יום רביעי, 30 בינואר 2013

My Week with - LORAC Pro Palette!

בחודשים האחרונים התחיל באז די מטורף ברחבי האינטרנט (או לפחות בבלוגוספירה של בלוגי היופי) על פלטה חדשה של חברה יחסית לא מוכרת - LORAC Pro Palette!





אני חייבת להודות שלפני הפלטה הזו לא ממש הכרתי את החברה, שנראה שיש לה מוצרים טובים מאוד אבל לא מדברים עליהם כמעט...



LORAC הוקמה ב-1990 על ידי מאפרת בשם Carol Shaw (השם LORAC הוא בעצם שמה הפרטי באיות הפוך), מתוך כוונה למנף את הצלחתה כמאפרת סלבריטי נחשקת. המותג מתמקד בעצם במוצרים לעור רגיש, שנראים טבעיים ועמידים לאורך זמן ומיוצרים ממרכיבים טהורים ועדינים. עם התפתחות המותג, התחילו להוציא ב-LORAC גם קולקציות עונתיות שהתקשרו למראות האיפור שקרול שאו יצרה על לקוחותיה הסלבריטאים שהיא מאפרת לאירועי השטיח האדום. 
לפי המותג, המוצרים שלהם ייחודיים בכך שהם מבוססי חומרים טיפוליים, כגון - תמציות צמחים, שמנים, חומרים מצעירים ומרככים, ושאינם מכילים חומרים חזקים ומזיקים. כל אחד מהמוצרים של LORAC ממלא אחר החזון של שאו לעיצוב איפור שנותן ללקוחה את ההרגשה שהיא נראית כמו אחת הכוכבות בהוליווד מבלי להיראות כאילו היא מאופרת בכלל - Whether you're walking down the Red Carpet or walking the dog, LORAC makes you look and feel like a star.


הפלטה מגיעה עם 16 גוונים של צלליות, כששמונה מהם בגימור מאט ושמונה מהם בגימור שימרי (ברמה כזו או אחרת). 
הצלליות מאוד איכותיות, נמרחות ומטשטשות בצורה חלקה ומשתלבות יפה מאוד ביחד. הן קצת מתפוררות כשאוספים את החומר בפלטה, אז מומלץ לנער טיפה את המברשת לפני שמניחים אותה על העין (אני עושה את זה ממש מעל הצללית ולא סתם על הרצפה כמו שאני רואה הרבה בסרטונים ביוטיוב).
החיסרון היחיד שמצאתי בהן הוא שהן די קטנות - כל צלליות שוקלת 0.55 גרם, שבהשוואה למשל לצלליות בפלטות של Urban Decay (ששוקלות 1.3 גרם) נראה די מעט. לטעמי זה לא כל כך משנה, אלא אם כן אתן מתכננות עליהן כפלטה העיקרית שלכן ואז הן יגמרו די מהר (לפחות הגוונים הבהירים...).
עם הפלטה מגיעה גם דוגמית של פריימר העיניים של LORAC שנראה שעובד בצורה זהה לאלו של Urban Decay ו-Benefit שניסיתי (אבל העפעפיים שלי לא שומניים והצלליות מחזיקות מעמד יום שלם גם בלי פריימר בכלל).

ועכשיו לסווצ'ים:



ולמראות השבוע שלי עם ה - Pro Palette:


במראה הראשון התמקדתי במה שהפלטה בעצם מיועדת לו (לפחות לדעתי) - מראה טבעי בגוונים נייטרלים. מאוד אהבתי את התוצאה ונראה לי שזה מראה שיתאים לכל אחת, בעיקר ליום יום, אבל ניתן בקלות לשדרג אותו גם לאיפור ערב (ותצטרכו לסלוח לי על היעדר הליפסטיק, לפעמים קורה ששוכחים :)).
התחלתי עם גוון Cream על כל העפעף, אחריו הנחתי את Pewter בזווית החיצונית ובקפל והוספתי קצת עומק עם Espresso. את White הנחתי מתחת לעצם הגבה בשביל קצת הארה. 
בקו הריסים התחתון מרחתי את Smog של Urban Decay וטישטשתי אותו קצת עם Pewter.



במראה השני רציתי לנסות לעשות מראה שכולו מאט - הנחתי את Cream על כל העפעף, אחריו שילבתי בין Taupe ו-Sable שאותם הנחתי בקפל ואחריהם נגיעה קטנה של Espresso שחזר גם בקו הריסים התחתון מעל Demolition של Urban Decay. את White הנחתי מתחת לעצם הגבה (יש פה דפוס שמסתמן...).
מכיוון שהמראה יצא לא מודגש מספיק לטעמי, הוספתי אייליינר עם Added Goodness של מאק.
בנוסף, רציתי להראות את המראה גם כמראה יומיומי (משמאל עם ה- Lip Butter) וגם במראה יותר לערב (מימין עם Russian Red של מאק).



