יום רביעי, 6 בפברואר 2013

My Everyday Makeup Basics!

לפני כמה שבועות פירסמו סקר בפורום איפור בתפוז ובו שאלו מהו הקיבעון האיפורי שלך? כשהתחלתי לחשוב על הנושא, הגעתי למסקנה שהקיבעון הגדול שלי הוא בעצם שגרת הבסיס שלי - השלבים שאותם אני עושה מדי יום על מנת להכין את העור לחלק המרכזי באיפור שלי, העיניים. באיפור העיניים אין לי בכלל קיבעון ונדיר שאני חוזרת על אותו מראה פעמיים (חוץ ממראה אחד די ספייציפי שהוא המראה שלי לימים בהם אני מאוד קצרה בזמן ואין לי אפשרות להשקיע יותר מדי, אבל זה כבר פוסט נפרד). לעומת זאת, איפור הפנים שלי כמעט ולא משתנה ואני משתמשת באותם מוצרים פחות או יותר על בסיס יומיומי.




אחד הדברים שגיליתי על עצמי מאז שהתחלתי להתאפר הוא שהריסים שלי מאוד ישרים. אבל מאוד מאוד ישרים. ובנוסף הם עקשניים למדי אז אחרי שאני מעגלת אותם עם מעגל ריסים ומוסיפה מסקרה, לא עוברת יותר משעה והם חוזרים למצבם הישר, כאילו לא עיגלתי אותם בכלל. כל זה השתנה אחרי שקראתי טיפ מעולה במיוחד בבלוג של קורין - אחרי שאני משתמשת במעגל אני לוקחת מעט מאוד לאבלו על אחת האצבעות ומורחת אותו ישירות על הריסים (מהצד התחתון כמובן). זה נשמע סופר סופר מוזר אבל להפתעתי הגדולה זה ממש עובד! הסיבה שאני עושה את השלב הזה בהתחלה היא שנראה לי שהלאבלו צריך להתייבש קצת על הריסים, כדי שלא יפריע למסקרה. השיטה הזו פשוט שידרגה לי כל מסקרה שהשתמשתי בה ואני מצליחה לשמור על ריסים מעוגלים למשך שעות ארוכות מבלי להשתמש במסקרה עמידה במים (שזה מוצר שאין מצב שאשתמש בו אי פעם בגלל שההסרה איתו מבאסת במיוחד).




אחרי עיגול הריסים והלאבלו אני בדרך כלל מניחה קרם עיניים על האיזור התחתון של העין. הבעיה היחידה שיש לי באיזור הזה של הפנים היא הקמטוטים הקטנים שיש מתחת לקו הריסים התחתון. אני יודעת שאלו קמטוטים שיש לכולם ושהם לא בהכרח מעידים על סימני הגיל, אבל בגלל שאני מרכיבה משקפיים אני מרגישה שדווקא האיזור הזה הכי נראה לעין משום מה... ניסיתי הרבה מאוד קרמים שמיועדים לאיזור העיניים ומצאתי שכולם פחות נתנו לי את אותה התוצאה, גם אם הם של מותגים יוקרתיים יותר ויוקרתיים פחות (למשל קרליין, מאק ולנקום עשו את אותה העבודה בעיניי). היום אני משתמשת בשני קרמים עיקריים:
Fast Response Eye Cream של מאק - חשבתי כבר כמה וכמה פעמים שהגעתי לסוף של הטיובה הבלתי נגמרת הזו ולמרות שאני מנסה לסיים אותה כבר כמעט חודשיים, נראה שהיא כמו נס פך השמן וכמות החומר שבה היא אינסופית. המרקם של הקרם נעים מאוד על העור ואני אוהבת להשתמש בו בגלל הטריק של קרי בלייר - במצגת טרנדים לחורף שנכחתי בשנה שעברה, ה-Senior MUA המדהימה סיפרה לנו שהיא משתמשת בקרם הזה כ"מתקן" לאיפור העין - במקום להשתמש במסיר איפור כדי לשנות את הזווית של הצלליות או האייליינר אני פשוט "מזיזה" את הזויות לאן שאני רוצה שיהיו.
All About Eyes של קליניק - זו בעצם דוגמית של קרם העיניים הרגיל של החברה שקיבלתי במתנה על אחת הקניות שלי. התחלתי להשתמש בו לאחרונה לאחר שיחת התייעצות קטנה עם אדוארדו פריירה, המאפר הראשי של בובי בראון שאיתו נפגשתי בשבוע שעבר. שאלתי אותו על נושא הקמטוטים והוא טען שהדבר היחיד שעוזר לאיזור הזה הוא פשוט קרם לחות עשיר במיוחד. אז כמובן שחזרתי הביתה ומיד ניסיתי את הקרם של קליניק וגיליתי שהוא באמת עשיר מאוד ולא נספג מהר, מה שהיה בעיה עם קרמים אחרים שניסיתי שפשוט נשאבו לתוך העור הדק והיבש יחסית באיזור הזה. 

