיפור ועברתי לשיער. מכיוון שידעתי שאני הולכת לבלות את הלילה באוטובוס (בדרך לאילת!!!) לא רציתי שישימו לי חומרים בשיער אז רק עשו לי המון המון בייביליס וזהו, הייתי מוכנה!

(לצערי המצלמה שלי שבקה חיים בשלב הזה, ולכן אין לי תמונות בלי המשקפיים...)

החלק האחרון של המייקאובר כלל צילום בסטודיו קטן במתחם. זה החלק שהכי איכזב אותי - הצילום נעשה במצלמת פולורואיד, אני מניחה שכדי לחסוך זמן, אבל הבעיה היא שבמצלמות הללו אי אפשר בכלל להראות את היופי של האיפור מכיוון שהיא לא מסוגלת לצלם צילומי פנים בלבד, אלא מחייבת צילום של חצי גוף מה שדי מחמיץ את המטרה בעיניי. גם התמונות שלי וגם אלו שראיתי על הקירה בכניסה היו די מאכזבות וחבל.

בסיכומו של עניין, נהניתי מאוד, היה ממש ממש כיף ואני מחכה בקוצר רוח לאירועים מסוג זה בעתיד!

(לחצו על התמונה להגדלה)
שתי התמונות הימניות צולמו בתאורה שונה ובגלל זה אני נראית מאוד מאוד שזופה!


5 תגובות:

  1. אהבתי הכל וכמוך לא התחברתי לגלוס. לדעתי אם היו שמים לך OFFSHOT או OH OH OH היה לך הרבה יותר יפה. בכל מקרה איפור זריז, יפה ומדגיש.
    ואכן המצלמה אצלם הייתה נוראית!

    השבמחק
  2. אני גם לא אוהבת את הגלוס, הוא יותר מדי בהיר. אבל האיפור ממש יפה לך.:)

    השבמחק
  3. וואו, המייקאובר הזה פשוט הורס! כל כך מתאים לך!!

    השבמחק
  4. תודה רבה! 
    אני עד היום מנסה לשחזר אותו מדי פעם :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...