יום שבת, 29 באוגוסט 2015

BLOGSALE 2015!

מי רוצה לעזור לי לפנות מקום במגירות האיפור שלי?
מי שראתה את פוסטי ה-BLOGSALE הקודמים שלי (וגם את סרטון אוסף האיפור שלי)
בוודאי יודעת שכמו מכורת איפור אמיתית, יש לי יותר מדי איפור...
לכן, שוב עברתי על המגירות שלי ובחרתי מוצרים שחלקם חדשים לגמרי
ובחלקם אני פשוט לא משתמשת וחבל שסתם ישבו אצלי בודדים וגלמודים...




קודם כל לעניינים המנהלתיים - לאחר בעיות חוזרות ונשנות עם הדואר,
המכירות יתבצעו במזומן ובמסירה אישית בתל אביב/כפר סבא בלבד!
אני חושבת שהמחירים הוגנים והגיוניים אבל מי שרוצה מוזמנת לשלוח לי
הצעה לפריט מסויים ונראה מה אפשר לעשות.
אני פתוחה לרעיונות שלכן :).

אני אעדכן את הפוסט כך שמוצר שמור יהיה רשום כשמור ומוצרים שימכרו אני כמובן אעדכן.
~~~~~
ועכשיו למוצרים - חלקם חדשים לגמרי וחלקם שומשו יחסית מעט, אבל כמובן שאני לא מוכרת דברים שמתקרבים לסופם אלא רק מוצרים שיש בהם לפחות 80-90 אחוז מהמקור.



פודרת The Sculpting Powder Medium של Kevin Aucoin
100 ש"ח שמור!


פודרת Bahama Mama של theBalm
60 ש"ח שמור!


קונסילר BYE BYE UNDER EYE של It Cosmetics חדש!
80 ש"ח שמור!
מסקרה/פריימר לריסים Tightline Full Lash Length Black Mascara Primer של It Cosmetics
שתי יחידות - כל אחת 80 ש"ח חדש! אחד שמור!


3 פלטות ריקות של מאק
50 ש"ח לשלושתן נמכר!
פלטה ריקה Z Palette בעיצוב מיוחד למייקאפ גיק
40 ש"ח נמכר!



מברשת סומק של טארט, מברשות סיגמא E48 (עליונה) ו-E36 (שמור!)
כל אחת 40 ש"ח


ביוטי בלנדר שחור חדש!
50 ש"ח שמור!
צללית קרם עמידה בגוון STEEL של Bobbi Brown 
40 ש"ח



פלטת צלליות Ready Convertible Eyeshadow Palette של bareMinerals (מהדורה מוגבלת)
140 ש"ח





פלטת צלליות Naturally Pretty Celebration Matte Luxe של It Cosmetics 
140 ש"ח שמור!



וזה הכל להפעם!
אני מזכירה שוב, אני לא שולחת בדואר וכל המכירות יתבצעו במסירה אישית בלבד.
למי שיש שאלות כלשהן מוזמנת לפנות אלי במייל: shiribt@hotmail.com או בפייסבוק
סופ"ש מקסים לכולן :)

5 תגובות:

  1. אני אשמח לפחטת צלליות המט של it ואת הברונזר של קווין אוקווין...
    דברי איתי?

    השבמחק
  2. אני אשמח לפחטת צלליות המט של it ואת הברונזר של קווין אוקווין...
    דברי איתי?

    השבמחק
  3. אני מעוניינת בזי פאלאט.. רק יש לי שאלה, נראה לך שיכנסו בה 4 סמקים של מייקאפ גיק?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יכנסו בה 4 סמקים, היא מתאימה ל9 צלליות או ל2 סמקים.

      מחק
  4. יואו! הפלטה של איט קוסמטיקס :) איזה כיף למי שתרכוש, מתה לשים יד על אחותה הורודה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...