יום שבת, 19 בינואר 2013

MUA - Make Up Academy Eyeshadows - Review, Swatches & Eye Looks!

לפני כמה חודשים, רוב הסיכויים שאף אחת מאיתנו לא הכירה בכלל את חברת MUA (ראשי התיבות של - Make Up Academy) ועכשיו נראה שכולם מדברים עליה! רוב העניין נובע בעצם מכמה מבצעים אטרקטיביים שהמותג ערך בעמוד הפייסבוק שלו שכללו הנחות של 25 ו-35 אחוזים והכי חשוב - משלוח חינם :).


לכל מי שלא מכירה, אספר ש-MUA הוא מותג דראגסטורי בריטי שנמכר בסניפי Superdrug (מעין סופר פארם של האנגלים). יש למותג מגוון של מוצרים - מייקאפים שונים, קרם BB, ריסים מלאכותיים, מסקרות, סמקים ו-5 סוגים שונים של צלליות וכמובן שמכורת צלליות שכמותי הייתה חייבת לנסות אותן! האמת היא שעל רוב המוצרים האחרים לא ראיתי ביקורות טובות והם נראים די זולים, לא רק במחיר, בעיקר במרכיבים שלהם, וגם ככה אני לא ממש מתלהבת מרוב מוצרי האיפור שהם לא צלליות :).
מי שרוצה עוד מידע - ישראלה, מרינה, פיצ'ה, תמר ואחרות, פרסמו פוסטים על MUA.

מתוך המבחר שיש ל-MUA בחרתי 8 צלליות בודדות (שעלו לי פאונד אחד לפני הנחה ודי מהר מצאו את דרכן לפלטת Z שרכשתי מהאתר הזה), שלישיית צלליות בגוון Chocolate Box (שעלתה לי 2.5 פאונד לפני הנחה) ופלטת 24 צלליות בשם Immaculate Collection (שמחירה 8 פאונד לפני הנחה).

ונתחיל בשלישייה שהייתה האהובה עלי מבין כולן:

מבין כל הצלליות שניסיתי, לשלישייה הזו יש הכי הרבה פיגמנט והצלליות שבה נמרחות ומטשטשות בצורה טובה. שני הגוונים החומים נראים די דומה בתבנית, אבל אחד מהם נוטה קצת לסגול והשני קצת לברונזה. הגוון השלישי מאוד מיוחד (לפחות באוסף שלי) והוא מעין כתמתם שימרי קצת ורדרד באור מסויים (רואים שאני לא ממש טובה בלתאר גוונים נכון? :).
השתמשתי בשלישייה הזו עם פלטת ה-PRO של LORAC (שסקירה מקיפה שלה תהיה בפוסט הבא להערכתי) והיא השתלבה בצורה מקסימה עם הצלליות שבה.



הפלטה השנייה היא פלטת ה-Immaculate Collection שבה 24 גוונים שונים, במרקמים שונים - מאט, סאטן ושימר. 




הצלליות עצמן די קטנות (בערך בגודל של מטבע 2 ש"ח), יש איזון טוב לטעמי בין הגוונים הטבעיים (חומים ואפורים למיניהם) ובין הגוונים הצבעוניים. לכאורה זו פלטה די מושלמת, לפחות מבחינת מגוון הצבעים שבה. הבעיה הגדולה שיש לי עם הפלטה היא הפיגמנט של הצלליות, או ליתר דיוק החוסר בפימנט. אם הפיגמנט של הגוונים השימרים סביר פחות או יותר, גווני המאט פשוט חסרי פיגמנט לחלוטין בסווצ'ים ובלתי נראים על העפעף! לא משנה כמה ניסיתי לחפור, פשוט לא הצלחתי לגרום להן לעבוד :(. בצלליות השימריות המצב קצת יותר טוב וחלקן דווקא מראות תוצאות די סבירות על העיניים.

ולסווצ'ים:







ולבסוף הגענו לצלליות הבודדות!



גם פה לא נרשמה התלהבות יתרה מצידי. הצלליות בסדר באיכותן, אבל לא מרגשות מספיק בשבילי :)!

