יום שישי, 20 בפברואר 2015

ANTONYM Eyeshadow Quads - Review+Video!

לקח לי הרבה מאוד זמן לכתוב את הפוסט הזה. לא בגלל התוכן שלו, אלא פשוט בגלל שהרגשתי עומס רב בתקופה האחרונה, גם בעבודה וגם במישור האישי. אי לכך ובהתאם לזאת, חשבתי שאחזור לעניינים עם פוסט על אחד המוצרים שהכי אהבתי בחודשים האחרונים - פלטות הצלליות של חברת Antonym!

גילוי נאות קטן - מכיוון שאני אוהבת שקיפות, אספר לכן שבחיים ה"אזרחיים" שלי אני עובדת עם Antonym. אני גרפיקאית במקצועי ובשנה ומשהו האחרונות אני עובדת עם המותג על כל מיני פרוייקטים כאלה ואחרים, מה שמאפשר לי ליהנות ממוצרים שניתנים לי לסקירה, וכמו כל מוצר אחר שאני מקבלת באופן הזה, הדיעה שלי בבלוג תמיד אובייקטיבית ואני לא מהללת מוצרים שקיבלתי לשם קבלת עוד מוצרים.

*****

חברת Antonym (אנטונים בעברית) הוקמה על ידי מאפרת צרפתייה שגרה במיאמי בשם ואלרי ג'יראו, בשנת 2010. משמעו של שם המותג Antonym הינו "דבר והיפוכו" והמשמעות של זה לגבי קוסמטיקה היא שלא חייבים לכלול חומרים מזיקים באיפור וניתן ליצור מוצרים שטובים גם לעור שלנו וגם לסביבה. כל מוצרי החברה עשויים מחומרים טבעיים ועם מרכיבים אורגניים, האריזות המקסימות לטעמי עשויות מבמבוק שהוא חומר ידידותי לסביבה בשל היותו מתכלה מהר. המוצרים כמובן שלא נוסו על בעלי חיים והמברשות עשויות סיבים סינתטיים איכותים ביותר ונעימים עד מאוד. למי שזה חשוב לה, המברשות גם זכו לתו תקן VEGAN (כלומר הן טבעוניות עם תעודות) והמוצרים כולם מצויידים בתקן Ecocert שמאשר שהמוצרים אכן טבעיים ואורגניים.


הרביעייה הראשונה נקראית Croisette והיא מורכבת משני גווני מאט ושני גוונים שימריים - הגוון הקרמי והאפור/שחור הכהה הם מאט והורוד/אפרסק והחום ברונזה מכילים שימר.


הרביעייה השנייה נקראית Noisette ובה יש גוון מאט אחד - החום הכהה הימני - ושלושת הגוונים האחרים נעים בין שימר לסאטן.

קצת סווצ'ים:
רביעיית Croisette 
רביעיית Noisette
 כפי שניתן לראות, הצלליות פיגמנטיות ושילוב הגוונים ביניהן מוצלח למדי לטעמי. בשתי התמונות היה לי ממש קשה לתפוס את שני הגוונים הבהירים ביותר בכל פלטה, בעיקר בגלל שהם פשוט השתלבו טוב מדי עם גוון העור הקספרי שלי, אבל על העין הם עובדים יפה מאוד ומטשטשים מעולה, כמו כל שאר הצלליות.

כמה מראות שעשיתי עם הצלליות הללו:
רביעיית Croisette 
רביעיית Croisette 
רביעיית Noisette 
רביעיית Noisette 
רק בגלל שהן מוגדרות כטבעיות ואורגניות זה ממש לא אומר שאי אפשר ליצור איתן מגוון של מראות. אפשר לראות שהשילוב ביניהן יוצר מראות חזקים ומעושנים כמו גם מראות שמתאימים יותר ליום יום. החיסרון היחיד שלהן בעיניי (וזה לא באמת חיסרון סתם העדפה/שגעון אישי) הוא ש-4 צלליות בפלטה פשוט לא מספיקות למישהי כמוני שמגוונת את מראה העיניים שלה בכל יום ואוהבת להשתגע עם מיליון צלליות בכל מראה. אני מקווה שיוציאו פלטות גדולות יותר כי האיכות שלהן מעולה :).


בכל המראות השתמשתי כמובן גם במברשות של Antonym, שאותן אני מחבבת עד מאוד. הן נעימות למגע, עובדות מצויין עם כל צללית שניסיתי איתן, הן מתנקות בצורה קלה ביותר ומתייבשות מהר מאוד (את אלו שבתמונה שטפתי קלות אתמול בערב והיום כשבאתי לצלם אותן הן כבר היו יבשות לחלוטין!

בנוסף, צילמתי סרטון של מראה נוסף שעשיתי, הפעם עם שתי הפלטות יחדיו: 




הצלליות נמכרות באתר Antonym ומחירן 169 ש"ח כל אחת. המותג מציע הנחת מאפר נדיבה במיוחד של 30% לזכאים, כמו גם קוד הנחה חודשי שנותן 10% הנחה לכל הלקוחות. הקוד החודש הוא - BeLOVE.
בנוסף, יש מבצע ליומיים בלבד באתר שנותן משלוח חינם על כל הזמנה וגם כמה מברשות נבחרות נמכרות במחירים אטרקטיביים!


לסיכום, אני מאוד נהניתי לעבוד עם הצלליות הללו, אהבתי את האריזה הן לחלוטיו שוות את הכסף כיוון שמקבלים אחלה תמורה בעדו!

האם יצא לכן לנסות את המוצרים של Antonym? מה חשבתן על המראות בפוסט?
מה הכי חשוב לכן כשאתן קונות פלטת צלליות?
אשמח לשמוע מכן :)

תגובה 1:

  1. Noisette התחבבה עליי מאוד

    וכך גם האיפור עימה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...