יום שישי, 25 באוקטובר 2013

סקירה בקטנה מהדורת טיפוח #4: גרנייה, ניוטרג'ינה, אייהרב ועוד!

כפי שכתבתי כמה פעמים בעבר, אני לא כל כך אוהבת שינויים בשגרת הטיפוח שלי (או בכלל האמת :). כשאני מוצאת מוצרים שעובדים בשבילי וטובים לעור שלי, אני נוטה פשוט לרכוש אותם שוב ושוב, מבלי להתנסות בדברים חדשים. לאחרונה הצטרפו לאוסף מוצרי הטיפוח שלי כמה וכמה מוצרים ורציתי לחלוק עמכם את ההתרשמויות שלי!




אחד היתרונות של כתיבת בלוג הוא בהחלט היכרות עם חברות חדשות שלא נחשפתי אליהן בדרכים המקובלות. אחת מהן היא חברת  ד"ר מלומד, שהיא חברת קוסמטיקה טבעית, שלא יצא לי לשמוע עליה בעבר ובהחלט שמחתי להכיר :).

דבר החברה: "תכשירי ד"ר מלומד מפגישים בין המדע לטבע. חברת ד"ר מלומד מתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה טבעיים משנת 1979. מאז ועד היום החברה גאה להיות חדשנית בתחומה ובעלת המוצרים האיכותיים מסוגם. במעבדות המחקר של ד"ר מלומד משלבים בין ידע רוקחי מצטבר אשר הועבר במשך שלושה דורות במשפחת מלומד עם טכנולוגיות חדשניות כדי ליצור את התועלות הבריאותיות מעולם הצומח ולשלבם במוצרי החברה. ד"ר דוד מלומד הוא רוקח מדור שלישי למשפחת רוקחים ידועה בירושלים, מומחה במדע הקוסמטיקה על בסיס רוקחות טבעית. בהקמת החברה, חזונו היה לסייע בהקלתן, בפתרונן ובמניעתן של בעיות עור, באמצעות שימוש במחקרים מדעיים ובידע מצטבר, להפקת פתרונות רוקחיים יעילים מהטבע. 
היום, הוא יו"ר החברה. החברה גאה להיות ידידותית לסביבה, חדשנית ופורצת דרך בתחומה, ובעלת המוצרים האיכותיים והטובים ביותר מסוגם בישראל. 
מרבית תוצרת החברה מיוצאת לחו"ל, ונמכרת בהצלחה במדינות: שבדיה, הולנד, דנמרק, נורבגיה, איסלנד, אנגליה, צרפת, איי פארו, פינלנד, ספרד, רומניה, רוסיה, ארה"ב וקנדה.
בארץ ניתן להשיג את מוצרי החברה בבתי טבע, בבתי מרקחת פרטיים ובפרפומריות מובחרות"


כשפנו אלי וביקשו לשלוח לי מוצרים הסתכלתי בקטלוג המוצרים ובחרתי שלושה שעניינו אותי: חמאת גוף, דיאוגורנט ג׳ל ושפתון אלוורה. 


קרם חמאת שיאה: קרם חמאה מרוכז המכיל חמאת שיאה, ויטמין E ותמציות צמחי מרפא בקומפלקס יחודי המיוצר בטכנולוגיית ה- Seven Actives. הקומפלקס היחודי משלב תמציות טהורות של אלו-ורה, מרווה, קמומיל, אכיניצאה, ג'ינסנג, מנטה וקלנדולה. התמציות מופקות בטכניקת מיצוי בלעדית אשר פותחה במעבדות המחקר של ד"ר מלומד, במטרה להעצים את פעילות הקומפלקס. Seven Actives מסייע לניטרול ממוקד של רדיקלים חופשיים ולשיפור משמעותי במראה העור. חמאת שיאה מגינה על העור מפני אובדן הלחות הטבעית שלו, מסייעת להתחדשות התאים ומעניקה לחות ורעננות לעור לאורך זמן. במרקם עשיר ומפנק הנספג במהירות ולתחושה חלקה ומשיית. המוצר אינו מכיל: צבע מלאכותי, SLS ורכיבים מהחי. לא נוסה בבעלי חיים.
תכולה: 150 מ"ל | מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ש"ח

