יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

התחדשויות וחידושים מהעת האחרונה!

לאחרונה יצא שקיבלתי לסקירה כמה וכמה מוצרים שהיו חדשים לי, או חדשים בכלל בחנויות, ורציתי לחלוק עמכן את ההתרשמויות שלי מהם :).





אח, ספוגית הפלא! מאז שהתחלתי לצפות בסרטוני יוטיוב אני שומעת על המוצר הזה - כמה שהוא מוצלח, שאין ספוגית כמוהו ושהוא פשוט... פלא!
לפני כמה חודשים עלה אתר חדש www.faceandbody.co.il שבו ניתן היה לקנות את הספוגיות במגוון מארזים וצבעים ועם עוד כמה מוצרים נלווים. אני בחרתי לקנות את הספוגית המקורית הורודה ואת המנקה המיוחד של החברה ה-Solid Cleanser. בנוסף, קיבלתי לסקירה ספוגית ורודה נוספת וגם את הספוגית השחורה :).



אני בדרך כלל משתמשת במברשות למריחת מייקאפ, אני לא אוהבת שהחומר עצמו נמצא על הידיים שלי לכן המברשות הן הפתרון האידיאלי. הבעיה עם מברשות היא שלפעמים התוצאה הסופית נראית קצת מטוייחת. זה לא קורה תמיד, ואם משתמשים במברשות איכותיות (כמו אלו שכתבתי עליהן בפוסט הזה) אפשר לצמצם את המקרים הללו, אבל מאז שניסיתי את הספוגית של מדינה מילאנו, גיליתי שההנחה עם הסוג הזה של ספוגיות נותנת את המראה הכי טבעי ויפה בעיניי.
שימו לב שתמיד תמיד כדאי להרטיב ואז לסחוט היטב את הספוגית, שכן הספוגית היבשה ממש לא מתפקדת באותה צורה וכדי ליהנות מהיתרונות של השימוש חייבים לעבוד איתה במצב לח. בנוסף, כשמרטיבים אותה הספוגית גדלה ושטח הפנים שלה מאפשר הנחה מהירה יותר של החומרים.


מימין ספוגית יבשה ומשמאל ספוגית רטובה
מאוד אהבתי להשתמש בספוגית של מדינה מילאנו אבל כשניסיתי את ה-Beautyblender הבנתי לחלוטין את ההייפ - זו הספוגית המושלמת! היא רכה יותר מזו של מדינה, הצורה שלה נוחה יותר לעבודה, בעיקר באיזור העיניים שם היא צרה יותר ולכן מתאימה יותר לטשטוש קונסילר שם, היא יותר נעימה על העור והתוצאה איתה יותר טובה וטבעית לטעמי.


מימין Beautyblender ומשמאל מדינה מילאנו
מימין Beautyblender ומשמאל מדינה מילאנו - בשורה האחורית הספוגיות רטובות ומקדימה היבשות
הבעיה היחידה שיש לי עם נושא הספוגיות הוא שחייבים לנקות אותן ממש אחרי השימוש, אחרת לא משנה במה משתמשים המייקאפ נשאר חלקית על הספוגית. לצערי גם ה-Solid Cleanser לא הצליח להוציא כתמים של מייקאפ שלא היה לי זמן לשטוף מיד אחרי שסיימתי לעבוד איתו. יש טריק שקראתי עליו שבו מניחים את הספוגית במים עם חומר ניקוי לכלים ומחממים במיקרו 30 שניות וכל הכתמים יורדים. האמת היא שאני קצת מפחדת לנסות את זה עם ה-Beauty Blender, כנראה בגלל שהיא מוצר קצת יקר בשביל התנסויות :).



ולגבי המחיר - נכון, היא ממש לא נכללת בקטגוריה של מוצר זול, אבל לטעמי היא לגמרי שווה את המחיר שלה. זו לחלוטין השקעה לטווח ארוך שכן אם שומרים עליה ומנקים אותה כהלכה, היא יכולה להחזיק מעמד אפילו שנה.

