יום שישי, 10 בינואר 2014

Just a Little Lip Part 3!

כשהבנתי שיש לי יותר מדי צלליות (אחרי שקניתי את פלטות ה-VICE2 וה-NAKED3 של URBAN DECAY כמובן), הפניתי את מבטי לפינת השפתונים הקטנטנה במגירת האיפור שלי והחלטתי שאני צריכה להוסיף לה כמה חברים חדשים!
בתחילת אובססיית האיפור שלי, לא התלהבתי במיוחד ממוצרי שפתיים ונהגתי לחתום כל מראה במשיחה של לאבלו על השפתיים (זה בגוון הטבעי, אפילו לא הדובדבן!). אני חושבת שזה נבע בעיקר מהעובדה שאיפור העיניים היה (ונותר) מאוד דומיננטי במראות שלי והרגשתי שהוספת גוון לשפתיים המלאות שלי יקח את הפוקוס ויראה Too Much. מה גם שגוון השפתיים שלי לא רע בכלל ועבד עם רוב המראות שיצרתי :). 
השינוי התחיל כשקניתי את הצ׳אבי סטיק של קליניק ולאט לאט התחלתי להתרגל למרקם של מוצרים שונים על השפתיים שלי, שכן הייתי כל כך רגילה למרקם של הלאבלו וכל דבר אחר הרגיש מוזר...
התנסיתי בשנים האחרונות בכמה וכמה מרקמים שונים, ועדיין לא יצא לי להתלהב משפתונים אמיתיים - הם נראו לי מחייבים מדי, אטומים מדי. אבל לאחרונה מצאתי את עצמי נמשכת דווקא אליהם ויצא שהאוסף שלי התרחב לו במקצת!
רציתי להתחיל את הפוסט דווקא עם שלושה מוצרים אהובים במיוחד - שלושתם נמצאים בתיק שלי באופן קבוע בחצי השנה האחרונה לפחות, ודרכם הבנתי בעצם איזה גוונים אני הכי אוהבת על השפתיים שלי ואיזה מרקמים אני בעצם מחפשת.



את ה-Lip Butters של רבלון אני בטוחה שאין צורך להציג, בפרט בבלוג שלי שכן כתבתי עליהם לא מעט בשנתיים האחרונות. הגוון הספייציפי הזה Sugar Plum כל כך יפה בעיניי והוא היחיד מבין כולם שכמעט וסיימתי! דבר שבהחלט לא קורה כל יום...

המרקם שלו מאוד לחותי, נמרח מעולה ולא מייבש את השפתיים. הגוון שלו הוא ורדרד טיפה סגלגל עם נטייה לצד הקריר יותר. הוא כמובן לא עמיד במיוחד שכן זה טבעם של שפתונים מהסוג הזה, אבל פשוט מאוד לחדש אותו בגלל המרקם הלחותי והנעים והגוון הפחות אטום שלו.



הצ'אבי סטיק הזה הוא גם הפייבוריט שלי מקטיגוריית הצ'אבים וגם בו השתמשתי הכי הרבה מכל שאר העפרונות השמנמנים החמודים הללו. הגוון שלו הוא ממש My Lips But Better בעיניי, ורדרד חמים שנותן ברק לשפתיים אבל לא נראה גלוסי במיוחד, שזה מה שאני מחפשת ואוהבת. גם פה עניין העמידות הוא לא רלוונטי בעיניי שכן המוצר הזה לא מיועד להיות עמיד בכלל, וכמו ה-Lip Butter ניתן לחדש אותו בקלות ואפילו ללא מראה!




זה השפתון האמיתי היחיד שניסיתי שהתברג לשלישייה הפותחת שלי, ולטעמי זה בעיקר בגלל המרקם שלו שכן הוא לא מאוד אטום כמו רוב השפתונים אלא עדיין מאפשר לגוון השפתיים הטבעי שלי להיראות טיפ טיפה, מאוד דומה לשניים האחרים שציינתי למעלה. הגוון שלו מאוד מעניין שכן הוא נראה אחרת על כל זוג שפתיים שראיתי - עלי הוא נראה קצת סגלגל, על אחרות יותר ורוד וכהנה. (לצערי הסווץ' על השפתיים שלי לא יצא מוצלח כל כך שכן הוא פחות משקף את המציאות. אפשר לראות תמונה שלי עם השפתון הזה פה).