הגוונים שבחרתי הם: מימין לשמאל - 28, 18, 14, 11, 10, 9, 7 ו-6


גם פה הפיגמנט לא ממש אחיד והצלליות הכהות יותר מצליחות להראות קצת נוכחות על העפעף. הגוון שהכי התאכזבתי ממנו היה מספר 28 שנראה כל כך יפה וברונזי בתבנית ובסווץ' אבל פשוט בלתי נראה על העפעף... בשביל הסווצ'ים ממש הייתי צריכה לעבור כמה וכמה פעמים עם המברשת על כל צללית...

בחרתי להראות לכן שני מראות - האחד טבעי יותר (אבל עדיין שימרי וקצת נוצץ) והשני צבעוני ומשוגע קצת יותר! ליצירת המראות השתמשי בפלטת ה-24 גוונים ובצלליות הבודדות.


וכן, חלק מהצלליות יוצרות די הרבה נשורת (Fallout)...
הגוונים שבהם השתמשתי מהפלטה: 2, 12, 14, 23 ומהצלליות הבודדות: 11 ו-28

למראה היותר טבעי הייתי צריכה להשתמש בכמה וכמה מהגוונים בפלטה (לדעתי בכל החומים/זהובים האמת...) כדי להגיע לתוצאה. אף אחד מהגוונים לא פיגמנטי מספיק לטעמי, יש צורך במריחות חוזרות ונשנות כדי להגיע לעומק הצבע הרצוי (לפחות בעיניי). כדי ליצור סוג של אייליינר ניסיתי להשתמש בגוון השחור שבפלטה, אבל הוא פשוט לא עשה כלום! לבסוף, הרטבתי מעט מברשת אלכסונית (263 של מאק) ורק אז הצלחתי ליצור קו יחסית כהה. 



הגוונים שבהם השתמשתי מהפלטה: 9, 24, 7, 21, ומהצלליות הבודדות: 18, 9 ו-10
במראה הצבעוני חוסר הפיגמנט די חזר על עצמו - הגוון הסגול הבהיר (מס' 18) ממש בקושי השאיר צבע כלשהו על העפעף ורק עם האצבע הצלחתי להגיע לרוויית צבע סבירה יחסית. הסגול השני (מס' 9) גם הוא שקוף למדי וגם פה הצלחתי איתו רק עם מברשת רטובה. הגוון הירוק שהנחתי בקו הריסים התחתון (מס' 6) דווקא היה פיגמנטי ונמרח יפה מאוד בלי מים או בסיס כלשהו. באופן מוזר, הגוון הירוק שבפלטה (שנראה למראית עין זהה לחלוטין) די מבאס כשמנסים אותו על העפעף...

אני חייבת לציין שדי התאכזבתי מהצלליות - בסווצ'ים ברשת הן נראו די טוב, אבל השימוש שלהן פשוט לוקח יותר מדי זמן בעיניי ואני מעדיפה מוצרים שפשוט עובדים ולא כאלו שצריך לגרום להם לעבוד :). 
אולי עם בסיסים קרמיים הן יעבדו יותר טוב, אז אני בהחלט אמשיך לנסות, אבל אני ממש לא חושבת שאנצל את המבצע הקרוב לקניית צלליות... ולמי שלא ידעה - ברגע ש-MUA יגיעו ל-50,000 לייקים בפייסבוק הם יציעו 50% הנחה ומשלוח חינם.

מה איתכן? ניסיתן את המוצרים של MUA?
יש לכן המלצות או השמצות? כתבו לי בתגובות!

14 תגובות:

  1. מתה על הלוקים שלך!

