יום שלישי, 13 במרץ 2012

L'ORÉAL PROFESSIONNEL DIA Launch

איזו תמונה מהממת!

לפני כשבועיים הייתי בהשקה של סדרת צבעי שיער חדשה של L'OREAL PROFESSIONEL שמיועדת למספרות. הסדרה החדשה מורכבת בעצם מצמד פורמולות - DIA-LIGHT ו- DIA-RICHESSE, שהן הן פורמולות נטולות אמוניה, בשני סוגים שונים של טכנולוגיה, המעניקים מגוון של 40 גוונים שונים להתאמה אישית ומבחר טיפולים בלעדיים ומקצועיים.



השיטה הייחודית והבלעדית ללוריאל פרופסיונל משפרת ומעשירה את הצבע תוך 20 דקות בלבד! השערה נעטפת בשכבת ויניל מבריקה באחידות יוצאת דופן. הטכניקה החדשה מעניקה טיפוח שיער אינטנסיבי עם אפקט של ציפוי סיב השערה מחדש והשיער זוכה למראה טבעי ועמיד יותר.







בהשקה הדגימו בפני קהל מעצבי השיער את מגמות הצבע והתסרוקות החדשות המותאמות לטרנדיים העכשווים השולטים ברחבי העולם. על הבמה, כיכבו מעצבי השיער חיים סיוון, עמוס זרד, עוזי גזוז ויניב שלום שהעניקו פרשנויות אישיות ומפתיעות של טכניקות צבע עם DIA, לצד תספורות ותסרוקות נועזות במיוחד.








מאוד התרשמתי מהאירוע ברמת המקצועיות - לא ידעתי שמעצבי השיער עוברים כאלו הדרכות והשתלמויות, וזה נראה לי מאוד יפה שהחברה דואגת להדגמות מסודרות של המוצרים השונים כדי לייעל את התהליך לכל הצדדים וללמוד את הדרכים האופטימליות והבטיחותיות ביותר לשימוש במוצרים.

מה איתכן? האם אתן צובעות את שיערכן בבית או במספרה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...