יום שישי, 3 בינואר 2014

USA & Hong Kong Haul: TARTE, Laura Mercier, Maybelline & Shu Uemura!

אז הגיע הזמן לפוסט HAUL נוסף! הפעם לא גדול כמו הפוסט שעבר, רק כמה פריטים חדשים ממקומות רחוקים :)



כשתכננתי את הקניות שלי ל-Black Friday השנה לא היו לי ממש תוכניות מלבד הסט של סיגמא שרציתי. אבל יצא הגורל וחברה מקסימה שלי במקרה הייתה בביקור משפחתי בארה"ב באותו הזמן ושאלה האם אני רוצה שתביא לי משהו במשלוח אישי :). בבוקר ה-Black Friday במקרה (או שלא) סקרתי את פוסט הקודים וההנחות של Temptalia ועיני צדו הנחה של 20% באתר של TARTE. שמעתי כל כך הרבה דברים טובים על החברה הזו כבר כל כך הרבה זמן - כל יוטיוברית אמריקאית שאני רואה את הסרטונים שלה מהללת ומשבחת את המוצרים שלהם וחשבתי שזו הזדמנות טובה לראות על מה המהומה. כל המוצרים של החברה הינם Cruelty Free, טבעוניים ומיוצרים ללא חומרים משמרים או פאראבנים, מה שבהחלט מוסיף לעניין שלי בהם.
אני לא ממש יכולה להסביר את זה, אבל משום מה ממש התרגשתי לבצע את ההזמנה הזו! ניגשתי לאתר וישר הלכתי לאיזור הכי משתלם לדעתי והוא איזור ה-Best Sellers ושם בחנתי בעיון לא רב (כבר אמרתי שהתרגשתי? :) את כל הקיטים ובחרתי שלושה:
stop & stare smolderEYES set, leave her blushing set ו-thoughtful treasures best-sellers set

אבל לפני שאתחיל לספר על המוצרים עצמם, הייתי חייבת לדבר קצת על האריזות - כשקיבלתי את החבילה, פשוט בהיתי כמה דקות טובות באריזות המהממות של הסטים! אני לא יודעת אם כל האריזות של המותג כאלו יפות או שמא המוצרים שבחרתי הם מקולקצייה מיוחדת, אבל בתור גרפיקאית אין משהו שקונה את ליבי יותר מאריזה חיצונית יפיפייה!


הסט הראשון שבחרתי הוא ה-thoughtful treasures best-sellers set ובו ישנם שלושה מוצרים: LipSurgence Skintuitive Lip Tint קטנטן וחמוד, בקבוקון של ה-Pure Maracuja Oil וסומק מוקטן מסדרת ה-Amazonian Clay Blushes בגוון Thankful.



הטינט מגיע בצורה של צ'אבי סטיק, והוא בעצם מוצר שפתיים שאמור להתאים את עצמו לרמת ה-PH שבעור ובכך ליצור גוון ייחודי לכל משתמשת. יש לו ריח מנטה נעים מאוד, הוא נמרח בצורה חלקה על השפתיים, והגוון שהוא השאיר על השפתיים שלי היה ורוד בייבי עם טיפה כחלכלות בו, מאוד יפה וטבעי.
ה-Pure Maracuja Oil מגיע בבקבוקון קטן ויפה להפליא - השילוב של הסגול והזהב פשוט מקסים ונותן זריקת צבע מעניינת בחדר האמבטיה שלי :).
זה בעצם שמן שמיועד להנחה על עור הפנים והצוואר ואמור להוסיף לחות לעור, להגמיש ולהחליק אותו והוא גם בעל תכונות אנטי אייג'יות (כמו כל מוצר אחר שיצא בשנים האחרונות לדעתי...). ניסיתי אותו כמה פעמים ולמרות שהוא נמרח בצורה נעימה על העור, נספג מהר ואין לו ממש ריח, לא ממש הצלחתי להתלהב ממנו, פשוט כי לא ראיתי שינוי כלשהו במצב העור שלי.
הסומק שהגיע בסט יצא במהדורה מוגבלת רק לסט הזה אבל בואו נראה את הסט הבא שהזמנתי, שכן בסט הזה ישנם שלושה סמקים נוספים...