במראה השלישי ניסיתי את הצלליות מעל בסיס ברונזה -צללית Bad To The Bronze הקרמית של מייבלין שעליה הנחתי את  Lt. Bronze ו-Pewter. להשלמת המראה הוספתי את עיפרון Smog של Urban Decay בקו הריסים התחתון ואייליינר קצת חתולי בקו הריסים העליון.



ועכשיו לקצת צבע! כפי שאפשר לראות בסווצ'ים, הגוון היחיד שלא ממש נראה כמו בפלטה הוא Deep Purple, שלצערי יוצא כמעין אפור/שחור שכזה. כדי לנסות להוציא ממנו את הגוון שרציתי הנחתי אותו מעל Jumbo Pencil של NYX בגוון Purple Velvet וכדי לייצר קצת קונטרסט הוספתי על העפעף עצמו את Garnet הכתמתם קצת. בזווית הפנימית שילבתי בין Nude ו-Lt. Bronze.



ואחרון חביב, רציתי לעשות מראה קצת יותר דרמטי ומעושן, אז כמובן שבחרתי בגוון Slate. הנחתי אותו על כל העפעף ותחמתי את פנים העין עם עיפרון Zero של Urban Decay. בקו הריסים התחתון מרחתי את עיפרון Empire ומעליו טשטשתי את Deep Purple. מכיוון שהמראה מאוד כהה בעיניי, ציוותתי לו Chubby Stick נייטרלי בגוון Graped-Up.



החלק הבעייתי היחיד הוא הקנייה של הפלטה. מכיוון ש-LORAC לא נמכרים באף אחד מהאתרים שאני מכירה, הדרך היחידה שמצאתי הייתה דרך אתר בשם Gloop. היתרון הגדול של האתר הזה הוא היה בעובדה שהמחירים זהים למחירי ארה"ב והם לא דרשו דמי משלוח.
לצערי, האתר סגר את שעריו, אבל תודות לבלוגרית המקסימה נטלי לוין, גיליתי שהפלטה נמכרת גם באמאזון ובמחיר ארה"ב! איזה אושר :).



האם ניסיתן מוצרים של LORAC?
מהי הפלטה החביבה עליכן בתקופה האחרונה?

9 תגובות:

  1. הפלטה מושלמת, אבל אני חושבת שאוותר עליה (פשוט כי יש לי כ"כ הרבה פלטות והיא די מזכירה לי את הנייקד)
    מה שכן, אם הנייקד לא הייתה ברשותי, יכול להיות שכן הייתי חושקת בה.

    השבמחק
  2. למי שאין את הנייקד ונמצאת במקום שבו מוכרים את הלוראק, היא בהחלט אופצייה טובה. הקטע היחיד הוא שהכמות של הצלליות קטנה בהרבה מהנייקד, אהל מצד שני יש בה 16 צלליות ולא 12...

    השבמחק
  3. איזה תמונות יפות, וגם הפלטה נראית מעולה!! אהבתי במיוחד את האיפור השלישי:)

    השבמחק
  4. יפה מאוד!
    אהבתי מאוד את האיפור הראשון ליום יום. תתחדשי

    השבמחק
  5. תודה רבה עדי! שמחה שאהבת :)

    השבמחק
  6. איזה קטע, נתקלתי בהם אתמול בפעם הראשונה ועכשיו אני רואה את הסקירה שלך :) הפלטה נראית אחלה [אוף! אני בעוצר קניות!]

    וחוצמזה רצתי לבדוק את גלופ. אז תודה :)

    השבמחק
  7. הפלטה הזו היתה כמה זמן בוויש ליסט שלי ואז החלטתי להוריד אותה. כמו שאמרת - יש בה כ"כ הרבה גוונים שדומים בצורה כזו או אחרת לפלטות אחרות.... אבל היא נראטחת טוב למי שזו בין הפלטות הראשונות שלה

    השבמחק
  8. Ӏt was hard for mе to quit cigarette smοking; deѕpite thе medical doctor waгned me personally of lung failure.
    Elеctronic сigarettes cаme to my rescue. They made ѕmoκing сessation leѕs
    dіffіcult for me. I'm blessed with an all new life with one of these highly tasting Green Smoke cigarettes healthy replicas of harmful cigarettes or else.

    Also visit my blog :: Green Smoke Promo Code

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...