אני לא ממש בחורה של מוצרי טיפוח לגוף, בעיקר כי אני לא מרגישה צורך באקסטרה לחות על הגוף וגם כי אני לא מחבבת את התחושה השומנית שרובם נותנים. חמאת הגוף הייתה המוצר שהכי עניין אותי מהמותג, כי חשבתי שאולי השוני במרקם - כלומר חמאה ולא תחליב - יעזור עם תחושת השומניות. אני יודעת שזה נשמע מוזר, אבל בראש שלי חשבתי שהחמאה תיספג בצורה עמוקה יותר מהתחליבים ולא תישאר התחושה שאני לא אוהבת. לשמחתי, בהחלט צדקתי והחמאה באמת נספגת בצורה טובה מאוד על העור ומשאירה אותו רך ונעים עם בונוס של ריח פרחים מעולה. חמאת שיאה היא המרכיב שלטעמי עושה את חמאת הגוף הזו למוצלחת במיוחד שכן היא מלחחת את העור אבל נספגת ממש מהר ומשאירה עור ריחני וחף מכל תחושת יובש.




אנטיפרספירנט ג'ל צמחי מרפא לאישה: דאודורנט אפקטיבי במיוחד במניעת הזעת יתר וריחות, להרגשה רעננה וריחנית כל היום. עדין לעור. בבישום עדין. מרכיבים פעילים: אלו ורה, סלביה, קלנדולה, קמומיל, גינזנג, מנטה, מרווה, מרכיבי לחות וקומפלקס לניטרול ריחות.
תכולה: 50 מ"ל | מחיר מומלץ לצרכן: 29.90 ₪.

המרקם של הדיאודורנט היה הפתעה נעימה שכן לא יצא לי להשתמש בדיאודורנט ג'ל שכזה - הוא רטוב קצת בהתחלה כשמניחים אותו על העור אבל הוא מתייבש מהר מאוד. יש לו ריח טיפה מוזר, כנראה שילוב של האלו-ורה והמנטה, אבל לא הוא בעייתי במיוחד לטעמי.
האריזה מעניינת וכדי להוציא עוד חומר צריך לסובב את הגלגל הקטן בחלק התחתון והג׳ל יוצא מהחלק העליון. צריך ללמוד קצת את המנגנון הזה כי לעיתים יוצא קצת יותר מדי חומר... 
כמובן שהחלק הכי חשוב בדיאודורנט הוא העמידות שלו ולשמחתי מצאתי שהוא פשוט מעולה ושומר עלי נקייה מזיעה למשך יום שלם בלי בעיות. למי שמחפשת דיאודורנט טבעי שבאמת עובד, זה לגמרי מוצר מנצח!



ליפ באלם אלו ורה: שפתון חסר צבע, עם מסנני קרינה בגובה של SPF15 אשר מותאם במיוחד לעונות בישראל, מגן על השפתיים, מוסיף לחות ומונע יובש. המוצר מכיל שמני הזנה, חומרים לאיזון הלחות, מסנני קרינה ותמצית של עלי אלו ורה טריים. השפתון עדין ביותר, רך ונמרח בקלות. המוצר מכיל: אלו ורה, מסנני קרינה, תערובת של שמנים טבעיים, לחותנים וטעם דובדבנים. אינו מכיל: SLS, פראבן, חומרים משמרים, רכיבים מן החי, צבע מלאכותי, בישום. לא נוסה בבעלי חיים.
תכולה: 4.25 גרם | מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪ 

אני מכורה שנים לשפתוני הלאבלו ושפתון האלוורה הזה מהווה תחליף מעולה לדעתי. הוא מלחח את השפתיים כמו הלאבלו ומעניק להם הרבה לחות לתקופה ארוכה יחסית. הוא פחות ״שמנוני״ מהלאבלו, מה שהצריך קצת הסתגלות אחרי כל כך הרבה שנים שכן אני רגילה לשכבה די עבה של לחות על השפתיים. הבעיה היחידה שיש לי איתו היא הריח שלו - יש לו ריח די כבד של דובדבנים שאני לא ממש אוהבת, אבל הריח לא נשאר להרבה זמן אז זה לא מפריע לי במיוחד. 