הוא קצת יותר עמיד בהשוואה לשניים האחרים, ושורד קצת יותר זמן על השפתיים אבל לא שורד אחרי ארוחה מלאה למשל. הוא נעים מאוד על השפתיים, נמרח בקלות ולא מייבש כלל.



על השפתונים של NYX שמעתי הרבה ביוטיוב ובבלוגים, ומאוד הסתקרנתי לנסות אותם בעיקר בשל מחירם הזול והדיבורים על האיכות הטובה שלהם. הגוון שבחרתי יצא קצת בהיר מדי לטעמי בשביל גוון העור שלי, והייתי מעדיפה שיראה יותר כמו הגוון של השפתון באריזה (או בסווץ' שעשיתי על הנייר). מה שאני פחות מחבבת בגוונים הבהירים הללו הוא שהם נוטים להדגיש שפתיים יבשות או חלקי יובש בשפתיים מה שיכול ליצור מראה קצת לא מחמיא. המרקם שלו דק ביותר, מאוד נעים על השפתיים אבל קצת חלקלק. יש לו טיפה ריח מתקתק אבל הוא נעלם די מהר. העמידות שלו סבירה, שורד תה ועוגייה אבל לא ארוחה שלמה. 

את מוצרי NYX אפשר להשיג בeBay או ב- Beauty Joint (שמפעילה שלוחה גם ב-eBay, להלן לינק).



את השפתון הזה של רימל מסדרת קייט מוס שלהם, קניתי ממש מזמן ומשום מה לא כתבתי עליו בבלוג עד כה. השתמשתי בו די הרבה דווקא, אבל משום מה הוא לא הצליח לגרום לי להתאהב בו (בניגוד לזה של מאק :).

המרקם שלו לא חלקלק מאוד, נמרח היטב ודי אטום. יש לו ברק יפה ולמרות שהוא לא מוגדר כשפתון עמיד, הוא מצליח להישאר על השפתיים שלי מספר שעות טובות. הבעיה היחידה שיש לי איתו היא הריח - באמת לא מובן לי למה חברות קוסמטיקה מתעקשות להוסיף בישום לשפתונים, זה כל כך מיותר... עם השפתון הספייציפי הזה אפילו ניסיתי להשאיר אותו פתוח כמה ימים בתקווה שהריח יעלם אבל לצערי זה לא ממש קרה, ובניגוד לשפתון של NYX, הוא גם נשאר די הרבה זמן אחרי המריחה.




פופה היא חברה שאני מאוד אוהבת, ואחרי שהתלהבתי מעפרונות העיניים והצלליות שלהם היה ברור שיגיע גם תורם של השפתונים! 




קניתי שני גוונים מסדרת ה-PUPA VOLUME, מבלי לדעת בכלל שבאתר החברה הם מוגדרים כשפתונים שמיועדים לנפח את השפתיים, גם בשימוש עצמו וגם לאורך זמן! אני חייבת להודות שלא ראיתי שום אפקט של יצירת נפח נוסף לשפתיים שלי, אולי כי הן במילא מלאות אז לא רואים יותר מדי הבדל...
האריזה של השפתונים ממש יפה ומאוד "PUPAאית" לטעמי - הצבע האדום שכל כך מזוהה עם החברה מקבל פה העצמה עם הברק המקסים של המתכת. שני השפתונים נעימים מאוד על השפתיים, אטומים למדי, מקבלים תוצאות ממוצעות בעניין העמידות, לא מייבשים ונראים מצויין! כפי שניתן לראות, 300 הוא ורוד עם תת גוון כחלכל (דומה לזה של NYX) ואילו 301 נוטה קצת לכיוון האפרסק/טבעי.




