יום שישי, 22 בפברואר 2013

Lip Product of the week - MAC Mall Madness Lipglass!

מאחר והתחלתי להשתמש ביותר ויותר מוצרי שפתיים לאחרונה, החלטתי לפתוח פינה חדשה בבלוג - מוצר השפתיים של השבוע! בפינה הזו אראה מוצר שפתיים אחד (שפתון, ליפגלוס או באלם כלשהו) שאהבתי במיוחד השבוע או שרציתי לחלוק את התרשמותי ממנו...
ואין יותר נחמד מקולקצייה חדשה ממאק כדי לפתוח את הפינה החדשה!

הקולקצייה נוצרה בהשראת קומיקס מאוד פופולרי בארה"ב בשם Archie (אף פעם לא הבנתי למה קומיקסים לא יותר פופולריים בארץ. הם כל כך כייפיים!). מעולם לא יצא לי לקרוא את הקומיקס הזה אבל מרוב ששמעתי כל כך הרבה רפרנסים אליו בתוכניות טלוויזיה במרוצת השנים, אני די מכירה את הסיפור עצמו - ארצ'י הג'ינג'י לא יכול להחליט בין בטי הבלונדינית וורוניקה השחרחורת. 

התמונה מפה
אני מאוד אוהבת קומיקס, פחות בגלל התוכן והרבה בגלל האיורים עצמם. אחד הדברים שתמיד תיסכלו אותי היא חוסר היכולת שלי לצייר. יש לי הבנה די טובה בשילובי צבעים (שאותה למזלי אני מצליחה להביע לא רע באיפור) אבל אף פעם לא הצלחתי לאייר או לצייר בצורה מעניינת או בצורה שאהבתי. לכל קומיקס יש את סגנון האיור המיוחד לו ואני מאוד התחברתי לסגנון האיור של Archie's - מאוד שנות הארבעים -חמישים (הדמות של ארצ'י עצמו הוצגה לראשונה בקומיקס בשנת 1941), מאוד מתוק וצבעוני - בקיצור: מאוד MAC!

התמונה מפה
דבר החברה: "השמות בטי וורוניקה חרוטים עמוק בזיכרון התרבותי בארצות הברית ומייצרות פלאשבק צבעוני ומלא חיים לעידן של תמימות, מתיקות וספרי קומיקס מלאי הומור. מדובר בשתי דמויות אהובות במיוחד- בטי הבלונדינית וורוניקה השחרחורת- הבנות של ארצ'י, יחד יוצרות בטי וורוניקה משולש אהבים נצחי עם נער אמריקאי מנומש בשם ארצ'י.
בקולקציה החדשה תוכלו לבחור איזה לוק הייתן רוצות - הלוק של בטי הבלונדינית, בת השכן התמימה, או הלוק של ורוניקה - השחרחורת המפונקת והעשירה - שני מראות מנוגדים, אך אהובים ומלאי קסם. את כל הטוב הזה תקבלו בדיוק כמו ש- MAC יודעת להגיש: באריזות מעוצבות מלאות צבע והומור בסגנון הקומיקס".

ואכן עיקר היופי פה הוא באריזות:

התמונות באדיבות גוגל...
הקולקצייה גדולה מאוד ובה מוצרים מכל תחומי האיפור: צלליות, פיגמנטים, עפרונות עיניים, מסקרה, לקים, פודרות, סמקים, אודמים וגלוסים. לכל אחת משתי הדמויות הנשיות הותאמה קולקצייה משל עצמה, כלומר ישנם שתי סכמות גוונים עיקריות - בטי עם הגוונים היומיומיים וורוניקה עם הגוונים היותר נועזים. כמובן שאני מעדיפה את הקולקצייה של ורוניקה... :).

אני חושבת שהקולקצייה נראית חמודה להפליא ומאוד אהבתי את עיצוב האריזות שנבחר - מאוד שובב ושונה מהשחור הנקי והמקצועי של המותג. 

אני קיבלתי לסקירה את ה-Lipglass בגוון Mall Madness, מהקולקצייה של ורוניקה - 


הגלוס הוא בגוון ורוד עם טון קצת סגלגל בתוכו והוא נותן מראה מאוד רטוב לשפתיים אבל הצבע שלו לא זועק במיוחד. 


מצד ימין - 3 שכבות ומצד שמאל שכבה אחת
על השפתיים שלי הגוון נראה טבעי מאוד:


הנחתי אותו גם על שני אודמים - ורוד וסגול (שניהם מביוטיקר) כדי לראות את האפקט שהוא נותן:

מימין - ביוטיקר 40 (סגול), במרכז על שפתיים נקיות ומשמאל ביוטיקר 31 (ורוד)
כפי שניתן לראות, הגלוס בהחלט מעשיר את גווני השפתונים, אבל לא משנה אותם משמעותית. הוא בעצם הופך אותם למבריקים הרבה יותר.
זו הפעם הראשונה שהתנסיתי בליפגלאס של מאק (ונראה לי פעם שנייה בחיים שהנחתי בכלל ליפגלוס) ולמרות שהתוצאה מאוד מאוד יפה בעיניי, המרקם הדביק שלו לא כל כך מצא חן בעיניי. מי שאוהבת ליפגלוסים ולא מפריעה לה תחושה הדביקות תיהנה ממנו מאוד לדעתי!
מחיר הליפגלאס: 99 ש"ח

הקולקצייה תושק במהלך חודש מרץ בסניפי מאק ברחבי הארץ. בסניפים השונים יערכו אירועי השקה לקראת המוצרים החדשים אז שווה להתעדכן בסניף הקרוב לביתכן.

מה איתכן? האם אתן אוהבות קומיקס?
לאיזה מוצר מהקולקצייה אתן הכי מחכות?


3 תגובות:

  1. ואו בסווטצ' השמאלי הוא נראה משגע! לבד פחות התלהבתי כי הגוון שלו לא ייחודי לדעתי.. מה שכן, הקולקציה באמת מסקרנת:)

    השבמחק
  2. אהבתי את כל האודמים.  כולם נראים טוב.

    השבמחק
  3. הגוון מקסים! אני לא מתה על גלוסים, אבל הצבע שלו יפה מאוד.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...