אני לא ממש בטוחה למה קניתי את ה- leave her blushing set. כשהרכבתי את ההזמנה שלי פשוט שוטטתי באיזור הקיטים שבאתר ורציתי לראות מאיזה מהם אקבל הכי תמורה לכסף, וכשראיתי שלושה סמקים ומברשת ב-34$, כשסומק אחד עולה 26$ והמברשת עולה 28$ נוספים ידעתי שזה חייב להיות קיט מנצח!
אז מה בעצם הבעיה? פשוט מאוד - אני לא ממש משתמשת בסמקים :)...
הסמקים מגיעים בגודל מוקטן של 1.5 גרם (כשהגודל המלא הוא כמעט 6 גרם) וצבע האריזה החיצונית שלהם תואם לגוון של הסומק שנמצא בפנים, מה שיכול להקל מאוד על מי מאיתנו שיש לה הרבה סמקים, בניגוד כמובן לחברות כמו מאק ונארס במיוחד שאצלן בעייתי להבחין בין הסמקים כשהם יושבים במגירת האיפור.
הגוונים שנכללו בסט הזה הם: honoredtreasured ו-imagined כשאת שני הראשונים מאוד אהבתי והגוונים שלהם נעים בסקאלת החום/אפרסק שאני כן יכולה להשתמש בה על העור האדמומי שלי, אבל imagined מצטרף ל-thankful מהסט הקודם כי אני לא ממש רואה את עצמי משתמשת בגווני הורוד הללו, שנוטים לתת לי מראה פחות מחמיא, אבל Never say never...
בנוסף, גיליתי ש-treasured משמש כצללית נהדרת לשם הצללה של קפל העין. הנחתי אותו כמה וכמה פעמים בצורה הזו רק עם אייליינר, מסקרה ושפתון דומיננטי וממש אהבתי את המראה!


אלה ארבעת הסמקים שקניתי עם המברשת מהסט השני. מימין לשמאל: treasured, thankful, imagined, honored
המברשת שמגיעה בסט הזה נחמדה מאוד, היא שונה ממברשות הסומק שאני רגילה אליהן בגלל שהיא רחבה ושטוחה, דומה קצת למברשת של ורד ספיבק (שהראיתי בפוסט הזה) אבל רחבה קצת יותר. היא נעימה למגע ומפזרת את החומר בצורה אחידה על העור. מלאכת הטשטוש איתה קצת מאתגרת אותי אבל אני בטוחה שאצליח להשתלט על העניין :).

ולפני שאעבור לסט האחרון, עם ההזמנה שלי הייתה לי אפשרות לבחור דוגמית אחת במתנה ובחרתי לקבל דוגמית של הברונזר המפורסם של החברה - Park Avenue Princess. משום מה הנחתי שהוא יגיע באריזה קטנה, כמו הסמקים, אבל מה שקיבלתי בפועל היא פיסת קרטון עם מה שנראה כמו אלפית הגרם עליה. השתמשתי בו פעמיים בערך ולמרות שלא נראה לי שהוא יספיק ליותר מדי ניסיונות (שכן כבר רואים את הנייר שמתחת לחומר עצמו), אהבתי את התוצאה ואני בהחלט אשקול לקנות את הגודל המלא שלו!



הסט האחרון הוא לגמרי My cup of tea, מה שכמובן אומר שמדובר במוצרי עיניים!