על המותג W7 מעולם לא שמעתי, ולא זכור לי שראיתי אותו בבלוגים בכלל. התחלתי להתעניין בו כשראיתי את ג'ני המקסימה מ-www.sailorjennie.com, שהראתה את השפתון הזה באחד הפוסטים שלה ששלח אותי ישירות לאתר ואת השפתון הישר לתיבת הדואר שלי. לא הצלחתי למצוא הרבה מידע על המותג עצמו, מסתבר שהם די חדשים בשוק, והמחירים שלהם מאוד זולים. הפוסט של ג'ני גם גילה לי אתר נוסף שמוכר מוצרי איפור ועושה משלוחים לארץ - www.xtras.co.uk, ואומנם המשלוח שלהם לא חינמי, אבל הוא הגיוני ביותר.

למותג יש סדרה שלמה של שפתונים במרקם מאט ובה 5 גוונים שונים. המרקם של השפתון מאוד מעניין - הוא מרגיש כמעט קטיפתי, לא חלקלק בכלל וקצת דומה לליפ סטיין, מינוס אפקט היובש של השפתיים, שכן הוא די לחותי בצורה קצת שונה מהרגיל. הגוון עצמו הוא פוקסיה עמוק אבל לביש ביותר לטעמי והוא נראה הרבה יותר מאט במציאות מאשר בתמונה :) יש לו מעט ריח מוזר קצת, אבל הוא מתאדה ממש מהר.

אהבתי במיוחד את האריזה שלו שהמכסה שלה שחור חלק ומבריק ובחלק התחתון יש חלון שקוף שדרכו רואים את הגוון שנמצא בפנים.


ולמי שלא רוצה לקנות באינטרנט, לאחרונה יצאו לפופה שני מוצרים חדשים, כשהראשונה מביניהם היא סדרת שפתוני המאט NEW CHIC MATT. הסדרה הזו סקרנה אותי מאוד, שכן נדיר למצוא בפארמים שפתונים במרקם הזה, מאחר ולצערי רובם מבריקים/מנצנצים עד מאוד או פרוסטיים (הגימור הנורא מכולם בעיניי)...




האריזה של השפתון הזה מעניינת, והאמת היא שלקח לי קצת זמן להבין איך בכלל פותחים אותו :). כשסופסוף הצלחתי לפתוח אותו, בפנים גיליתי מראה צרה שאמורה לשמש לטאצ' אפים אבל בשבילי היא קצת צרה מדי ואני לא ממש משתמשת בה למטרה הזו. המרקם של השפתון דומה מאוד לזה של השפתון של W7 והוא גם "נתפס" על השפתיים בצורה מעולה. הוא נמרח כמעט מאט לחלוטין, ובהתחלה נראה טיפה סאטני אבל אחרי כמה זמן הוא הופך למאט לחלוטין. הוא לא מייבש כלל את השפתיים ונשאר עליהן גם אחרי ארוחה ממוצעת (או קופסאת פופקורן קטנה ובקבוק מים...). הגוון שבחרתי מבין 8 הגוונים שבסדרה הוא מספר 200, ורוד עם טיפה פטל מעורבב בו, קצת יותר ורוד מהסווץ' על שעשיתי על הנייר ויותר כהה מהסווץ' על השפתיים, מאוד דומה לגוון של W7. 




המוצר החדש השני שהוציאו בפופה הינם ה-Diamond Lipsticks, שדומים מאוד ל-Chubby Sticks האהובים שלי של קליניק. הגימור שלהם גלוסי מאוד, מבריק ויפייפה. אין להם המון פיגמנט וגם בכך הם דומים ל-Chubby Sticks המקוריים (לא גרסת ה-Intense החדשה).
השפתונים הללו הם חלק מקולקציית ה-COSMIC BEAUTY של המותג והם מגיעים ב-3 גוונים, ומכיוון שאהבתי מאוד את הגוון שקיבלתי לסקירה, אני בהחלט מקווה שהם יוציאו גוונים נוספים :).




