יום שישי, 5 ביוני 2015

A Quick GRWM (Get ready with me) in 15 minutes or less!

מכירות את הבקרים האלו שבהם אין לכן כוח לקום מהמיטה ולהתחיל להתכונן לקראת היום? אז בוקר כזה בדיוק עבר עלי לפני כמה ימים, מה שהוביל לקימה מאוחרת מאוד מהמיטה והבנה שאולי זה היום. היום בו אגיע לעבודה בלי איפור בכלל :(
למרות העייפות, לקחתי את עצמי בידיים והחלטתי שיש לי רבע שעה ומה שלא אספיק יצטרך להיעשות באוטו(!) למרבה ההפתעה, הצלחתי ליצור מראה איפור שלם בטווח זמן הקצרצר הזה!

התחלתי עם שטיפת פנים, צחצוח שיניים ומריחת קרם לחות עם הגנה מהשמש. הקרם שאני משתמשת בו הוא הקרם ג'ל של ד"ר פישר מסדרת ג'נסיס יאנג שנותן לי מספיק לחות לעור, נספג יחסית מהר ויש לו ריח נעים מאוד. כשהייתי בחו"ל זה מוצר הטיפוח היחיד שהשתמשתי בו ביומיום, והוא התווסף אך ורק למעגל ריסים, עפרון גבות ומסקרה :). מכיוון שאנחנו במצב של חיסכון בזמן הקפדתי להניח מהקרם גם באיזור שמתחת לעיניים, פשוט כי הנחתי שלא יהיה לי זמן לזה אחר כך ואם אני רוצה שהקונסילר שלי יראה כמו שצריך, זה צעד חשוב ביותר...



הגעתי למסקנה שאלא אם כן אני בוחרת ליצור מראה עם אייליינר, שלב הצלליות הוא השלב שלוקח לי הכי הרבה זמן - אין פה פלא, שכן הוא השלב האהוב עלי באיפור כולו :). אבל בימים שבהם צריך למהר, הפלטות המקסימות שלי ננטשות לטובת אחיותיהן צלליות הקרם בסטיק. יש לי לא מעט מוצרים שכאלה, חלקם אני אוהבת יותר וחלקם פחות. העפרונות האהובים עלי למראות מהירים שכאלו תמיד יהיו הגוונים הקצת יותר מעניינים, כאלו שמשלבים בתוכם כמה גוונים אבל לא בצורה פסיכודלית מדי... 



הכיף במוצרים הללו ובגוונים המיוחדים האלה הוא שהמראה תמיד נראה מורכב יותר משהוא באמת, כאילו השתמשנו בכמה צלליות ולא רק באחת, הודות לשילובי גוונים או לנצנוץ שהם מעניקים לעפעף ולעיניים בכלל. בגלל שיש לי עיניים ירוקות, מצאתי שגווני ברונזה, זהב או טאופים/סגלגלים למיניהם מחמיאים לי ומדגישים את גוון העיניים שלי עד מאוד.



את הצלליות הללו אני מניחה רק על העפעף עצמו, כלומר על החלק הנע שלו עד הקפל. כמובן שכדי לא ליצור מראה חד מדי כדאי לטשטש אותן קצת בקפל עצמו. אפשר בהחלט לטשטש על האצבעות אבל אני מעדיפה מברשות וזו שניסיתי לראשונה עם המראה הזה הייתה מברשת חדשה באוסף שלי - מברשת 142 של חברת ZOEVA, שייעודה בכלל להיות מברשת קונסילר :). לאחרונה קניתי סט של 12 מברשות של המותג ואני מאוד מתרשמת מהאיכות לעומת המחיר שלהן. סקירה בקרוב...


לאחר שסיימתי עם העיניים, קרם הלחות שלי כבר הספיק להספג כמעט לגמרי ולכן עברתי לשלב הבסיס שלי שלמען האמת לא השתנה הרבה מימים רגילים. כבכל יום בחרתי לוותר על הנחת מייקאפ נוזלי - נראה לי שבכל פוסט אני מזכירה את זה, אבל זו האמת לאמיתה  - אני מעדיפה לשמור הנחת מייקאפים נוזליים ליציאות או אירועים שבהם אני לא צריכה להיות עם האיפור שעות ארוכות מדי, ומעדיפה שילוב מוצרים אחר שעובד מצויין לטעמי ולצרכיי.
להשגת המטרה, אני מתחילה עם קונסילר והקונסילר הנבחר להיום היה עוד מוצר חדש בארסנל שלי - NAKED Skin Weightless Complete Coverage Concealer של חברת URBAN DECAY שקניתי בפריז בגוון Light Warm.
היה לי קצת קשה לבחור את הגוון של הקונסילר הזה ואני חושבת שהוא טיפל'ה בהיר בשבילי, אבל מכיוון שאני מעדיפה שהבסיס שלי יהיה בהיר יותר מאשר כהה יותר אז בסופו של דבר הבחירה התבררה כדי מדוייקת. 
הנחתי אותו עם האפליקטור וטשטשתי עם מברשת ה-Contour של Real Techniques בנקודות אסטרטגיות על הפנים - מתחת לעיניים, על גשר האף ובצדדיו, על הסנטר והמצח וקצת על האדמומיות הקבועה שיש לי בלחיים. הכיסוי שלו סביר בהחלט והוא אכן מרגיש "חסר משקל" על העור, אבל פחות מתאים לאיזורים שקצת יותר יבשים כי הוא נוטה להדגיש אותם מעט. הגוון נטמע יפה עם העור שלי ואני שמחה לבשר שעברו כ-12 שעות מאז והוא עדיין נותר במקומו!



