יום שישי, 25 בינואר 2013

סקירה בקטנה - Bourjois Liner Effect Mascara!

בניגוד לרוב הקניות שלי בשנה וחצי האחרונות, את המסקרה הזו של בורז'ואה (השנייה שניסיתי של המותג) קניתי מבלי לדעת עליה כלום ומבלי לקרוא עליה ביקורות בכלל, פשוט בגלל שהדיילת המליצה עליה! בהחלט יציאה מהשגרה בעיניי שכן אני ממש לא נוטה להקשיב בדרך כלל לדיילות בפארמים (בעיקר בגלל שאני לרוב הרבה יותר מיודעת מהן על המוצרים שלהן אז זה קצת חסר תכלית בעיניי...), אבל אני ממש שמחה שהפעם הקשבתי לה כי בעצם גיליתי מסקרה מצויינת!


תיאור החברה: "מסקרה חדשנית עם מברשת גמישה מהדור החדש שמאפשרת ליצור מראה עיניים מודגשות בצורה מושלמת. המברשת הינה דו צדדית: הצד עם הזיפים הארוכים משמש להארכת הריסים מבסיסם ועד הקצוות מבלי ליצור גושים ואילו הצד עם הזיפים הקצרים יותר מאפשר להניח את החומר עצמו בבסיס הריסים כדי ליצור אשלייה של אייליינר. התוצאה תיראה כאילו השתמשת בעיפרון עיניים בחלק הפנימי של מעקה העין (Tightline) מבלי הטרחה שבכך! הפורמולה של המסקרה אף מועשרת בכחל בכדי להעצים את התוצאה".


המברשת עשויה פלסטיק והינה בעלת שני צדדים - צד עם זיפים ארוכים וצד עם זיפים קצרים. בשני הצדדים הזיפים צפופים מאוד, ובעלי אורך משתנה בצד הארוך ואורך אחיד בצד הקצר.
לפי ההסבר של הדיילת (ושל החברה באתר) אמורים להשתמש קודם בצד הארוך כדי להאריך את הריסים ואז בצד הקצר כדי להוסיף קצת נפח בבסיסם.
אני מצאתי שבשימוש זה לא כל כך משנה באיזה צד מתחילים, שני הצדדים עושים עבודה טובה גם בהארכה וגם בעיבוי. הריסים נראים מוארכים מספיק לטעמי והם לא נדבקים זה לזה יותר מדי. החיסרון היחיד (והמינורי בעיניי) של המסקרה הזו הוא שאין עיבוי רציני ומאסיבי של הריסים, גם לא אחרי כמה שכבות, אבל זה לא ממש מפריע לי.

ולהלן דוגמאות:

הריסים שלי במצבם הטבעי

אחרי שימוש במעגל ריסים

שכבה אחת של Bourjois Liner Effect

אחרי שתי שכבות של Bourjois Liner Effect

ואחרי שלוש שכבות של Bourjois Liner Effect

כפי שניתן לראות, ההבדלים בין השכבה השנייה לשלישית לא ממש נראים לעין ולכן המסקרה הזו לא תתאים למי שמחפשת ריסים מעובים במיוחד. למי מבינינו שאורך והפרדה הן הקטע שלה, זו מסקרה מצויינת לטעמי!
אהבתי את היצוב של המברשת הדו צדדית והרעיון של עיבוי בסיס הריסים דווקא כן עבד לדעתי אבל יותר התחברתי לאורך שהיא עזרה לי ליצור.
ההסרה שלה פשוטה ולא בעייתית בכלל עם מסיר איפור ייעודי. היא לא עמידה במים ועלי לא נזלה או התפוררה בכלל.


השתמשתי במסקרה הזו במשך חודשיים וקצת ואני חייבת לציין שהסיבה היחידה שהיא נזנחה לאחרונה היא פשוט כי קניתי מסקרות חדשות (למי שלא ראתה, להלן התמונה באינסטגרם שלי) ופשוט בא לי לחדש!

אני קניתי את המסקרה באילת ומחירה שם עמד על 99 ש"ח לפני המבצעים הקבועים וההנחות הרגילות. נדמה לי ששילמתי עליה 60 שקלים בערך.

ניסיתן את המסקרה הזו?
או אולי מסקרות מעניינות אחרות לאחרונה? שתפו בתגובות!

5 תגובות:

  1. עד כה היה לי ניסיון טוב עם המסקרות שלהם, ועכשיו לאחר הסקירה שלך אפזול גם לכיוון זו (המברשת שלה נראית לי כ"כ נוחה)

    השבמחק
  2. Lace and Chiffon Fashion blog3 בפברואר 2013 בשעה 15:41

    גם אני ניסיתי מסקרה של בורז'ואה לאחרונה, והאמת היא שלא נשארתי מרוצה כל כך...
    גושים, גושים, גושים...

    השבמחק
  3. המברשת מאוד מעניינת וכשלומדים לעבוד איתה היא בהחלט נותנת תוצאות יפות!

    השבמחק
  4. באמת? איזו מהן ניסית? יש להם כל כך הרבה סוגים... :)

    השבמחק
  5. Hello there, just became aware of your blog through Google, and
    found that it's really informative. I am going to watch out for brussels. I'll appreciate if you
    continue this in future. Numerous people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Also visit my blog post; americangirl

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...