השלב הבא הוא בעצם השלב המרכזי של האיפור שלי והוא איפור העיניים. אני חושבת שהראיתי מספיק FOTD (שדרך אגב, למי שלא יודעת FOTD זה בעצם ראשי תיבות של Face of the day) בבלוג כדי להדגים שאין לי באמת מראה אחד ויחיד לעיניים. 


אחרי שאני מסיימת את איפור העיניים אני עוברת לשלב הקורקטור והקונסילר. אני משתמשת בקורקטור של בובי בראון בגוון Light to Medium Bisque ואותו אני מניחה בפינה הפנימית של העין, על גשר האף, שהוא האיזור הכי כהה אצלי. את שארית החומר אני מורחת בעדינות גם מתחת לעין עצמה. 
מעל הקורקטור אני מניחה קונסילר ופה אני קצת מגוונת - לפעמים אני מניחה את הקונסילר הקרמי של בובי בראון, לפעמים את ה-Studiofinish של מאק (בגוון NW20), או את הקונסילר הנוזלי של בורז'ואה (בגוון 51) ולאחרונה אני משתמשת דווקא בקונסילר הנוזלי של קליניק, Line Smoothing Concealer (בגוון 03) שמתאים לי יותר בחורף מבחינת הגוון. את הקונסילר אני מניחה מתחת לקו הריסים התחתון ומושכת אותו גם למעלה לעבר הקצה החיצוני של הגבה.
לקורקטור אני משתמשת ב-Deluxe Crease Brush של Real Techniques, לקונסילרים הקרמיים אני אוהבת להשתמש ב-P82 של סיגמא ואילו לנוזליים מצאתי שה-P84 משיגה את התוצאות הטובות ביותר.


שלב לא הכרחי ואחד שאני לא עושה בכל יום הוא פודרה לקיבוע של הקונסילר. שמעתי הרבה על סוג המוצרים הזה שניתן למצוא למשל אצל לורה מרסייה, bareMinerals או בנפיט, והם בעצם מיועדים לקבע את הקונסילר וגם להוסיף הארה לאיזור שמתחת לעיניים. אני משתמשת בפודרה שכזו רק אם הקונסילר הנבחר באותו יום הוא מהסוג הקרמי ולא הנוזלי, כי אני מוצאת שאת הקונסילר הנוזלי אני לא צריכה לקבע היות והוא די נספג בעור שלי ולא זז.
הפודרה שאני משתמשת בה היא פודרת Halo של חברת מינרלז. היא גרוסה מאוד דק והגוון שלה הוא ורדרד חיוור. למרות שהיא מאוד קלילה, אני עדיין מניחה ממש מעט ממנה כדי לא ליצור עומס מיותר על העור הדקיק. לפודרה הזו אני משתמשת בדרך כלל ב-Deluxe Crease Brush של Real Techniques.

אני לא אוהבת להשתמש במייקאפ על בסיס יומיומי. אני מרגישה שאפילו המייקאפ הקליל ביותר הוא Too Much לסתם יום בעבודה ולכן אני משתמשת בקונסילר (בדרך כלל אותו קונסילר שהשתמשתי בו לאיזור העיניים) ומכסה נקודתית כמה איזורים בעייתיים בפנים - האדמומיות בלחיים, קצת על האף עצמו ובצדדיו, וקצת על כתם שמש קטן שהתנחל לו על אחת הלחיים שלי. בימים שבהם אין לי זמן אני משתמשת במייקאפ המינרלי של GAYA שרמת הכיסוי שלו מתאימה לי ליומיום. אם אני צריכה ללכת לאירוע או שבא לי מראה קצת יותר מלוטש אז אני אשתמש במייקאפ נוזלי. יש לי שלושה מייקאפים כאלה: ה-Long-Wear Even Finish של בובי בראון, Bourjois Healthy Mix ו-Dream Satin Liquid של מייבלין. כולם עושים את אותה העבודה בעיניי ואני משתמשת בהם בחודשים שונים של השנה בגלל הבדלי הגוונים. הם עמידים עלי בצודה זהה, רבות הודות למוצר הבא...



