יום ראשון, 28 באפריל 2013

Real Techniques Brushes - Part 3!

לפני המון (המון) זמן כתבתי סקירה מקיפה של כל מברשות Real Techniques שלי והחלק האחרון היה אמור להיות סקירה של קיט מברשות העיניים ה- Starter Set, ולמרות שבאמת עבר הרבה זמן מאז הסקירות הקודמות, חשבתי ש-20% הנחה על כל המברשות של Real Techniques באתר iHerb היא סיבה מעולה לפרסם את חוות דעתי על מברשות העיניים של המותג!

 
למען האמת, בהתחלה לא כל כך הסתדרתי עם המברשות האלו למטרתן המקורית - אני מאוד רגילה למברשות עיניים בסגנון מברשת 217 של מאק ובשימושים הראשונים הן נראו לי פשוט ענקיות ולא מדוייקות מספיק. וכך עברו להם הימים ולא רציתי לפרסם את הסקירה בגלל שלא כל כך רציתי להמליץ על מברשות שאני לא כל כך משתמשת בהן. אבל במרוצת הזמן, מצאתי את עצמי מגלה אותן מחדש, לאו דווקא לשימושים המקוריים שלהן!

כמו כל המברשות של Real Techniques, גם המברשות האלו עשויות מסיבי טקלון סינתטיים, הן נעימות מאוד לשימוש, לא נושרות ומתנקות בקלות. למותג כמה סטים שונים שמיועדים לאיזורים שונים בפנים וכן מספר מברשות בודדות. סט ה-Starter מורכב מחמש מברשות שמיועדות לאיפור העיניים: שתי מברשות טשטוש, מברשת "Smudge", מברשת גבות ומברשת אייליינר.
מימין לשמאל:
Base Shadow Brush, Deluxe Crease Brush, Accent Brush, Brow Brush, Pixel-Point Eyeliner Brush 
במקום סתם לספר לכן על המברשות, בחרתי להשוות אותן למברשות דומות שיש לי באוסף המברשות שלי.

מלמעלה למטה: Base Shadow Brush, MAC 224, MAC 217, Sigma E25
מברשת ה-Base Shadow Brush היא התשובה של הסט הזה למברשת הטשטושים הקלאסית. כפי שניתן לראות, היא עגולה יותר מה-217 של מאק וה-E25 של סיגמא וקצרה יותר  מ-224 של מאק.
מימין לשמאל: Base Shadow Brush, MAC 224, MAC 217, Sigma E25
אני פחות אוהבת אותה לטשטושים בקפל מכיוון שהיא פחות מדוייקת מצד אחד ולא מספיק "פתוחה" מצד שני. היא עגולה יותר מה-217 אבל דומה לה בצפיפות של הסיבים, מה שהופך אותה לאידיאלית בטשטוש על העפעף של צלליות קרם, שאותן היא מצליחה להניח ולטשטש בצורה רכה שיוצרת תוצאה מעולה. 

מימין לשמאל: Base Shadow Brush, MAC 224, MAC 217, Sigma E25
מימין לשמאל: Base Shadow Brush, MAC 224, MAC 217, Sigma E25
מלמעלה למטה: Deluxe Crease Brush, Sigma P82
המברשת הזו - Deluxe Crease Brush היא האהובה עלי בקיט, אבל אני ממש לא משתמשת בה לפי השם שלה! בחרתי להשוות אותה למברשת P82 של סיגמא בגלל שהן דומות בצורתן ובשתיהן אני משתמשת לאותה פעולה: הנחה וטשטוש של קונסילר קרמי.

מימין לשמאל: Sigma P82, Deluxe Crease Brush

זוהי המברשת המועדפת עלי לשימוש עם ה-Studio Finish של מאק או ה-Creamy Concealer של בובי בראון. היא דחוסה מאוד ורכה מאוד באותו הזמן, וקצת פחות דחוסה מהמברשת של סיגמא.

מימין לשמאל: Sigma P82, Deluxe Crease Brush
מימין לשמאל: Sigma P82, Deluxe Crease Brush
מלמטה למעלה: Brow Brush, MAC 263
מברשת הגבות היא אחת המברשות הפחות שימושיות שלי, פשוט בגלל שאני ממעטת למלא את הגבות שלי ביומיום, אבל כשאני כן עובדת עליהן, היא זו שאני מושיטה אליה את היד.