השלב הבא הוא שלב הפודרה שבשבילי הוא שלב כפול - אני מתחילה עם המייקאפ פודרה האורגני של אנטונים, שמשלים לי את הכיסוי של הקונסילר ומקבע אותו למקומו, ובו בעת נותן מראה מלוטש כמעט לעור. מכיוון שיש לי איזור T שומני ביותר אני צריכה שכבת פודרה נוספת ולאחרונה אני משתמשת בפודרת ה-Bye Bye Pores של IT Cosmetics שעושה עבודה יפה אבל אני חוששת שבחודשים הבאים היא לא תספק אותי ואחזור לפודרת Blot האהובה עלי ממאק, שכן היא היחידה שמצליחה לשלוט על השומניות באף שלי לאורך זמן.



אחרי שאיפור הבסיס שלי מקובע כהלכה אני עוברת לשלב הקונטור+סומק שאותו אני עושה עם אותה מברשת, בדרך כלל מברשת גדולה יחסית, כמו למשל ה-Sculpting brush של Real Techniques, שאותה אני טובלת קודם בברונזר (היום זה היה ה-Chocolate Soleil של TOO FACED אבל אני לא נאמנה לברונזרים ונוטה להחליף ביניהם לא מעט) ומניחה אותו על ומתחת לעצמות הלחיים כמו גם טיפה על הרקות ובאיזור המצח. לאחר מכן אני עובדת לסומק, ומניחה ממש מעט ממנו על תפוחי הלחיים וממשיכה את התנועה שוב לעבר הרקות, כדי לשטשט עוד קצת את הברונזר. הסומק שהשתמשתי בו הפעם הוא הסומק של אנטונים בגוון Peach והוא פשוט יפייפה על העור, נראה טבעי ולא סמוק יתר על המידה לטעמי.



וכמעט בסוף - אני אף פעם לא מוותרת על מעגל ריסים, גם כשהזמן דוחק, אחרת עם הריסים הישרים שלי, אין טעם לנסות אפילו להניח מסקרה כי פשוט לא יראו אותה :). אחת מהמסקרות הנבחרות שלי בזמן האחרון היא מסקרת Get Big Lashes של חברת Essence שלמרות המברשת הענקית שלה, מצליחה לא ללכלך לי את העפעף ולתת מראה מודגש מאוד ומופרד מספיק לדעתי (כל עוד לא מתפרעים ומניחים שתי שכבות אחת אחרי השנייה, כי היא מתייבשת מהר יחסית). 



את המראה אני מסיימת עם שפתון כלשהו, בדרך כלל אחד בגוון טבעי שלא מתנגש לי עם הגוון שבחרתי לעיניים :). הפעם הנבחר הור גוון 912 של wet N WIld שאותו לא צילמתי לכן בגלל שהאריזה שלו הופכת אותו למוצר לא פוטוגני בעליל אבל הגוון שלו פשוט יפייפה לטעמי!



מקווה שנהניתן מהפוסט :)
מהי שגרת האיפור המהירה שלכן? 
על איזה מוצרים לא תוותרו אפילו בבקרים הכי לחוצים?

2 תגובות:

  1. לאחרונה כל הבקרים שלי הם כאלו.
    אהבתי מאוד את התוצאה הסופית! ואת צבע מברשת זואיבה:)

    השבמחק
  2. איזה פוסט כיפי!
    כבר מזמן רוצה את המייקאפ-פודרה של אנטונים, מה רמת הכיסוי שלה?
    נגיד יש לי מייקאפ מינרלי של גאיה וניתן לבנות איתו כיוסי גבוה יחסית, עם אנטונים זה גם אפשרי? הוא עמיד?


    תודה :-)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...