הרבה בנות שאלו אותי לגבי הסוגים השונים של הספוגיות שנמכרות באתר - יש ספוגית שחורה, לבנה והורודה הקלאסית. להלן ההסבר של המומחים:
״ספוגית הביוטי בלנדר הלבנה- פותחה במיוחד לשימוש במוצרי מייקאפ ותכשירים לפיתוח העור, ספוגית הביוטי חסרת הצבע הזו נהדרת עבור טיפול בעור רגיש ושימוש בתמציות ומוצרי קרם הלחות השונים, ממש כמו אצל המקצוענים!
ספוגית הביוטי בלנדר השחורה - גרסאת הפרו מאפשרת את השימוש הטוב ביותר במוצרי קוסמטיקה בעלי גוון כהה או מוצרי איפור שנשארים לאורך זמן, בין היתר מוצרי שיזוף עצמי״.

מחיר - ספוגית אחת עולה 100 ש״ח, זוג ספוגיות עולות 150 ש״ח והקוד mybeautyinbloom יתן לכן 15% הנחה בכל קנייה!


חברת ללין הוציאה לאחרונה קולקצייה קטנה של מוצרי איפור. בקולקצייה 3 מוצרים - ברונזר, 4 גווני סמקי קרם ו-6 גווני שפתונים שמגיעים בפורמט של עפרון צ׳אבי ללא חידוד.
עיצוב המוצרים מזכיר מאוד את הניקיון והלובן של האריזות (והחנויות) של המותג. למרות שזה קצת שונה עיצובית מרוב המוצרים שאני מכירה, אני מאוד מתחברת לעיצוב וחושבת שהוא רענן ומעניין.

דבר החברה: ״Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש, מרחיבה את פעילותה בקטגוריית האיפור ומשיקה ליין איפור חדש הכולל סמקים במרקם קרמי, ברונזר ושפתוני סטיק בגימור מבריק. הרחבת ליין האיפור ברשת, מהווה קו משלים למוצרי הטיפוח ונותן ערך מוסף למוצרי החברה איפור הינו חלק בלתי נפרד מהאופנה. מראה טרנדי ולא מתאמץ מתאים הן לשעות היום, להדגיש את מה שנתן לנו הטבע, והן לשעות הערב להשלמת ההופעה״.





הברונזר הוא המוצר האהוב עלי מהקולקצייה - הוא מגיע בכמות גדולה במיוחד, יש לו הטבעה חמודה ויפה של גלים, הגוון שלו הוא בדיוק מה שאני אוהבת - חם אבל לא כתום/אדום והוא לא פיגמנטי יתר על המידה מה שהופך אותו לקל לטשטוש.




השפתונים החדשים נקראים Hot Lips והם נראים דומים מאוד למוצרים מהסוג הזה של רבלון או של קליניק, רק שהפקק שלהם שקוף ובמרקם מאט ולא מבריק. טאץ׳ חמוד לטעמי. השפתון שבחרתי הוא Beaujolais ונראה לי שהוא הגוון הכהה שיש בקולקצייה. הצבע עצמו הוא ורוד Berry קצת סגלגל, מאוד מתאים לעונה ומושלם למי שרוצה להניח שפתון כהה אבל לא רוצה את האינטנסיביות של שפתון בכיסוי מלא. העמידות בינונית, הוא בפירוש לא שורד יותר משתייה ועוגייה קטנה, אבל נוח לחדש אותו אז זה ממש לא מפריע לטעמי. יש לו ריח כלשהו שאני לא מצליחה לעמוד על זיהויו, אבל הוא מתנדף ממש מהר אז זה לא רלוונטי :).

האמת היא שאת הסומק לא יצא לי לנסות, פשוט מכיוון שאני לא חובבת סמקים, אבל מרינה ניסתה אותו והתלהבה מאוד, אז אני בוחרת להאמין לה!