    האחרון כבש אותי!! 3>

    השבמחק
  2. אחרי תקופת ניסיון ארוכה למדי שכולל עוד הזמנה מלבד זאת שפרסמתי, אפשר להגיד כבר חד משמעית שאני לא מתלהבת מהחברה הזאת
    הצלליות בפלטה שניסיתי גיריות, גם הסווטצ'ים מהפלטה הגדולה אצלך נראים גיריים, הפריימר לעפעפיים לא עושה את עבודתו, סמקים חסרי מעוף לחלוטין, איליינר טוש לא מתפקד.
    מלבד צלליות הפנינה הכל משמים, ובשביל צלליות זולות וחביבות אפשר ללכת גם לוואו.עד כאן פרץ הקטילות שלי =) אהבתי את האיפורים, כנראה משהו טוב כן יוצא מהצלליות האלו אחרי הכל

    השבמחק
  3. לי הספיקה התנסות אחת איתם ולדעתי הם חברה של "מקבלים את מה שמשלמים"

    השבמחק
  4. תבורכי! אני בדיוק מתלבטת לגבי כמה מהצלליות הבודדות שלהם וכמעט ולא הצלחתי למצוא סווטצ'ים וביקורות נורמליים ברשת

    השבמחק
  5. המותג הזה לא עושה לי את זה, למרות המחירים האטרקטיביים. כמו שמרינה אמרה, שווים את המחיר ולא מעבר לזה. אני חושבת שאחרי שמנסים צלליות ומוצרים שאיכות מקצועית (כמו מאק, אינגלות, UD ואחרים) קשה להתלהב ממוצרים ברמה של MUA, למרות שעבור בנות שכן מחפשות מוצרים מגניבים במחיר נגיש הם יכולים להיות אחלה. 
    לדעתי הצלחת להוציא מהצלליות את המיטב, אבל אני מבינה את ההרגשה שלך וגם אני לא אוהבת "להילחם" בצלליות כדי להגיע למראה הרצוי. 

    השבמחק
  6. מסכימה איתך. לפני היסטריית המבצע בכלל לא משך אותי אפילו לנסות אותם, אבל אז הציפו אותי בשאלות עליהם, אז החלטתי שאני חייבת לנסות משהו שלהם.
    הזמנתי פלטות, סמקים קרמיים ולקים. הכל חביב אבל לא היסטרי. למתאפרות מתחילות לדעתי.
    מה שכן - הסומק הקרמי האפרסקי שלהם הפך להיות העיקרי שלי ביומיום. בסווטשים יש לו מרקם מוזר אבל הוא כ"כ קל ובלתי מורגש על הפנים, שזה פשוט נהדר בעיניי ביחס לסמקים קרמיים שיכולים להיות מעט כבדים, אבל עם זאת פיגמנטי מספיק כדי לראות אותו, ועם הקיבוע מעל הוא מחזיק לכל היום פלוס.

    השבמחק
  7. ההיסטריה סביב המותג לא ממש מוצדקת.
    יש כמה מוצרים חביבים (בדגש על הפריימר) אבל יכולתי לחיות טוב מאוד גם בלי המוצרים הללו.
    הצלליות הבודדות שאצלי לא רעות ( 2 לפחות), אבל לאלו שבפלטה פחות התחברתי.
    השפתונים ממש , אבל ממש לא!

    השבמחק
  8. אני בהחלט מסכימה, הייפ לא מוצדק בעליל!
    למה לא אהבת את השפתונים? דווקא קראתי שהם די טובים...

    השבמחק
  9. לי דווקא היו ציפיות מהצלליות שלהם, לפחות לפי סווצ'ים. כנראה שאחרי שמתרגלים לצלליות איכותיות, קצת לקבל איכות כזו!

    השבמחק
  10. המלחמה הזו פשוט התישה אותי! אני לא זוכרת מתי לקח לי כל כך הרבה זמן עשות מראה עיניים יחסית פשוט שכזה. ממש ביאס אותי...

    השבמחק
  11. דווקא מהסווצ'ים הן נראות טובות יחסית, אבל השימוש בהן פשוט מאכזב מאוד

    השבמחק
  12. I couldn't agree more!

    השבמחק
  13. אני בהחלט מאמינה שאפשר להוציא משהו טוב מכל דבר, לא חייבים לקנות איפור במאות שקלים כדי להתאפר יפה, אבל פשטות בשימוש היא בהחלט משהו שאני אישית לא מוכנה להתפשר עליו!

    השבמחק
  14. I dіscoѵered your sitе on goοgle and ωe're happy you'ԁ gгeat savings

    My webѕite Green smoke Price

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...