Neutrogena Nourishing Foot Cream
קרם הרגליים Neutrogena Nourishing Foot Craem בעל הנוסחה הנורווגית, מעניק לחות לעור, מועשר בגליצרין אשר מזין ומרכך את העור ומעניק שיפור משמעותי למרקם עור הרגליים תוך שבוע אחד. הקרם מעניק לחות אינטנסיבית לעור יבש ופגום על מנת להקל ולהרגיעו באופן מיידי.
הנוסחה הנורווגית אשר פותחה על ידי עמנואל סטורלוף, בלעדית למותג והוכחה קלינית כמעניקה לחות פעילה ל-24 שעות של לחות ורכות מתמשכת גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים - הקרם חודר כ- 10 שכבות לתוך העור. כוחה של הנוסחה, טמון בהענקת תחושת לחות, רכות וגמישות מיידית לעור הרגליים ללא תחושת דביקות - מעין "חבישה נעימה לעור", המטפלת ב-3 אלמנטים בו זמנית: שיקום סדקים וחתכים, הרגעה והחדרת לחויות בריכוז גבוה לעור. המרקם הייחודי נספג במהירות ומותיר את העור רגוע, רך ורענן.
תכולה: 50 מ"ל | מחיר מומלץ לצרכן: 78 ₪

בדומה לקרמי גוף, גם קרמי רגליים אף פעם לא היו כוס התה שלי - למרות שאני כן סובלת מיובש תמידי בכפות הרגליים, אני לא יכולה לסבול את התחושה שלהן כשהן מרגישות שמנוניות ו״קרמיות״. לכן הרבה שנים לא הקדשתי יותר מדי מחשבה לנושא, אבל לפני כמה שנים מצאתי במקרה קרם רגליים של וזלין שפשוט עשה את העבודה והעניק לכפות הרגליים שלי לחות ונספג במהירות שיא. לצערי, הפסיקו למכור אותו בחנויות לאחרונה, אז שמחתי כשקיבלתי לידי את קרם הרגליים של ניוטרג׳ינה שהתגלה כמחליף מוצלח - הריח שלו דומה מאוד לזה של וזלין, כלומר ריח עדין וחלש מאוד. למרות שהמרקם שונה, כי הוזלין הרבה יותר תחליבי והניוטרג'ינה יותר Balm כלומר "עבה" יותר, הוא נספג יחסית מהר ועושה את העבודה בצורה טובה מאוד וגם התוצאות שלו נשמרות לכמה וכמה ימים.



אני חושבת ששגרת הטיפוח שלי די מספקת האמת, אבל קראתי בהרבה מקומות שמי פנים מוסיפים שלב נחוץ מאוד לטיהור של העור ולכן רציתי לראות האם הם יעשו שינוי כלשהו בעור שלי. 
הקריטריון הראשוני שהיה לי כשבאתי לבחור איזה סוג מי פנים אני רוצה היה שהם לא יכילו אלכוהול שכן אני לא סובלת את התחושה של מוצרים כאלו על העור שלי. הקריטריון השני היה כמובן עניין הריח - בתור חובבת מוצרי קליניק (שהמוצר הכמעט יחיד שלהם שאני לא סובלת הם מי הפנים) אני אוהבת את מוצרי הטיפוח שלי חסרי ריח או עם ריח קליל ביותר. 
עם שני הקריטריונים הללו פניתי לאתר אייהרב החביב על בלוגריות ישראל ובו מצאתי את מבוקשי: Humphrey's Redness Reducing Facial Toner בניחוח Cucumber Melon Witch Hazel.
מי הפנים הללו היו בדיוק מה שרציתי - ללא אלכוהול, מרעננים, נעימים על העור והריח שלהם עדין ביותר. 
אחרי שימוש יומיומי של כמעט חודשיים, אני לא ממש יכולה להגיד שאני רואה שינוי כלשהו בעור הפנים שלי, אבל אני כן חושבת שקרם הלחות שאני מניחה בבקרים אחרי המי פנים הללו נספג יותר טוב בעור. 
אני לא בטוחה שאקנה אותם שוב (שכן הם בדרך להסתיים), כי אין לי מה לצרף להזמנה שלהם מאייהרב (הצעות מישהי?), אבל אולי אנסה את מי הפנים של ג'ייד ששמעתי עליהם רק טובות לאחרונה...