מחירים: ברונזר - 130 ש״ח  |  סומק - 60 ש״ח  |  שפתון - 50 ש״ח.

בנוסף למוצרי האיפור, המותג יצא עם קולקציית לקים חדשה, במיוחד לעונת החורף.


דבר החברה: ״בחירת גווני הקולקציה  נעשית בהתאם לתחזיות האופנה העולמיות. פלטת הגוונים מקבלת השראה מעולם האופנה הגלובאלי באינטרפטציה ללינית. ששת גווני החורף החדשים מתווספים לקולקציית הבייסיק העמידה  והאיכותית. הלק בעל מברשת רחבה, למריחה קלה ונוחה. הלק מתייבש במהירות ובעל עמידות גבוהה.״

מתוך ששת הגוונים, קיבלתי לסקירה את - Dusty stone, Morning Coffee ו-Lovely purple שאותו ניסיתי על ציפורני.






זה הלק הראשון של ללין שניסיתי ואני חייבת לציין שממש אהבתי אותו - הגוון מושלם ביותר (כמעט והנחתי אותו שבוע שני ברציפות!), המברשת נוחה לשימוש והוא נשאר עלי בלי בעיות מיותרות קרוב לשבוע.
הלקים עולים 30 ש״ח בסניפי הרשת.

בלייף, מותג הבית של רשת סופר פארם, מרחיבים את מוצרי האיפור ומשיקים שלוש פלטות צלליות, מבחר מברשות ו... כן, ניחשתם - שפתוני עפרון צ׳אבים!

דבר החברה: ״המותג Life מבית סופר-פארם מתחדש בתחום האיפור והטיפוח ומשיק בימים אלו את סדרת שפתוני העיפרון (צ'אבי סטיק) Moist lip up color stick. שפתוני העיפרון מעוצבים בצורה המאפשרת שרטוט נוח ומדויק של קווי המתאר של השפתיים ובאמצעות נגיעה קלה של צבע, מעניקים ברק טבעי בגימור רך ושעמיד לאורך זמן. השפתונים, בעלי מרקם קטיפתי, מועשרים בחמאת שיאה התורמת להגנה ולהזנה של השפתיים וליצירת מגע רך וגמיש. הסדרה כוללת 6 גוונים. עוד מלייף - סדרה חדשה של שלוש רביעיות צלליות לעיניים. לצלליות מרקם נעים ובעל ברק טבעי, מעושרות באבקת משי ובוויטמין - Cו E ולצידן מברשת איכותית למריחה קלה ונוחה."


בנוסף, בלייף עיצבו מחדש את כל מברשות האיפור לשימושים השונים וכעת כולן עשויות משיער סינטטי רך, גמיש וצפוף, למריחת איפור בצורה אחידה ומדויקת. הסיבים ומבנה המברשות החדשות עוצבו במיוחד והותאמו לטכניקות איפור שונות בהתאם לסוג המברשת: איפור עיניים, איפור פנים ואיפור שפתיים.







שלא כמו השפתון של ללין, לשפתון של לייף יש ריח ונילי אבל נעים מאוד, לא משתלט או מעיק בכלל. המרקם אופייני לסוג הזה של שפתונים - לחותי, מבריק, לא כיסוי מלא ולא עמיד, אבל פשוט מאוד לחידוש. הגוון שקיבלתי הוא - 40 Gentle Nature, גוון טבעי, אדמדם וטיפה חום עם קצת שימר.






