יום שבת, 12 בדצמבר 2015

סקירה בקטנה: ליין המברשות של אשלי וקסמן בקשי - AWB Makeup Brushes!

הפוסט של היום הוא פוסט מיוחד ודי שונה מפוסטים שכתבתי בעבר מסיבה אחת - זו הפעם הראשונה שאני כותבת על מוצר שאני מכירה את היוצרת שלו :). 
למי שלא מכירה, אשלי וקסמן בקשי היא יוטיוברית ובלוגרית מדהימה ומקסימה שזכתה להצלחה רבה בשנים האחרונות (הצלחה מוצדקת ביותר לטעמי) ולאחרונה הוציאה מותג מברשות איפור שהוא כולו שלה, שהיא עיצבה ומייצרת. נפל בחלקי המזל להיות חלק קטן בתהליך שכן מתוקף היותי מעצבת גרפית, עזרתי בעיצוב האריזות של המברשות ביחד עם אשלי כמובן, וממש (אבל ממש!) אהבתי את התוצאה :).
אשלי הייתה נדיבה ביותר ושלחה לי להתנסות את כל ליין המברשות ואחרי ששמעתי עליהן כל כך הרבה מאוד התרגשתי סופסוף להתנסות בהן בעצמי!

ישנן 13 מברשות סך הכל, שכוללות בעצם את כל המברשות שצריך לאיפור פנים מלא ועוד קצת...
הליין מורכב מ-6 מברשות פנים, 6 מברשות עיניים ומברשת שפתיים אחת.


לפני הכל אני רוצה לדבר על העיצוב של המברשות - כולן מגיעות עם ידיות לבנות משולבות עם זהב ורוד, שילוב שאני מאוד אהבתי, שבירה קטנה מהשחור המסורתי או הצבעוניות של מברשות Real Techniques למשל. על כל מברשת חרוט הלוגו של המותג כמו גם השם של המברשת עצמה. השמות עצמם לא קונבנציונאלים ובעיניי חמודים מאוד.


כל המברשות עשויות מסיבים סינתטיים, שזו ההעדפה שלי שכן זה אומר זמן ייבוש קצר יותר, בלאי מינימלי והבטחה שהן יחזרו לצורתן המקורית לאחר חפיפה. בנוסף וחשוב לא פחות, סיבים סינתטיים משמעותם שלא הייתה פגיעה בבעלי חיים :).
הסיבים עצמם נעימים ורכים מאוד, בדומה לאלו של אנטונים ואף יותר מאלו של Real Techniques.

קראתי פה ושם טרוניות לגבי מחיר המברשות ולטעמי הן מתומחרות בצורה הגיונית ביותר שמתחילה מ-29 ש"ח בלבד למברשת אייליינר ומגיע עד 159 ש"ח למברשת פנים גדולה. לא צריך את כל המברשות כמובן, אבל מי שאוהבת ונהנית מאיפור וממברשות איפור כמוני, בוודאי תסכים איתי שהתמחור שווה את התמורה!

מברשות פנים
The HUGE Brush


כשמה כן היא, זו מברשת פודרה גדולה למדי והיא יכולה לשמש גם להנחת פודרה כשלב סופי לקיבוע מייקאפ, או למשל להנחת ברונזר לחימום הפנים. 

מימין לשמאל: Real Techniques, אנטונים ו-AWB
השוויתי אותה לשתי מברשות פודרה אחרות שיש לי באוסף והיא קטנה יותר מהמברשת של Real Techniques אבל גדולה יותר מזו של אנטונים. אל מברשת הפודרה של Real Techniques לא ממש התחברתי ואחרי שניסיתי את זו של AWB הבנתי שהסיבה היא שהיא לא דחוסה מספיק בניגוד ל-AWB שאוספת יותר חומר ומטמיעה אותו טוב יותר ולכן התחבבה עלי :).