ואחרונים חביבים, שלושה מוצרים של גרנייה שהצטרפו לאוסף שלי לאחרונה!



PURE ACTIVE INTENSIVE CHARCOAL ג'ל גרגרים מקציף
GARNIER מרחיבה את סדרת Pure Active Intensive ומשיקה סדרת ניקוי לעור הפנים עם נגזרת פחם מן הטבע המסייעת בטיפול בנקודות שחורות, פצעונים ופגמי עור במניעת הופעתם מחדש.
הסדרה מבוססת על רכיבים המופקים מהטבע, בשילוב עם רכיבים פעילים, המסייעים בניקוי הנקבוביות לעומקן, הפחתת פגמי עור וסיוע במניעת הופעתם מחדש. הנוסחה של המוצרים מבוססת על רכיבים טבעיים וטכנולוגיה חדשה המועשרת בנגזרת של פחם פעיל מן הטבע. הפחם ידוע ביכולתו לפעול כמגנט, הוא סופח שומנים עודפים ולכלוך מהעור. בנוסף, הפורמולה מכילה גם חומצה סליצילית המעניקה ניקוי עמוק ויסודי לעור הפנים ומעודדת תחלופת תאי עור בשכבה הקרנית.
תכולה: 150 מ"ל | מחיר מומלץ לצרכן: 71.60 ₪

סבון הפחם נקנה בעקבות כמה וכמה בנות שהיללו אותו בפייסבוק, והוא באמת מעולה לדעתי - אני מאוד אוהבת להשתמש בפילינג מהסוג הזה כפעמיים בשבוע במקלחת, ואני מרגישה שהוא באמת מנקה ומטהר את העור אחרי הורדת האיפור. העור חלק ונעים ומוכן לסרום שאני מורחת מדי ערב. חשוב ללחח את העור אחרי שמשתמשים במוצרים מהסוג הזה שכן החומצה הסליצילית  שבו נוטה לייבש את העור, מה שחיובי בהחלט לאלו מאיתנו בעלות עור מעורב/שמן אבל צריך להזהר שלא לייבש אותו יותר מדי ולהיעזר בקרם לחות/סרום כדי לאזן את העור. מה שכן שמתי לב הוא שיש לו ריח דומיננטי למדי כשמשתמשים בו שלא כל כך אהבתי (אני מעדיפה את הריח של המוצר המקביל (ללא הפחם) של לוריאל שנותן ריח רענן יותר), אבל שוב, זה לא בעייתי במיוחד כי לא מדובר על קרם שנשאר על העור לאורך זמן אלא על סבון שפשוט שוטפים מהפנים.



גרנייה אולטרה ליפט 2 ב-1: סרום + קרם עיניים - קרם המשלב 2 מוצרים ב-1: קרם עיניים המסייע לטיפול בקמטים וסרום אקטיבי למיצוק העור והפחתת מראה סימני העייפות מסביב לעיניים. הפורמולה משלבת מספר רכיבים פעילים: פרו-רטינול - מולקולה רבת עוצמה המופקת ממקור טבעי ופועלת כמאגר יעיל של רטינול המשתחרר לטובת התחדשות תאי העור והמרצת ייצור הקולגן. זהו רכיב פעיל יוצא דופן בתחום האנטי אייג'ינג, המסייע בהמרצת קצב חילוף החומרים של התאים ומסייע בהתחדשות תאי העור. קפאין - ידוע בתכונותיו הממריצות, מסייע להפחית את סימני העייפות ואת המראה הנפוח תחת העיניים.
תכולה: 15 מ"ל | מחיר מומלץ לצרכן: 173.46 ₪

