יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

Sigma Beauty Performance Eyes Kit - Review + BLACK FRIDAY!

בתור מכורת צלליות (וכל דבר אחר שקשור לאיפור עיניים), ברגע שראיתי את הסט הזה של Sigma, ידעתי שהוא יהיה מתנת היומולדת שלי לעצמי! קניתי את הסט במאי השנה, אבל עוד לא יצא לי לכתוב עליו בצורה מסודרת והחלטתי לחלוק את רשמיי איתכן לקראת יום המכירות השנתי בארה"ב - Black Friday - שבסיגמא חוגגים אותו במשלוח בינלאומי חינם! (פרטים בסוף הפוסט...)




הסט כולל 8 מברשות, כולן מותאמות לחלק אחר באיפור העיניים והן נראות ממש כמו גרסאות מוקטנות של מברשות רגילות!


דבר החברה: "ה- Performance Eyes Kit עוצב בכדי לאפשר הנחה מדוייקת של מוצרים נוזליים, קרמיים ואבקתיים על איזורים ספייציפיים של העיניים. מהותי ליצירת מראות מורכבים, ה-Performance Eyes Kit הוא פריט חובה לאמני איפור מתקדמים".


מפה

ולפירוט המברשות:
E11 - Eye Liner


מברשת אייליינר דקה במיוחד, נראית לי מאוד דומה למברשת של לואיז יאנג (Louise Young Fine liner brush) שאני תמיד רואה אצל Pixiwoo. היא מציירת קו מאוד דק ואפשר להגיע איתה לדיוק מירבי. 

E16 - Tightline Liner

זו מברשת שבעצם מיועדת למריחת אייליינר על קו המים העליון, מתחת לריסים, או בשפה יותר מקצועית Tightline. הגובה של השערות שלה אמור לאפשר גישה נוחה יותר לאיזור הזה. אני מצאתי שפחות נוח לי להשתמש בה דווקא לפונציה הזו ואני מעדיפה להשתמש בעיפרון אייליינר ג'ל של בובי בראון בשביל Tightline, אבל אני כן נוהגת להשתמש בה לטישטוש אייליינר על קו הריסים עצמו או מתחת לריסים התחתונים.
E17 - Waterline Liner


זו בעצם אותה מברשת כמו ה-E16 רק קצרה יותר. הגובה הנמוך יותר מיועד לעזור למריחה להיות ממוקדת באיזור הצר של קו המים התחתון, ולא לגלוש על הריסים עצמם. 

E21 - Smudge

זו המברשת שמשמשת אותי הכי הרבה, בעיקר לטישטוש של צלליות ועפרונות מתחת לריסים התחתונים. היא חתוכה בצורה קצת מוזרה לטעמי, נראה שהיא נחתכה בצורה לא אחידה (כלומר, לא בקו ישר) מה שיוצר תחושה קצת פחות נעימה כשמשתמשים בה, אבל התוצאות טובות בהחלט!

E36 - Blending

זו ממש נראית כמו המיני מיני של ה-E25 (התשובה של סיגמא למברשת בסגנון 217 של מאק), אבל הבעיה איתה היא שהשערות שלה לא דחוסות מספיק ולכן הטישטוש איתה פחות אפקטיבי. אני משתמשת בה רק עם צלליות בהירות משום שקצת קשה לעשות איתה מעברי צבע יפים והמראה יוצא פחות חלק...

E46 - Shader - Inner Corner

 המברשת הזו מיועדת להנחת צלליות בהירות בחלקים הפנימיים של העיניים לשם הארה. אני פחות משתמשת בה, בעיקר בגלל שגם היא גזורה בצורה מוזרה ולכן פחות נעימה לשימוש. כשאני כן משתמשת בה, היא עושה עבודה טובה בהנחת הצלליות באיזורים קטנים במיוחד (אם למשל רוצים להניח צללית רק על השליש הראשון של העין או בצמוד לקו הריסים העליון למשל).