מימין לשמאל: Real Techniques, אנטונים ו-AWB
The BBP


שמה של המברשת הזו הוא בעצם קיצור של Bronzer Blush ו-Powder והיא אכן טובה לכל שלושת האיזורים הללו באיפור הפנים. היא גזורה בצורה מעניינת שכן היא רחבה יותר בצדדים וקטנה יותר בקצה תוך שמירה על מבנה עגול למדי. מין מברשת טוליפ אבל קטנה ושימושית יותר לדעתי.


המברשת היחידה שיש לי שדומה לסגנון הזה היא מברשת הסומק של Real Techniques שגם אליה לא התחברתי משום היותה גדולה מדי לטעמי בשביל סומק שכן היא מפזרת את החומר באיזור גדול מדי ולכן היא לא מדוייקת מספיק בשבילי. ה-BBP אכן קטנה יותר ודחוסה מעט יותר אבל גם היא טיפה גדולה לי לסומק. לעומת זאת ברונזר ופודרה יפוזרו באופן אחיד ויפה איתה :).

The Bye Bye Under Eye


כמו שהשם מרמז, המברשת הזו מיועדת לאיזור שמתחת לעיניים, להטעמה של קונסילר או פודרה. הייתה לי מברשת דומה אליה (וזו שהיא מבוססת עליה) ה-P86 של Sigma שלא הסתדרתי איתה ולכן מכרתי אותה. הגודל של המברשת הזו אכן טוב יותר אבל כמו ה-P86 אני סבורה שהיא מיועדת למי שאוהבת להניח די הרבה קונסילר מתחת לעיניים כדי לתת הארה גדולה יותר ומשמעותית. לצערי, האיזור שמתחת לעיניים שלי די יבש ולכן אני לא יכולה להניח שם הרבה חומר, ולכן ההעדפה שלי בנושא הזה היא המברשת הבאה...

The Baby Bye Bye



זו לחלוטין המברשת האהובה עלי מהמותג שכן הגודל שלה מתאים בדיוק לצורת ההנחה שאני מעדיפה, היא לא דחוסה מדי או מפוזרת מדי כמו מברשות אחרות והיא פשוט מושלמת להנחה והטמעה של קונסילר מתחת לעיניים!

מימין לשמאל: Real TechniquesSigmaZOEVAAWB ו-Everyday Minerals
משמאל לימין: Real TechniquesSigmaZOEVAAWB ו-Everyday Minerals
צילמתי אותה לצד המברשות שאני בדרך כלל משתמשת לאיזור הזה, ואפשר לראות שכולן דומות אבל שונות במקצת...
היא נראית כמעין הכלאה טובה בין סיגמה לזואיבה האמת. לאחר חודש ומשהו של התנסות אני חייבת להגיד שהיא נהפכה לפייבוריטית שלי ואני מוצאת את עצמי מושיטה אליה יד בכל בוקר!

The Air Brush


המברשת הזו מיועדת בעיקר למייקאפ נוזלי ואמורה לתת לפנים מראה "פוטושופי" כאילו השתמשו באייר בראש. האמת שמכיוון שאני לא משתמשת במייקאפים נוזליים לא יצא לי לנסות אותה למטרה הזו. השתמשתי בה בעיקר להטמיע את שכבת הקונסילר הדקה שאני מניחה על כל הפנים ומעליה אני משתמשת במייקאפ פודרה של אנטונים. היא עבדה סבבה למטרה הזו, היא אכן נעימה מאוד וכיף להשתמש בה, אבל לא ראיתי שום אפקט שונה בגימור ממברשות דומות שיש לי באוסף וכשבאתי לצלם הסתבר שיש לא מעט כאלה...

מימין לשמאל: Sigma, AWB, Jessup, Real Techniques, ELF
מימין לשמאל: Sigma, AWB, Jessup, Real Techniques, ELF
מימין לשמאל: Sigma, AWB, Jessup, Real Techniques, ELF
The Chizzler


גם שמה של המברשת הזו מרמז על השימוש שלה - היא מיועדת בעצם לחיטוב הפנים או "קונטור", כלומר "לחציבה" של תווי הפנים לשם מתן מראה מפוסל יותר. 
מכיוון שאני לא עושה יותר קונטורינג (הנה הפוסט שמסביר למה, ובצירוף מקרים גם הוא קשור לאשלי אגב) לא השתמשתי במברשת הזו למטרה שלשמה היא נועדה, אלא רציתי להשתמש בה להנחה של סומק או היילייטר, שכן הגודל שלה נראה לי מושלם לשניהם. להיילייטר היא אכן עובדת היטב אבל משום מה ההנחה של הסומק לא התקבלה כל כך טוב כשניסיתי אותה עם המברשת הזו.


