יום שלישי, 28 באוגוסט 2012

Review - Estee Lauder Daywear BB Cream!

על שגעת ה-BB Cream אני מניחה שכולן כבר שמעו (ומי שלא, יש שירשור מפורט למדי בפורום האיפור של תפוז). לאחר שהיה להצלחה גדולה באסיה, לאחרונה התחילו חברות מערביות להוציא גרסאות משלהן לקרם המדובר הזה. 
מכיוון שאני לא משתמשת במייקאפ על בסיס יומיומי ואוהבת מאוד קיצורי דרך בשגרת הטיפוח שלי, שמחתי לקבל להתנסות את המוצר החדש של חברת אסתי לאודר -

DayWear Anti-Oxidant BB (Beauty Benefit) Creme


דבר החברה: "התכשיר החדש בסדרת DayWear מועשר בקומפלקס המתקדם ביותר של נוגדי חמצון חיוניים לעור, ומשמש כתכשיר "כל יכול" המעניק לעור גוון אחיד ומראה בריא, היום ובעתיד בצעד אחד בלבד. מדובר בקרם נטול שומן, בעל תחושה קלילה ויתרונות רבים. הוא מיועד לכל סוגי העור.
הוא מגן על העור, משפר את מראהו ומזין אותו בלחות בעת ובעונה אחת.
ניתן להשתמש בתכשיר לבדו או למשוח אותו מתחת לקרם בסיס לאיפור. בשני המקרים יתרונותיו הרבים
מספקים לעור כיסוי מלא לצמצום מראה פגמים ולמקסום הזוהר הטבעי של העור –
כל זאת תוך ויסות שומן בעור ומניעת ברק ליצירת גימור יפהפה."


המוצר הזה מבטיח בעצם כמה שלבים בפעולה אחת - קרם לחות, הגנה מהשמש (SPF 35) וכיסוי דמוי מייקאפ. הגוון שקיבלתי להתנסות הוא 01 Light (ובסדרה יש גם גוון כהה יותר Medium 02).


התנסיתי בו במשך כמה שבועות והוא בהחלט שימושי בעיניי - לימים בהם אין לי זמן הוא תחליף טוב לקרם הלחות ומקדם ההגנה הרגילים שלי. הכיסוי שלו די נמוך ולכן מי שמחפשת כיסוי בינוני ומעלה לדעתי לא תמצא כאן את מבוקשה (למרות שבהחלט ניתן למרוח מעליו תוספת של קונסילר כדי להגיע לרמת כיסוי גבוהה יותר, אבל זה קצת מחטיא את המטרה לדעתי). הוא בהחלט מתאים למי שיש לה עור די חף מפגמים ומחפשת מוצר שיאחד קצת את עור הפנים. מה שכן, לא הייתי ממליצה לבעלות עור יבש/רגיל להשתמש בו מבלי קרם לחות מתחתיו, פשוט משום שהוא לא מספיק לחותי לטעמי.
ניסיתי אותו עם כמה מברשות שונות - מברשות ה-Buffing וה-Stippling של Real Techniques, מברשת F80 של סיגמא ומברשת 01 של קרליין. הכי אהבתי את התוצאה עם מברשת ה-Buffing שיצרה מרקם חלק ואחיד לעור. משום מה מברשת ה-Stippling לא עשתה עבודה טובה כל כך - בניגוד למייקאפ נוזלי שאיתו אני מצליחה להשיג איתה את הגימור היפה ביותר, עם ה-BB Creme היא יצרה מראה לא אחיד וקצת כתמי לעור.


מבחינת העמידות, הוא שרד עלי בערך 5 שעות (בסביבה מעורבת - ממוזגת ולא ממוזגת), כמובן עם פודרת בלוט של מאק מעליו (אני לא יוצאת מהבית בלעדיה בקיץ :). זו עמידות סבירה בעיניי, בעיקר משום שהוא לא דוהה בצורה מכוערת וכתמית, אלא פשוט נעלם בחינניות.

המוצר כאמור מגיע בשני גוונים: Light ו-Medium ומחירו (ל-30 מ"ל) הוא 215 ש"ח.


ורק רציתי להזכיר לכן שההגרלה לכבוד השנה הראשונה של הבלוג עדיין נמשכת!

6 תגובות:

  1. סקירה מצוינת שירי ! לא נראה לי שמוצר כזה יכול להתאים לי כי אני אוהבת כיסוי בינוני מינוס. הבנתי שלבובי בראון יש BB עם כיסוי סביר שיגיע בקרוב לארץ...אחכה לסקירות עליו (אפרת כתבה שהיא כבר הזמינה כשאדוארדו היה בארץ, אז אני מניחה שהיא תסקור אותו כשיגיע)

    השבמחק
  2. איך הוא בהשוואה ל-BB של אנה לוטן?

    השבמחק
  3. אני משתמשת בו רק יומיים (לפני זה קיבלתי את המדיום שהוא ממש כהה בהשוואה לגוון זה)
    נכון להיום אני צריכה כיסוי נוסף ולכן אני מוסיפה קונסילר- אבל אני מאמינה שזה יסתדר.
    אני מחכה לראות אם אוהב או לא- אבל יש לו נק' זכות בגלל מקדם ההגנה הגבוה שלו.

    השבמחק
  4. האמת, בדיוק כשקיבלתי אותו קיבלתי דוגמית של ה-BB של אנה לוטן אז חשבתי להשוות ביניהם. אבל לצערי הקרם של אנה לוטן ממש (אבל ממש) לא מתאים לעור המעורב שלי... אני כן יכולה להגיד שיש לו קצת יותר כיסוי בעיניי מזה של אסתי לאודר, אבל עלי הוא היה כל כך כבד שאני ממש לא יכולה לעשות השוואה הוגנת ביניהם :).

    השבמחק
  5. סקירה מצויינת. הייתי סקרנית מאד לגביו, אבל כנראה שהא פחות מתאים עבורי..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...