הדבר הראשון שרואים על השפתונים החדשים של Urban Decay היא האריזה המקסימה שלהם - טיובה כסופה מבחוץ וסגולה מבפנים, עם הטבעה של שם המותג על המכסה. הם טיפה כבדים ביחס לשאר השפתונים שלי, כנראה מכיוון שהם היחידים שעשויים רק ממתכת מבלי חומרי פלסטיק למיניהם :).
המרקם שלהם קרמי מאוד, הצבע אטום ונמרח בצורה מושלמת על השפתיים. הם קצת חלקלקים והעמידות שלהם די סבירה לטעמי, בין ארבע לחמש שעות, עם שתייה קלה פה ושם.
בחרתי שני גוונים מהסדרה: Fiend הוא ורורד טיפה מאובי, מושלם ליום יום בשבילי. 





ואילו Turn On הוא ורוד זועק קצת יותר, אבל לא ניאוני ועדיין לביש עד מאוד לטעמי.
את השפתונים של Urban Decay ניתן להשיג באתרים הבריטיים ששולחים לארץ, כמו למשל: Lookfantastic או HQhair.

והשפתון האחרון להיום שייך לחברת קרליין!

זה השפתון הראשון שניסיתי של החברה ואני חייבת לציין שמאוד התרשמתי. הגוון הספייציפי שבחרתי 
מרגיש ונראה דומה מאוד ל-Lip Butter של רבלון, מאוד לחותי ונעים על השפתיים. העמידות שלו טובה גם היא, אין לו ריח (פלוס חשוב!), הוא מגיע בהמון גוונים ומתומחר בצורה סבירה בעיניי.
הדבר היחיד שלא התלהבתי ממנו זו האריזה - מבחוץ דווקא אהבתי את הלובן והנקיון שהיא משדרת, אבל הבחירה לשים את השפתון עצמו לא במרכז נראית לי קצת מוזרה...



ועד פה להיום!
האם ניסיתן את השפתונים שהראיתי בפוסט?
מהם מוצרי השפתיים האהובים שלכן?

שיהיה לכולנו סופ"ש מעולה :)

7 תגובות:

  1. את נהדרת! איזה פוסט כיפי ומושקע!
    אהבתי פה ממש את כל כל הבחירות שלך. השפתונים של אורבן דיקיי היישר לויש ליסט שלי. חייבת לנסותם בהקדם.

    השבמחק
  2. איזה פוסט צבעוני וכייפי! מתה על שפתונים. ורודים מאוביים הם היומיומיים שלי. אהבתי את כולם עלייך, ואני מתה על הצילומים שלך. נהניתי מאוד מהפוסט!

    השבמחק
  3. הגוונים הללו הם כ"כ את!
    אני פחות אוהבת את איך שהם נראים עליי, אבל הצבעים בהחלט מיוחדים ויפים.

    השבמחק
  4. תודה רבה מותק!
    אני מרגישה שאני רק מתחילה לצאת מה-Comfort Zone שלי עם הגוונים האלה, אולי מתישהו אני אגיע גם לגוונים היותר חזקים :)

    השבמחק
  5. תודה רבה רבה! ממש במקרה יצא מעין מדריך לשפתון הורוד :)
    הליפ באטר היו המרקם המועדף עלי בשנה שעברה, ולראיה יש לי 12 או 16 מהם!!! משום מה לאחרונה (כנראה כי קניתי כל כך הרבה שפתונים חדשים!) אני פחות נמשכת אליהם....

    השבמחק
  6. תודה רבה קוריני! איזה מחמאות מקסימות :)

    השבמחק
  7. תודה רבה אירית!
    השפתונים של Urban Decay פשוט מושלמים בעיניי ואני די מחזיקה את עצמי בכל פעם שיש קוד הנחה לאחד האתרים, לא לקנות עוד מהם :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...