צילמתי אותה לצד מברשת הקונטור של אנטונים שהיא הנבחרת שלי בענייני סומק, ואני חושבת שהסיבה היא בגלל שהיא פחות דחוסה. הדחיסות של המברשת של AWB מתאימה יותר לקונטור ופיסול הפנים מאשר לסומק שם נדרשת הנחה דיפוזית ומטושטשת יותר.


The Pucker Up



זו מברשת השפתיים של המותג והיא פשוט מהממת - האריזה בגוון הזהב הורוד מהפנטת פשוט!
גם מבפנים המברשת הזו מקסימה לא פחות אבל פחות שימושית בשבילי שכן אני לא ממש משתמשת במברשות שפתיים :). למי שאוהבת את הדיוק בהנחה של שפתונים וגם רוצה לקחת איתה קצת מהחומר כדי לחדש אותו במשך היום היא תהיה מושלמת, שכן העובדה שהיא מכוסה מגנה עליה מפני נזקים ושומרת גם על החומר (כלומר השפתון עצמו) עד שרוצים לחדשו.

ונעבור וקטיגוריה האהובה עלי - מברשות עיניים!

The Slim Shader


מברשת הנחת צלליות קלאסית, דומה בצורתה ל-239 המיתולוגית של מאק אבל גדולה יותר ופלאפית יותר, מה שאומר שניתן גם להניח איתה צלליות וגם קצת לטשטש את הגבולות שלהן. 

מימין לשמאל: ZOEVA, MAC, AWB
משמאל לימין: ZOEVA, MAC, AWB
The Big Fluffy


זו אחת משתי מברשות הטשטוש של המותג, והיא בעצם מיועדת לטשטוש דיפוזי יותר, באיזור רחב יותר. גם היא דומה למברשת של MAC ה-224, אבל היא קטנה יותר ודחוסה טיפה יותר ממנה. יש לי הרבה (מאוד) מברשות טשטוש והיא בהחלט מתברגת לעשירייה הראשונה אצלי :).

מימין לשמאל: Sigma, MAC, AWB

The Crease Wiz


מברשת הטשטושים השנייה בליין מיועדת לטשטושים ממוקדים יותר בקפל העין (שוב יש לכך קריצה בשם שלה - Crease הרי משמעו קפל העין, מכאן ששמה הוא "קוסמת הקפל" :). ניתן להשתמש בה בכדי לתת עומק נוסף לעין עם גוון כהה יותר שמרוכז בקפל עצמו ולא "מטייל" יותר מדי מסביב. בגלל שמבנה העין שלי פחות "תומך" בטשטוש/הנחה ממוקדים כל כך, האמת היא שאני מעדיפה את ה-Big Fluffy על פניה שכן המראה שהיא מייצרת מתאים לי יותר.

מימין לשמאל: Everyday Minerals, Antonym, AWB


The Sharpened Pencil


מברשת עפרון היא אחד מסוגי המברשות שתמיד טוב שיהיו, ממש כמו מברשות טשטוש. המברשת הזו שונה וייחודית לדעתי בגלל שהגודל שלה טוב לעבודות טשטוש מתחת לריסים התחתונים אבל היא לא קטנה מדי לשימוש בקפל ליצירת מה שנקרא Cut Crease למשל. אני אוהבת אותה במיוחד לתיחום תחתון שכן היא מצליחה לטשטש צללית/עפרון באיזור הזה מבלי ליצור מראה מעושן מדי ו-Too Much, כלומר מתאים ליומיום מבחינתי. ניסיתי לא מעט מברשות מהסוג הזה והיא לחלוטין המנצחת לטעמי!

