יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

Mascara of the moment - Lancome Hypnose Star!

מכיוון שהצטברו לי כמה וכמה מסקרות בחודשים האחרונים, החלטתי לפתוח פינה חדשה בבלוג שבה אני אסקור בקצרה את המסקרה שאני משתמשת בה כרגע. הראשונה בתור - Lancome Hypnose Star במהדורת Alber Elbaz!

דבר החברה: "לנקום ומעצב האופנה אלבר אלבז חוגגים את האהבה לאופנה וליופי ומציגים את HYPNÔSE SHOW, קולקציה חד פעמית של נבחרת ארבעת המסקרות האייקוניות לבושות כבתצוגת אופנה עלית ברוח מושכת ומפתה מאי פעם ובנוסף, צלליות עיניים ופלטות צלליות מולבשות גם הן. חגיגת עיניים במהדורה מוגבלת."


בקולקצייה המיוחדת (שלדעתי עדיין נמכרת בחנויות) נכללות 4 המסקרות של המותג: Doll Eyes, Drama  Definicilsו-Star, שלוש צללית יחיד ושלוש פלטות, כולן כאמור בעיצוב מיוחד של אלבר אלבז. מתוכן קיבלתי להתנסות את מסקרת Hypnose Star.
במותג מבטיחים נפח לריסים כמו גם התעגלות, זאת הודות למברשת דו צדדית שנותנת אפקט של תיחום שבו שורשי הריסים נראים מעובים יותר והריסים עצמם נראים ארוכים ומפתים.

מבט מצד אחד

המברשת של המסקרה הזו אכן ייחודית למראה - יש לה מבנה חרוטי שבו הבסיס רחב יותר מהקצה, מה שמאפשר גישה טובה יותר לריסים בפינה הפנימית של העין כמו גם לריסים התחתונים.

ומבט מהצד השני
בפועל זו מסקרה מעולה ליום יום - היא מדגישה את הריסים במידה מספקת מבלי להעמיס עליהם יותר מדי חומר וגם לא מדביקה אותם יתר על המידה. למרות זאת, מי מביניכן (כמוני) שמעדיפה ריסים עם הרבה מאוד נוכחות, מצאתי שהיא לא מספיקה לי ואני לרוב נוטה להניח מעליה מסקרה נוספת כדי ליצור מראה דרמטי יותר. 

שכבה אחת של Lancome Hypnose Star
שתי שכבות של Lancome Hypnose Star
בתמונה של שתי השכבות התוצאה נראית די דרמטית, אבל זה בעיקר בגלל שבשכבה השנייה די העמסתי את החומר כי רציתי לראות עד לאן ניתן להגיע איתה לפני שלא אוכל לעפעף יותר :). בגלל שזו לא תוצאה "אמיתית", רציתי להראות בנוסף גם מראה שלם יומיומי שעשיתי ובו השתמשתי ב-Lancome Hypnose Star.



מבחינת עמידות היא הייתה עמידה עלי כל היום, לא נזלה ולא זזה, למעט פירור או שניים שגיליתי על הלחי כשהשתמשתי בה (ניסיתי באחד הימים שבהם ניסיתי אותה למרוח אותה רק על הריסים העליונים ולא נרשמו שום פירורים אז אולי זה קשור למשהו בריסים התחתונים שלי...). גם ההסרה שלה הייתה פשוטה ולא נרשמו בעיות מיוחדות.

מחירה של המסקרה 188 ש"ח לפני הנחות ומבצעים וניתן למצוא אותה גם אונליין באתר echemist.

מה דעתכן על הפינה החדשה?
מהי המסקרה האולטימטיבית שלכן?

ואם כבר דיברתי על קולקציות מיוחדות של לנקום,
קולקציית סתיו 2013 עוצבה בהשראת פריז והיא נראית פשוט מהממת!



3 תגובות:

  1. העיצובים של הסדרה הזו פשוט מהממים בעיניי. יש לי את היפנוז סטאר כבר מלא זמן בגרסה הרגילה סגורה במגירה והיא מחכה לתורה יחד עם עוד כל מיני אחרות...בהחלט הייתי מעדיפה אם היא גם היתה עם העיצוב האדיר הזה. אני חושבת שזה רעיון טוב לפינה :)

    השבמחק
  2. אוהבת את המסקרות של לנקום והפינה החדשה מאוד מוצאת חן בעיני. אשמח לקרוא סקירות על מסקרות טובות חפות מאכזריות כי בתזמון שכזה יש לי משבר מסקרות מאוד רציני =)

    השבמחק
  3. האריזה שלה מקסימה!
    היא הפכה למסקרה היומיומית שלי:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...