ה-stop & stare smolderEYES set מורכב משישה מוצרים: שני עפרונות ג'מבו, שלושה עפרונות אייליינר ומסקרה מוקטנת. עד כה ניסיתי את שני עפרונות הג'מבו (איזו הפתעה נכון?) ואני חייבת לציין שהאיכות שלהם ממש נדירה בעיניי ועדיין לא יצא לי להתקל במרקם מהסוג הזה. ניסיתי את מנת חלקי עם צלליות בצורת עפרונות והמרקם של ה-smolderEYES liners פשוט מדהים בעיניי - הוא ממש דקיק על העור אבל יש לו נוכחות בולטת עד מאוד, הוא לא מרגיש כבד על העפעף, מטשטש מעולה ושני הגוונים שיש לי נמרחים בצורה מושלמת, לא מדלגים ולא משאירים איזורים ללא חומר, פשוט הנוסחא הכי טובה של המוצר הזה שניסיתי. בניגוד לצלליות קרם או עפרונות ג'מבו אחרים שניסיתי, שלא התאימו בעיניי לשימוש מהיר ותמיד דרשו צללית אבקה מעליהם כדי להשיג מראה הרמוני ומטושוש כמו שצריך, עם שני אלה (כמו גם עם ה-Caviar Stick של לורה מרסייה) אני יכולה לעשות מראה שלם רק עם טשטוש קל עם האצבע!
הגוונים שמגיעים בסט הם: Taupe שכשמו כן הוא, אפרפר/סגלגל עם שימר ורוד מהמם, והשני הוא Rose Gold שגם שמו מתאים לו מאוד והוא זהבהב עם טיפה ורדרדות (מושלם כבסיס לצלליות מה-NAKED3 שהגיעה אלי לא מזמן ושיחקתי איתה כל השבוע..).
הגוונים של שלושת עפרונות האייליינר הם: onyx, purple garnet, azurite green ומשלושתם הכי אהבתי את הסגול שנראה מהמם ביחד עם Taupe או לבד!

וזהו מ-Tarte! עכשיו נעבור לממתקים מהונג קונג...



הפעם הייתי צנועה עם ההזמנה ובחרתי רק שלושה פריטים. בכוונה רציתי רק דברים שאין להשיג בארץ, למרות שבהונג קונג המחירים קצת יותר זולים מפה, אבל אם יש מוצרים שאפשר לקנות באינטרנט אז אני מעדיפה את הדרך הזו ושומרת את ה"טובות" למוצרים שממש קשה להשיג.



את ה-Baby Skin Pore Eraser של מייבלין גיליתי די במקרה, אני לא ממש בטוחה איך אפילו, כנראה בשיטוטי הבלוגים שלי הגעתי לאיזשהו בלוג אסייתי ושם נגלה אלי הפריימר הזה.
ביקשתי אותו בעיקר כי רציתי להשוות אותו ל-POREfessional של בנפיט וגיליתי שהם בעיקר שונים במרקם: זה של בנפיט קרמי יותר ויש לו טיפה גוון, אבל לא כזה שנראה על העור, ואילו הפריימר של מייבלין שקוף וסיליקוני יותר למגע. מבחינת האפקט - לטעמי הוא דומה מאוד וההבדלים זניחים, אבל אני אצטרך לבחון את הנושא בקיץ שכן בחורף אני מוצאת שאני לא ממש זקוקה לפריימר כי העור שלי הרבה פחות שומני וכל האיפור שאני מניחה בתקופה האחרונה נראה טוב יותר.



על ה-Secret Brightening Powder של Laura Mercier שמעתי רבות, גם ביוטיוב וגם בקבוצות האיפור שאני אוהבת בפייסבוק. המטרה שלה היא לקבע קונסילרים קרמיים ולתת הארה לאיזור שמתחת לעיניים. קניתי די מזמן את פודרת Halo של חברת מינרלז הישראלית שאמורה לשמש בדיוק למטרה הזו, אבל עלי היא לא ממש עבדה, כלומר, היא קיבעה את הקונסילר אבל לא ראיתי אפקט של הארה בכלל וגם לטעמי הייתה קצת כבדה לקמטוטים העדינים שיש לי באיזור הזה, אז בגלל זה די נמנעתי מלהשתמש בה.
כשניסיתי לראשונה את הפודרה הזו ממש הופתעתי לטובה - הגוון שקנו לי הוא גוון מס' 2 שיש לו טיפל'ה גוון צהבהב וכנראה זה מה שהייתי צריכה כי ממש אפשר לראות שינוי והארה יפה מאוד של איזור העיניים, ממש מה שרציתי :). הזמנתי לאחרונה את הפודרה של חברת ELF שמיועדת לאותו שימוש, אז אני מבטיחה פוסט השוואה בקרוב!