E47 - Shader - Crease

זו מברשת שאיתה אמורים להניח צלליות בקפל העין, והיא נראית לי שימושית במיוחד ליצירת Cut Crease, איפור שבו יש קו קפל מאוד חד ומודגש. 

E56 - Shader - Lid

המברשת הזו היא גרסא מוקטנת של מברשות מסגנון ה-239 של מאק (או E55 של סיגמא). איתה מניחים צלליות על העפעף עצמו. היא קטנה מדי בשבילי לשימוש יומיומי, אבל מעולה כשמנסים להגיע לדיוק מירבי במיקום של הצלליות.

הסט עולה 61$ באתר של סיגמא, מה שיוצא פחות מ-8$ למברשת.

וגם, כשמזמינים מסיגמא בסכום של 30$ ומעלה מקבלים מתנה, וכשהזמנתי את הסט המתנה הייתה מברשת אייליינר נוספת: גירסא מוקטנת של ה- E05, ורדרדה וחמודה!


לסיכום, הסט מאוד משתלם לדעתי, בעיקר מבחינת המחיר. הוא לא מתאים לכל אחת אבל מי שאוהבת ועיקר האיפור שלה מתרכז באיפור עיניים, תהנה מאוד מהמברשות הללו!

ועכשיו - מחרתיים (ביום שישי 23.11.12) חל בארה"ב Black Friday, יום הקניות והמכירות הגדול שלהם, וסיגמא גם משתתפים בו:




הפעם סיגמא הגדילו את המבצע ליומיים (במקום יום אחד כפי שהיה בשנה שעברה)
והוא יחל בשעה 8 בבוקר שעון ישראל ביום חמישי ויימשך עד 8 בבוקר ביום שבת (24.11).
על כל קנייה המשלוח חינם (עם הקוד BF2012), ובנוסף בקנייה מעל 30$ מקבלים מתנה -
מברשת מיני E25!

יש לי לא מעט מברשות מסיגמא, בעיקר מברשות עיניים וקצת מברשות פנים. האהובות עלי במיוחד הן ה-F80 (קבוקי דחוסה ומדהימה למריחת מייקאפים, גם נוזליים וגם באבקה), E45 (שלפי הבנתי היא דיופ ל-226 של מאק שלא יצא לי לרכוש כשיצאה במהדורה מוגבלת, ואני מתכננת על קנייה נוספת שלה) ומברשת הסומק ה(די) קבועה שלי היא ה-F40 (שחוץ מהעובדה שקצת קשה לשמור על הצורה שלה, היא מעולה!).

שמתי לב שהמחירים של המברשות קצת עלו מאז הפעם האחרונה שקניתי שם (הסט עלה במאי 59$ וכרגע הוא עולה 61$), אין לי מושג עד כמה זה קשור למבצע של Black Friday או סתם עליית מחירים רנדומלית אבל עדיין המחירים שווים לדעתי ביחס לאיכות המברשות.


על מה אתן מתכננות מסיגמא?
ספרו לי על הווישליסט שלכן!

4 תגובות:

  1. עד לשישי האחרון היו לי 2 שלהן- אחת לקונסילר ששכחתי את מספרה ואחת -E25 לטשטוש.
    אני ממש מרוצה מהן, ובבלאק פריידי האחרון הזמנתי כמה חדשות לניסוי (לצד מברשת נוספת E25)

    השבמחק
  2. פוסט נפלא ואינפורמטיבי. רכשתי ביום שישי במסגרת הבלאק פרידיי 2 מברשות ראשונות מסיגמא, מברשת מייקאפ ומברשת קונסילר..סקרנית כבר לגביהן...   :) 

    השבמחק
  3. אני ממש אוהבת את ה-E25 אבל הכי אני אוהבת את ה-E45 בגלל הצורה המחודדת שלה שממש עושה חיים קלים עם הצלליות!

    השבמחק
  4. תתחדשי! אני בטוחה שתיהני מהן ולרכוש בלי משלוח זה הכי טוב :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...