האיזור היחיד בפנים שלי שבו אני סובלת מיובש תמידי הוא האיזור מתחת לעיניים, מה שגורם להנחת הקונסילר שלי להיות מאתגרת מעט... בשל כך אני נוטה להשתמש בקרם לחות עשיר מאוד שאותו אני מניחה בבוקר כצעד ראשון לפני כל מוצר איפור אחר. כשקיבלתי את הקרם הזה של גרנייה לסקירה וניסיתי אותו לראשונה חשבתי שהמרקם שלו לא עשיר מספיק לאיזור העיניים היבש שלי, אבל גיליתי שלמרות זמן הספיגה המהיר שלו, הוא מלחח את האיזור בצורה טובה מאוד והקונסילר שאני מניחה מעליו לא נכנס לקמטוטים בצורה איומה כמו שחשבתי שיקרה. הריח שלו קצת מוזר ולא הכי נעים כשממש מריחים אותו מקורב, אבל בשימוש היומיומי אני לא מריחה אותו בכלל...



BB Cream- MIRACLE SKIN PERFECTOR
רול עיסוי המעניק לחות לעור סביב עינייך ומסייע בטיפול בכהויות, מראה עיניים נפוח ובטשטוש סימני עייפות. מבוסס על טכנולוגיית "הכל באחד"- טיפוח לטווח הארוך בשילוב מייק-אפ להפחתת כהויות, מראה נפוח, טשטוש סימני עייפות וקמטוטים סביב עינייך, יד ביד עם הענקת לחות ומראה זוהר ומואר לעור סביב עיניך. פורמולה חדשנית המותאמת במיוחד לעור העדין באזור העיניים אשר משלבת Haloxyl, רכיב פעיל בעל יעילות מוכחת המסייע לטיפול בכהויות באזור העיניים ופיגמנטים מינרלים המעניקים לעור סביב העיניים מראה חלק, אחיד ומואר יותר למבט מושלם במריחה אחת! האפליקטור הינו כדורית עיסוי מרעננת במיוחד לטיפול בסימני העייפות. בעל מרקם נעים ועמיד הנמרח ומתפזר באופן מושלם לקבלת תוצאה טבעית. מוצע ב-2 גוונים: בהיר ומדיום | תכולה: 7 מ"ל | מחיר מומלץ לצרכן : 92.99 ₪.

ברגע שקיבלתי את המוצר האחרון לסקירה ידעתי שאני חייבת להעביר אותו לחברתי הטובה ליאת כדי לקבל עליו חוות דעת נאותה. ניסיתי אותו פעם אחת על עצמי, אבל מכיוון שאני לא סובלת מכהויות חזקות באיזור שמתחת לעיניים, לא חשבתי שאני קהל היעד של המוצר הזה. חברתי ליאת שמחה לנסות אותו וסיפרה שהוא בהחלט עוזר להעלים את הכהויות, לדעתי בעיקר בגלל הגוון הכתמתם שלו שמנוגד לגוון הסגלגל של הכהויות. המוצר הזה נעים למריחה ומטשטש היטב, כך שגם מי שלא מתאפרת ביום יום (כמו ליאת) עדיין יכולה להשתמש בו מבלי להוסיף עליו מוצרים נוספים (כמו מייקאפ או פודרה), למרות שכן הייתי מציעה לקבע אותו עם אבקה כלשהי, מכיוון שהוא די לחותי לטעמי. הגוון שקיבלתי לסקירה הוא מדיום כשיש גוון נוסף בהיר יותר, אבל שתינו (ליאת ואני) די בהירות והמדיום מתאים לנו בול. 

עד פה להפעם, סורי אם יצא פוסט חפירתי וארוך במקצת אבל אני אוהבת לתת את כל המידע האפשרי בסקירות מסוג זה כי כדי אני חושבת שזה מסייע בבחירה של מוצרי הטיפוח, שכן בתחום הזה כדאי לעשות בחירות מושכלות ואני רוצה להיות לעזר כמה שרק ניתן :)

האם ניסיתן את המוצרים הללו?
אשמח לשמוע מכן חוויות או המלצות למוצרים נוספים!

תגובה 1:

  1. אני משתמשת קבוע בסבוני פנים של גרנייה הם מאוד טובים לי ומסירים את על האיפור. גם מי הפנים שלהם טובים. יש לי כמה המלצות מאיהרב עבורך אני אעלה פוסט בימים הקרובים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...