בתמונה הימנית -המעגל של Shu Uemura מימין והמעגל של MAC משמאל
והפריט האחרון שקניתי הוא מעגל ריסים קטן של חברת Shu Uemura והוא נקרא: new generation eyelash s curler. מכיוון שהריסים שלי מאוד מאוד (מאוד!) ישרים, אני חייבת לעגל אותם כדי לקבל מראה עיניים יפה ופקוח. הבעיה שלי היא שעם מעגלים רגילים (כמו למשל שיסיידו, אסנס, איל מקיאג' וכמובן האהוב עלי, המעגל האיקוני של Shu Uemura), אני מוצאת שהעיגול של הריסים לא מושלם ואני לא מצליחה לגרום לכל הריסים שלי להכנס לפתח של המעגל ולהתעגל כמו שצריך ותמיד אני נאלצת "לוותר" על חלק מהם - או שהחלק הפנימי מתעגל או החלק החיצוני, די מבאס האמת. כדי לנסות לפתור את הקטע הזה, קניתי בזמנו את מעגל החצי של מאק, אבל לא ממש הצלחתי להשתמש בו כמו שצריך והוא נטה לעקם לי את הריסים במקום לעגל אותם.
כפי שניתן לראות בתמונה, השטיק של המעגל של Shu Uemura הוא שהפתח שלו בעצם פתוח מהצדדים ובכך הוא לא מעקם את הריסים מסביבו ומצליח די יפה לעגל את הריסים שנכנסו לפתחו.


אז זה ה-HAUL שלי! מקווה שלא שיעממתי אתכן יותר מדי בבירבורי ההתנסויות שלי :).
לצערי אני לא חולקת את אהבת האיפור עם אף אחת מהקרובות אלי,
אז אתן האוזן הקשבת שלי ואני בהחלט מודה לכן על שאתן "סובלות" אותי!
שיהיה לכולנו סופ"ש מקסים...

6 תגובות:

  1. נשמתי נעתקה מהיופי הזה, קנקנים עושים לי את זה לא פחות מהמוצר מאז ומתמיד וכשגם אריזת הקרטון מפתה אני די אבודה. אחד הפריטים הקבועים בוויש ליסט שלי הוא סומק של טארט - עושים רושם כמושלמים.
    תתחדשי
    שנה אזרחית מושלמת!

    השבמחק
  2. תתחדשי על הכל!!!
    מסקרנת אותי הפודרה הזו של לורה מרסיה כמובן, וכשתחליטי שלא מתאימים לך הסמקים.... LOL. כמעט רכשתי אותם ואז החלטתי שהשנה אני לא רוכשת אף סומק בבלאק פריידיי. עבד חלקית

    השבמחק
  3. תתחדשי! קניות מהממות!! והמוצרים של טארט נראים וואוו!
    הזמנתי את המעגל ריסים הרגיל של שו אמורה מסטרוברי בהנחה מעולה בזכות ההמלצה שלך ♥ הוא כבר בדואר ועוד לא יצא לי ללכת לאסוף אותו. ממש סקרנית לגביו, והחדש פה גם נראה מענין ביותר.

    השבמחק
  4. תודה רבה מותק! המוצרים של טארט פשוט מקסימים, ורק עשו לי תיאבון לעוד!
    תתחדשי על המעגל של שו אומורה הוא ממש מעולה, לחדש שלי אני עדיין מתרגלת...

    השבמחק
  5. תודה רבה! כשאפסיק להתפעל מהיופי שלהם בקופסא, הסמקים הללו בהחלט יהיו בבלוגסייל הבא :)
    וגם עוצר חלקי זה משהו! מי אמר שחייבים לעשות הכל עד הסוף? :)

    השבמחק
  6. לחובבות סמקים, הסמקים של טארט בהחלט מרהיבים ויש להם כל כך הרבה גוונים, מה גם שהאריזה החיצונית תואמת לפנים - שלמות!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...