מימין לשמאל: Brow Brush, MAC 263
מימין לשמאל: Brow Brush, MAC 263
מלמטה למעלה: Accent Brush, Sigma E21
במברשת ה-Accent אני דווקא כן משתמשת לפעולתה המקורית - היא משמשת אותי בעיקר לטשטוש של צלליות או עפרונות עיניים בקו הריסים התחתון, או לטשטוש של אייליינר בקו הריסים העליון. לפעמים אני גם מניחה איתה צללית בהירה בפינה הפנימית של העין, לשם הארה.
בחרתי להשוות אותה ל-E21 של סיגמא שדומה לה בצורה, אבל עשוייה מסיבים הרבה פחות נעימים...
מלמטה למעלה: Accent Brush, Sigma E21
מימין לשמאל: Accent Brush, Sigma E21
מימין לשמאל: Accent Brush, Sigma E21
המברשת האחרונה היא המברשת הכי פחות מובנת בעיניי בליין כולו... 

מלמטה למעלה: MAC 210, Sigma E11, Sigma E05, MAC 209, Pixel-Point Eyeliner Brush
לא מובן לי בכלל איך חשבו שם ב-Real Techniques שהמברשת הזו מתאימה לאייליינר - אלא אם כן יש לך עיניים כמו לדמות מנגה, המברשת הזו פשוט ענקית!

מלמטה למעלה: MAC 210, Sigma E11, Sigma E05, MAC 209, Pixel-Point Eyeliner Brush
אני לא חובבת מברשות מהסוג הזה (ועל כן די מפתיע שיש לי כל כך הרבה מהן) ומעדיפה את המברשת הפיצפונת האלכסונית של ביוטיקר לאייליינרים שלי. כשהתחלתי את דרכי האיפורית ניסיתי את שתי המברשות של מאק אבל לא ממש הצלחתי לעבוד איתן בגלל הגודל שלהן. אולי אני צריכה לנסות שוב...

מימין לשמאל: MAC 210, Sigma E11, Sigma E05, MAC 209, Pixel-Point Eyeliner Brush
המברשת של Real Techniques ארוכה מדי ועבה מדי לאייליינר ברוחב הגיוני לטעמי ולצערי לא מצאתי לה שימוש חלופי. יש למישהי הצעה?

מימין לשמאל: MAC 210, Sigma E11, Sigma E05, MAC 209, Pixel-Point Eyeliner Brush

סך הכל, אני חושבת שהסט מאוד שימושי בעיקר ביחס למחיר שלו: הסט עולה 18$ באתר iHerb
ואחרי 20% הנחה יוצא שהוא עולה 60 ש"ח בלבד. (שימו לב שההנחה תקפה עד ה-1.5.2013).
בעצם מקבלים חמש מברשות במחיר של חצי מברשת במאק ובעיניי זה דיל מצויין!

מי שזו הקנייה הראשונה שלה באתר יכולה להשתמש בקוד yoj366 ולקבל 5$ הנחה על קנייה מתחת ל-40$ ו-10$ הנחה לקנייה מעל 40$!

אני מתכננת לנצל את המבצע כדי להשלים את מברשות העיניים של המותג עם ה-Shading Brush וגם לקנות את שתי מברשות הפנים ה(כמעט) יחידות שאין לי: ה- Setting Brush וה-Expert Face Brush.

למי שמתלבטת לגבי מברשות הפנים, להלן לינקים לסקירות הקודמות שלי: חלק 1 וחלק 2.


מה איתכן? יש לכן את ה-Starter Kit?
מה אתן מתכננות לקנות במבצע ה-20%?

2 תגובות:

  1. שלושת המברשות שאת מזמינה אלו בדיוק המברשות שאני הזמנתי לכבוד המבצע פלוס הסטיפלינג. דווקא על הסט עיניים לא היתה התלבטות, ויתרתי בלי בעיה

    השבמחק
  2. תתחדשי! איזה כיף שיש מבצעים כאלו, נכון?
    ואם את מרבה בהנחה של מוצרים קרמיים או מייקאפ נוזלי, ממש תיהני מהסטיפלינג!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...