פלטת הצלליות מגיעה עם 4 גוונים בטונים טבעיים ובכמה מרקמים - צללית הזהב הכי שימרית מביניהן, והשלוש האחרות נעות בין מרקם סאטן למאט. הצלליות לא מרגישות כל כך רכות, אבל הן פיגמנטיות ומטשטשות בצורה טובה ואחידה. אהבתי במיוחד את הגוון החום הבינוני שמצאתי שהוא מעולה כצבע מעבר להצללות בקפל העין. הצלליות, כמו גם השפתונים, מיוצרים על ידי חברת דניה קוסמטיקס, שהיא היצרנית גם של מוצרי ג'ייד, ובעיניי האיכות של המוצרים דומה מאוד.
הייתי בחנות והסווצ'תי את שתי הפלטות האחרות וכמעט קניתי את שתיהן, אבל אז נזכרתי שאני באמת (אבל באמת!) לא צריכה עוד צלליות... :(


מחירים: שפתונים -  90 ש״ח  |  פלטות צלליות - 100 ש״ח  |  מברשות איפור - 20 עד 60 ש״ח

אחרי צלליות, המוצר האיפורי החביב עלי במיוחד הוא מסקרות! כל מסקרה ומסקרה שאני מנסה מביאה איתה הבטחה למניפת הריסים המושלמת. לפעמים זה עובד ולפעמים לא, וכשקיבלתי לסקירה את מסקרת PUPA ULTRAFLEX שמחתי לגלות מסקרה אהובה חדשה!



דבר החברה: ״מסקרה המעניקה את המקסימום לריסים, עם מברשת סיליקון גמישה ונפלאה. עם המסקרה הגמישה של פופה, הריסים דקיקים, פתוחים, במראה חד ויפהפה. בעזרת מברשת הסיליקון הגמישה, כמות הצבע מגיעה בדיוק בכמות הנכונה לכל ריס וריס מקצה לקצה. המברשת מפרידה בין הריסים, מסרקת אותם, ומעניקה להם גוון שחור נקי ויפה. נוסחת הצבע השחור של המסקרה כוללת פורמולה טיפולים לריסים עם סרמידים העוטפים את הריסים ומעניקים להם לחות והגנה, ושומרים על הריסים. המסקרה נבדקה אופטימולוגית ומתאימה גם לבעלות עיניים רגישות ולנשים המשתמשות בעדשות מגע.״

המברשת של המסקרה הזו די מוזרה - יש לה שני צדדים שונים כשבצד אחד הזיפים יותר צפופים ובצד השני הם יותר מרוחקים. אני משתמשת קודם כל בצד עם הזיפים המרוחקים יותר שכן הוא נותן יותר אורך לריסים, ולאחר מכן אני משתמשת בצד השני של המברשת שנותן קצת יותר נפח ובולטות. המראה שנוצר הוא די טבעי ויומיומי. אני פחות ממליצה להעמיס את החומר ביותר משתי שכבות, שכן אז יש למסקרה הזו נטייה קצת להדביק את הריסים. בנוסף, למי שכמוני יש ריסים תחתונים ארוכים אבל לא צפופים במיוחד, עדיף למרוח עליהם מסקרה אחרת שכן המסקרה הזו פחות מתאימה בעיניי לאיזור הזה. היא עמידה עלי לכל היום, בלי מריחות או התפוררויות כלשהם וההסרה שלה גם היא קלה וחפה מבעיות.


מברשת המסקרה מזוויות שונות
מחיר:  110 ש״ח (לפני מבצעים כמובן) בסניפי סופר פארם בלבד.

ולהלן מראה שעשיתי עם מוצרי האיפור שבפוסט:







מקווה שנהניתן מהפוסט! 
האם ראיתן בחנויות את המוצרים של ללין ולייף?
מהי הדרך המועדפת עליכן למרוח מייקאפ? 
אשמח לשמוע בתגובות :)

5 תגובות:

  1. תמיד כיף להתחדש בפריטים מוצלחים שכאלו, תודה ששיתפת :)

    השבמחק
  2. אני מתה על החיוך שלך ! ;-)

    השבמחק
  3. פוסט נהדר ! מתה על קולקציית האיפור החדשה של ללין, והלקים נראים מושלמים ביותר!

    השבמחק
  4. אני מחכה כבר לקבל את הביוטי בלנדר שלי ולנסות בעצמי! :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...