פודרת Blot של מאק היא ה-Holly Grail שלי מבחינת פודרות לפנים. מאז שניסיתי אותה לא הבטתי לאחור ולא ניסיתי אף פודרה אחרת. היא מחזיקה את הקונסילר/מייקאפ על הפנים שלי בצורה מושלמת ל-4-5 שעות ורק אז האף שלי מתחיל להבריק קצת. אחרי שאני סופחת את האיזור ומפדרת שוב, הכל חוזר להיות מאט ל-4-5 שעות נוספות. בהתחלה קניתי את הגרסה הדחוסה שלה, אבל אחרי שהיא התחילה להגמר לי אחרי פחות מחודשיים, קניתי את הגרסה בתפזורת שהחזיקה לי מעמד בערך 8 חודשים להערכתי, ולאחרונה קניתי לה מחליפה. לצערי ומסיבה מוזרה ביותר, במאק החליטו להוציא את הגרסה בתפזורת מגיוון אז אני צריכה להתארגן עם מישהי בעלת כרטיס של מאק כדי לקנות כמה גיבויים (יש מתנדבות? :)).



השלב האחרון בשגרת הפנים שלי הוא הסומק/ברונזר. אני משתמשת בשלושה/ארבעה מוצרים כשהעיקרי מביניהם הוא הברונזר Equilibrium של מאק (שקניתי לפני יותר משנה) ולמרות שימוש כמעט יומיומי בו אני עדיין לא רואה את הפאן! אני מניחה אותו מתחת לעצמות הלחיים בזווית עד לאיזור האוזניים, כמובן תוך כדי טשטוש. אם אני משתמשת במייקאפ אני מניחה גם קצת סומק מעל הברונזר, אבל בדרך כלל המעט אדמומיות הטבעית שלי מוסיפה לפנים בדיוק את כמות הצבע שאני אוהבת.

וזהו! זו שגרת איפור הפנים שלי. הפוסט יצא ארוך אבל מכיוון שאני כבר מתורגלת כל התהליך לוקח לי בערך 10-15 דקות (בלי איפור העיניים כמובן :)).

מה איתכן? מהי שגרת הפנים שלכן?
האם התנסיתן באחד מהמוצרים שאני משתמשת בהם? אשמח לשמוע :)

16 תגובות:

  1.  אם הקמטוטים מפריעים, אולי יעזור לשים קרם עיניים עשיר כל לילה? :)

    השבמחק
  2. ניסיתי גם את זה, ודווקא להניח את הקרם סמוך לזמן האיפור עצמו עשה הרבה יותר הבדל. בהתחלה כשהשתמשתי בקרם בערב, לא ראיתי שום השפעה ורק כשהתחלתי להניח אותו בבוקר אז ראיתי שינוי כלשהו...

    השבמחק
  3. הולי שיט איך נגמרת לך פודרה תוך חודשיים? אצלי פודרה מחזיקה מעל 3 חודשים!

    השבמחק
  4. שירי, איזה פוסט כייפי. תודה שחלקת עימנו. תמיד מעניינת אותי שגרת איפור של אחרות במיוחד של נשים כמוך שמתאפרות יפה כל כך. אפרופו ריסים ישרים, גם שלי יחסית ישרים ויש לי טיפ קטן לחלוק פה בעניין. אני מעגלת את הריסים קצת יותר מהרגיל - מחזיקה את המעגל סגור ל 40 שניות בערך ולאחר מכן מפמפמת עם המעגל 6-7 פעמים ובאמצע הריסים ומעט לפני הקצוות שלהם שלהם פעם עד פעמיים (בלבד). העיגול מחזיק כל היום (אלא אם כן קפצתי לבריכה לשחיה ;-). את הטיפ של קורין עדיין לא ניסיתי (האמת, לא קראתי כנראה את הפוסט שלה בעניין)....צריך לקנות לאבלו :-) (שנים שלא התקרבתי למוצר הזה...) על קורין אני סומכת בעיניים עצומות, היא נהדרת עם הטיפים שלה ובכלל עם הידע העצום שלה בכל הקשור לאיפור.