משמאל לימין: AWB, MAC, Antonym, Zoeva

מימין לשמאל: Zoeva, Antonym, MAC, AWB

The Pinpoint


זוהי מברשת האייליינר של המותג והיא בעצם גרסת מיני של מברשת העפרון, ה-Sharpened Pencil. אהבתי אותה בעיקר לשרטוט אייליינר עבה יחסית, ומצאתי שהיא טובה גם ל-Tightlining כלומר תיחום של קו המים העליון.
היו לי בעבר שתי מברשות של מאק מהסוג הזה ויש לי כמה של Real Techniques אבל אני יותר מתחברת לשרטוט אייליינר עם מברשת זוויתית, ממש כמו המברשת הבאה.. :)


The Perfect Angle



ושוב שמה של המברשת מרמז על תפקודה - זוהי מברשת זוויתית שניתן לשרטט איתה אייליינר, להעמיק את קו הקפל ואף להעביר צללית באיזור הגבות. בגלל שהסיבים שלה סינתטיים נראה לי שהיא תהיה מעולה עם כל מוצרי ה-Pomade למיניהם לגבות (למרות שלא ניסיתי בעצמי). הזווית שלה אכן שימושית ביותר והגודל שלה ממש מתאים להדגשות מכל מיני סוגים, למשל של קו הריסים העליון שם הכי אהבתי להשתמש בה.



מימין לשמאל: Careline, Real Techniques, Zoeva, MAC, AWB

את כל המברשות אפשר להזמין מהאתר של אשלי: awbmakeup.myshopify.com

לסיכום, שאפו גדול לאשלי על הליין החדש!
אני ממש נהנית להשתמש במברשות הללו וחושבת שאשלי עשתה עבודה מדהימה בעיצוב שלהן!

מה איתכן, יצא לכן להתנסות בחלק מהמברשות? 
מה חשבתן עליהן? אשמח לשמוע מכן!

12 תגובות:

  1. איזה יופי של פוסט! חיכיתי הרבה זמן לביקורת מקיפה ואני שמחה שהיא הגיעה ממך :) שאפו על חלקך בעיצוב - הוא מהמם!!!

    השבמחק
  2. סקירה נהדרת, תודה רבה ! המברשות נראות מבטיחות, אהבתי מאוד גם את העיצוב שלך לאריזות בשיתוף עם אשלי- מקסים !.מברשת העיפרון הכי מעניינת אותי. יש לי באוסף כרגע 2 מברשות עפרון בלבד, אולי ארכוש את זאת, נראית מעולה.

    השבמחק
  3. נפלא לקרוא כזו סקירה מקיפה ואמיתית, העיצוב שלהן הורס בעייני ובהחלט יש פה כמה שממש קורצות לי :)

    השבמחק
  4. תודה על הסקירה המקיפה וכל ההשוואות עם מברשות אחרות :)

    השבמחק
  5. כמה מברשות עושות לי ממש ממש ממש חשק, העיצוב שלהם מדהים....

    השבמחק
  6. איזו סקירה נהדרת שירי! בייחוד אהבתי את ההשוואה למברשות דומות, כה שימושי!

    השבמחק
  7. סקירה מעולה! תודה רבה שעשית אותה בהשוואה למברשות אחרות, זה בדיוק מה שרציתי לדעת!
    יש לי שאלה שעדיין למרות חיפושים ארוכים נותרתי ללא מענה מוחלט -
    יש לי בבית את הבאפינג בראש של ריל טקניקס, האם את חושבת שיש למברשת האייר בראש של אשלי יתרון עליה ?

    תודה ובהצלחה בהמשך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, שמחתי שנהנית מההשוואות :)
      האייר בראש של אשלי והבאפינג מאוד דומות לדעתי - השוני היחיד הוא שהאייר בראש חתוכה בצורה עגולה יותר בקצה שלה ולא שטוחה כמו הבאפינג, אבל מבחינת שימוש ותוצאות הן די זהות :)

      מחק
  8. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  9. איפה י קישור לקניית המברשות?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש קישור בפוסט אבל למקרה שפספסת:
      http://awbmakeup.myshopify.com/

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...