יום שבת, 29 בדצמבר 2012

My New Year's Eve Snow inspired look!

הרבה זמן לא עשיתי מראה קצת יותר משוגע מהרגיל (בעצם מאז המראה של אילמסקה שעשיתי בשנה שעברה), אז לקראת הסילבסטר הקרוב החלטתי לשחק קצת עם אוסף האיפור שלי וליצור מראה קצת יותר מעניין ומושקע מהרגיל!
בניגוד להרבה מראות סילבסטר (או New Year's Eve Look אצל היוטיובריות שאני צופה בהן) שבדרך כלל הם מראות יותר מעושנים, כהים ודרמטיים, רציתי ללכת דווקא על משהו קצת שונה - בהרבה מחלקי העולם העונה הזו מתאפיינת במרכיב אחד שלא ממש רואים בישראל וזהו השלג, אז לקחתי קצת השראה מהלובן הבוהק שלו ויצרתי את המראה הבא:


רציתי מראה מאוד בהיר, כסוף אבל עדיין מודגש ומיוחד. ריסים מלאכותיים ישדרגו משמעותית את המראה כולו ובוודאי יתאימו למסיבה!


והנה השלבים שלי ליצירת המראה: על כל הפנים מרחתי את הפריימר Magic Lumi של לוריאל ואחריו את המייקאפ Healthy Mix של בורז'ואה בגוון 52. חשבתי שהפריימר יתן מראה קצת יותר מואר לעור אבל נראה לי סופית שזהו מוצר מיותר כיוון שהוא לא ממש עושה משהו...
את איפור העיניים התחלתי עם הצד הבהיר של עיפרון הצלליות של רבלון בגוון Volcanic על כל גלגל העין. אחריו מרחתי את צללית ה-Color Tattoo הלבנה Too Cool ואחריה את הכסופה Eternal Silver. אני מוצאת שאם אני עושה מראה שהבסיס שלו בהיר, אני מעדיפה להניח את צלליות הקרם דווקא עם האצבע ולא כהרגלי עם מברשת (242 של מאק). 



בזווית החיצונית של העין מרחתי את Audacious Asphalt עם מברשת עיפרון (219 של מאק) וטישטשתי קצת. כדי לקבע את הצלליות השתמשתי בצללית הכסופה מפלטת Immaculate Collection של MUA (סקירה בקרוב :)) על העפעף עצמו, בשילוב עם Time Resist White מסדרת ה-Color Infaillible של לוריאל. בזווית החיצונית ובקפל עצמו הנחתי וטשטשתי צללית נוספת מהסדרה הזו - Flashback Silver שהוסיפה קצת עומק למראה. 


תחמתי את מעקה העין עם עיפרון של Urban Decay בגוון Perversion וטשטשתי אותו למטה במקצת עם הצללית השחורה מהפלטה של MUA. הוספתי קצת משתי הצלליות של לוריאת כדי ליצור מעבר גוונים הדרגתי מהכהה לבהיר, וסיימתי עם הצללית הלבנה מהפלטה של MUA, כל זאת עם מברשת K21 של ביוטיקר.




את פנים העין הדגשתי עם שילוב של Time Resist White והצללית הלבנה של MUA, שהונחו מעל Too Cool של מייבלין (שממש הייתי צריכה להניח שכבה עבה במיוחד ממנה. בהחלט לא הצללית המוצלחת באוסף הזה...). הוספתי אייליינר על העפעף העליון (Blacktrack של מאק) וכמובן עיגלתי את הריסים ומרחתי מסקרה.


על הלחיים הנחתי את הסומק הקרמי של בובי בראון - Powder Pink עם מברשת ה-Stippling של Real Techniques שממש מושלמת לסמקים קרמיים בעיניי, והוספתי הצללות והארות עם מוצר של Too Faced שהוא בעצם שני מוצרים באותה אריזה - ברונזר Chocolate Soleil והיילייטר Candlelight. השתמשתי גם ב-Soft & Gentle של מאק כדי להגיש קצת יותר את עצמות הלחיים וכדי להוסיף עוד קצת זוהר למראה.


את השפתיים רציתי להשאיר די טבעיות אז מרחתי עליהן את ה-Lip Butter של רבלון בגוון Peach Parfait ומעליו את הגלוס Very Hollywood של אסתי לאודר.





מה איתכן? מה התוכניות שלכן לסילבסטר (איפוריות או אחרות)?
התנסיתן כבר במוצרים של MUA? מה חשבתן?

6 תגובות:

  1. יצא ממש חורפי! כמה כיף פשוט לשבת ולשחק עם איפור, נכון?

    השבמחק
  2. ממש יפה :-) נורא אהבתי! נתת לי רעיון לאיפור ערב לאו דווקא כהה...

    השבמחק
  3. וואו! לא יומיומי בעליל, אבל בהחלט מתאים לערב סילבסטר חורפי ומושלג!

    השבמחק
  4. תודה מותק! זו הייתה הכוונה :)

    השבמחק
  5. אין על משחקי איפור! ממש נהניתי לשבת ולנבור במגירות ולשחק עם הכל!

    השבמחק
  6. Hi just wanted to give you a brief heaԁs up anԁ
    let you knoω a fеw of the іmages aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue.
    I've tried it in two different browsers and both show the same results.

    my website - free playstation 3

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...