    השבמחק
  5. אחלה פוסט! תמיד מעניין לראות שגרת טיפוח של אחרות :) אני הולכת לנסות את הטיפ עם הלובלו וגם של הקרם עיניים...גם אני נוטה לשים אותו רק בערב לפני השינה..אני כל הזמן שומעת רבות וטובות על הקורקטור של בובי בראון..כנראה שחובה לנסות....משום מה לא יוצא לי להגיע לקניון רמת אביב...

    השבמחק
  6. הי שירי פוסט כלבבי מאוד נהנתי לקרוא.

    אני נאמנה לקרם העיניים שלי הרבה זמן - קרם עיניים של דר כדיר מסדרת ארבעים +  הוא עשיר ואני לא יכולה להתחיל את היום בלעדיו.

    טיפ לגבי הקמטוטים בשימוש עם הקורטור של בובי בראון אצל מישל יוטיוברית חביבה

    http://www.youtube.com/watch?v=xV5aWTywlo0


    השבמחק
  7. תודה רבה! אני גם אוהבת פוסטים כאלה... ואם יש לך כהויות, אפילו הקטנות ביותר, נראה לי שהקורקטור בהחלט יעזור!

    השבמחק
  8. תודה לידיה! איזה כיף לשמוע שנהנית מהפוסט :). ניסיתי כמה וכמה פעמים לפמפם את המעגל במקומות שונים של הריסים אבל אני תמיד מבלגנת את כל העיגול כשאני עושה את זה, אז הטיפ של הלאבלו ממש הציל אותי מזה! 

    השבמחק
  9. גם אני נורא הופתעתי מזה! אחרי חודש ומשהו כבר ראיתי את הפאן... בהתחלה הנחתי אותה עם הקבוקית של ביוטיקר ונראה לי שזה מה שגרם לה להיגמר מהר, פשוט בי המברשת לא הייתה דחוסה מספיק אז היא אספה יותר מדי חומר, או משהו כזה. מאז שעברתי לפודרה בתפזורת (ולמברשת דחוסה יותר כמו F80 או הבאפינג) לוקח לי הרבה יותר זמן איתה והיא נגמרה אחרי 8 חודשים בערך :)

    השבמחק
  10. תודה רבה הילית! הסרטון הזה פשוט מעולה בעיקר כי ה"בעיות" שלה דומות מאוד לשלי :). השיטה שלה עם הפריימר לעיניים מאוד מעניינת ובהחלט תנוסה בקרוב!

    השבמחק
  11. שירי,
    פוסט  מקסים! מאוד נהניתי לקרוא. 
    תודה רבה ואחלה סופ"ש :) 

    השבמחק
  12. תודה רבה מותק! שיהיה גם לכם סופ"ש מעולה!!!

    השבמחק
  13. נחמד להכיר את מוצרי המאסט שלך... חלק מככבים גם אצלי באופן יומיומי:)

    השבמחק
  14. חייבת לציין שאני הכי אוהבת פוסטים כאלה, 
    הצילום בפוסט הזה השתפר פלאים (ואחד הדברים שאני יותר אוהבת (כחובבת צילום מושבעת), זה לראות תמונות טובות.
    כיף לראות את שגרת האיפור שלך. נחמד לראות שיש עוד נשים שלא משתמשות במייק-אפ על בסיס קבוע(-:

    השבמחק
  15. שירי - אהבתי מאוד לקרוא את הפוסט. תודה על ההפניה.

    גם לי בדר"כ יש שגרה קבועה, אבל שהיא לא קבועה. אני מחליפה מייקאפים בתדירות גבוהה, כי יש לי כ"כ הרבה פתוחים שאני חייבת לסיים, וכאלו שעוד לא סקרתי שאני חייבת לצלם.
    כנ"ל בסמקים. מה שקבוע אצלי פחות או יותר זה הקונסילר :)

    השבמחק
  16. איזה מצחיק - אצלי דווקא הקונסילר הוא זה שמשתנה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...