יום רביעי, 8 במאי 2013

My Warm & (Mostly) Matte Inglot Palette

אז אחרי שהראיתי לכן את הפלטה החדשה שלי בחטף, הגיע הזמן לסקירה קצת מעמיקה יותר שלה ושל המברשת הראשונה שניסיתי של אינגלוט!

 
אחד הדברים שהכי קשה למצוא בענייני צלליות, הן צלליות במרקם מאט באיכות טובה. צלליות בגימור הזה מאפשרות יצירת מראות שונים ומורכבים יותר בעיניי מאשר צלליות בגימורים שימריים או פרוסטיים, שכן הניצנוץ שבהם קצת משתלט על הגוונים עצמם לעיתים.


כשבאתי להרכיב את הפלטה הזו היו לי בראש גוונים של שלכת (זה היה אי שם ב"סתיו") ובגלל שאני מאוד אוהבת את המרקם של צלליות המאט של אינגלוט אז ניסיתי לרכז לי כמה שיותר מהן בפלטה אחת.


אחת ההפתעות שקיבלתי ממלטה הייתה שתי צלליות מסוג ה-Rainbow, שהן בעצם שלושה גוונים של צלליות בפאן/תבנית אחת. זה רעיון מעולה ומכיוון שעוד לא יצא לי לנסות אותן בעצמי שמחתי שקיבלתי אותן. העניין הוא שהחלוקה הזו של הצללית בעצם יוצרת מצב שבו קצת מסובך עם מברשת רגילה לאסוף חומר רק מגוון אחד מבין השלושה. לא בעייתי כל כך במקרה של הצלליות שיש לי כי הגוונים די דומים גם ככה, אבל קצת לא נוח לטעמי. מצד שני, בעצם מקבלים שלוש צלליות במחיר של אחת, אז מי אני שאתלונן? הדרך שמצאתי לעקוף את הבעיונת הזו היא פשוט להשתמש במברשת קטנה יותר מזו שאני רגילה אליה כדי לאסוף חומר (כמו למשל E21 ו-E36 מסט ה-Performance של סיגמא) או במברשת צרה יחסית (כמו ה-Domed Shadow Brush או ה-Base Shadow Brush של Real Techniques).

אז יש גם גוון אחד שימרי בפלטה...
הגוונים שפחות או יותר כיוונו אותי בבחירת שאר הצלליות לפלטה היו שני אלו - 383 הכתמתם ו-335 החום/אדמדם.


 ולסווצ'ים:


מימין לשמאל: 335, 383, 368, 353 ו-391

עם אחת הצלליות ממלטה שמתי לב לקטע קצת מוזר - לא היה עליה מספר, מה שלא ראיתי באף צללית שקניתי מאף מדינה...


מימין לשמאל: (צללית בלי מספר ממלטה), 360, 342, 117 ו-101

כפי שניתן לראות, כל הצלליות מאוד מאוד פיגמנטיות, בעיקר שלוש ה"צבעוניות" יותר. הגוון השחור היה יכול להיות שחור קצת יותר לדעתי, אבל בשימוש שלי איתו הוא מתפקד מצויין. הגוונים הבהירים של צללית 101 מאוד מאוד בהירים ולכן פחות אפשר לראות אותם על העור שלי.


זוהי כאמור המברשת הראשונה שקניתי מאינגלוט. לא ברור לי למה יש כל כך מעט באז על המברשות שלהם באינטרנט, כי הן פשוט מעולות והמחירים שלהם סבירים ביותר.


המברשת מיוצרת משיער סינתטי (שלפי האתר הזה הוא "תחליף סנאי") והידית שלה עשוייה עץ. במבט ראשון חשבתי שהיא תהיה ממש דוקרנית אבל איך שנגעתי בה ידעתי שהיא חוזרת איתי הביתה!
הייעוד שלה הוא לטשטוש מפוזר מאוד של צלליות, אבל ניתן להשתמש בה למספר שימושים אחרים כמו למשל: הנחת קונטור והיילייט, מריחת סמקים קרמיים וגם קונסילרים. היא מעולה למוצרים קרמיים תודות לסיבים הסינתטיים שכן המוצרים מהסוג הזה קצת בעייתיים לטעמי לשימוש עם מברשות משיער טבעי (ותעיד על כך מברשת 217 המסכנה שניסיתי להשתמש בה למריחת קונסילר נוזלי...).


אבל למרות כל זה, אני דווקא מעדיפה להשתמש בה בשימוש המקורי שלה לצלליות - בעיקר לטשטוש של הצלליות מתחת לקו הגבה, באיזור שבין ההיילייט ובין הגוון שהנחתי בקפל והיא נותנת מראה מושלם לדעתי.

וקצת השוואות:


מלמעלה למטה: אינגלוט 4SS, מאק 224 ומאק 217

מימין לשמאל: אינגלוט 4SS, מאק 224 ומאק 217
המברשת של אינגלוט בהחלט גדולה מאוד, מכילה הרבה מאוד סיבים שמאוגדים בחוזקה. היא לא מפוזרת כמו ה-224 אבל הצורה שלהן דומה. זה בעצם סוג של הכלאה והגדלה של שתי המברשות של מאק :).

מימין לשמאל: אינגלוט 4SS, מאק 224 ומאק 217
את הצלליות והמברשות של אינגלוט ניתן להשיג בחנויות המותג בדיזינגוף סנטר ובקניון הזהב בראשל"צ. 
עלות צללית הינה 40 ש"ח והמברשת עלתה 120 ש"ח (ועל המחירים השפויים הללו ישנה כמובן הנחת מאפר!).

ולמי שמעוניינת, להלן לינק לכל הסקירות שלי של צלליות אינגלוט שברשותי - לינק.

מה איתכן? האם אהבתן את הגוונים שבפלטה?
מה דעתכן על המברשת של אינגלוט? ניסיתן מברשות אחרות שלהם?

5 תגובות:

  1. איפור איפור23 במאי 2013 בשעה 14:21

    תודה :-)

    השבמחק
  2. איזה מברשות הן must? למשל אני לא צריכה מברשת למייק אפ כי אני מורשת עם ספוגית ומקבל מראה מעולה. אני לא משתמשת בברונזר ומפדרת עם ספוגית...אבל לעיניים. מהן חובה? תודה

    השבמחק
  3. בעיניי יש שתי מברשות חובה - מברשת הנחה ומברשת טשטוש. מברשות הנחה יש הרבה ותלוי בגודל העין שלך - 239 של מאק מעולה מכל הבחינות לדעתי, אבל אם יש לך שטח עפעף קטן יותר אז השיידינג בראש של ריל טכניקס פשוט מעולה (מחר אני מעלה פוסט סקירה של מברשות שקניתי לאחרונה ושם אני מרחיבה קצת עליה!). בקשר למברשות טשטוש - 217 של מאק היא ההולי גרייל שלי ואני מתה עליה! יש לסיגמא מקבילה שלה שהיא גם סבבה והמברשות טשטוש בסט עיניים של ריל טכניקס גם סבבה!
    מקווה שעזרתי :)

    השבמחק
  4. הפלטה נראית מעולה, ממש עושה חשק ללכת לאינגלוט ולהרכיב אחת.

    השבמחק
  5. הצלליות שלהם ממש מדהימות ואני צריכה להתאפק בכל פעם שאני נמצאת בסביבתן!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...