יום חמישי, 21 בפברואר 2013

FOTD 19.2.2013 - Just an everyday look...

מכירות את הימים בהם אין לכן השראה בבוקר? ככה היה לי היום הזה... 




ישבתי בבוקר ובהיתי לי במגירת האיפור, בהיותי צופה (ובעיקר מקשיבה) לסרטון הבא:


היא מברברת די הרבה בהתחלה על כל מיני מוצרי טיפוח ובסיס שלא ממש עניינו אותי, ואז היא הגיעה למראה העיניים - ההתחלה נראתה בסיסית מאוד והסטתי את מבטי לכמה רגעים ופתאום היא סיימה ויצא לה מראה ממש יפה ומודגש! בדיוק מה שחיפשתי :).


 כל הצלליות שהשתמשתי בהן היום הן של אינגלוט (מהפלטה הזו והזו) - התחלתי עם שילוב של שני גוונים בהירים ושמיריים (46 ו-8) על כל העפעף. המשכתי עם 422 (חום מוזהב) בחלק החיצוני של העין והעמקתי את המראה עם 434 (אפור קצת סגלגל). לסיום הוספתי את 404 (זהב בוהק מהמם!) בפינה הפנימית של העין ואייליינר חום עם קצת נצנצים.


Eyes:
Inglot e/s: 46, 8, 422, 434, 404
MAC Fluidline in Avenue
Clinique Line Smoothing Concealer in Fair
MAC Lingering Brow pencil
Face:
Guerlain Parure De Lumière Foundation in 02
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Lips:
GADE Longevity Lipstick in 611 Antique Crystal


כדי לסיים את המראה בחרתי בשפתון חדש שקיבלתי להתנסות של חברת ג'ייד, מסדרה חדשה של שפתונים שיצאה לא מכבר בשם - LONGEVITY LONG WEAR SATIN LIPSTICK.


דבר החברה: "דור חדש של שפתונים המבוסס על פורמולה עשירה בצבע טהור, עמידות וברק.
שפתוני הקולקציה פותחו בנוסחה ייחודית המועשרת בפולימר Icaflex Pusio 3 חדשני הנמהל יחד עם שמני ריכוך ושרף ומרקמו הענוג מחליק על השפתיים, מותיר אותן במעטה של כיסוי עדין, תחושת קלילות מרבית וברק קטיפתי הנשאר לאורך זמן.
שילוב אקזוטי של תמציות פרחים נוגדי חמצון כ- Hibiscus ו- Rosa Canina מסייעים בתכונותיהם המרגיעות ומעניקים לשפתיים תחושת רכות ונוחות. הקולקציה החדשה מציגה 13 גוונים מגוון ניוד דרך טוליפ ורדרד וגוונים של דבש ואפרסק".

הגוון שקיבלתי הוא 611 ANTIQUE CRYSTAL והוא נראה קצת כהה באריזה אבל הוא בעצם גוון אדמדם/ורדרד יומיומי ביותר. האריזה יפה ונראית איכותית ויוקרתית (וגם דומה מאוד עד זהה לזו של השפתונים החדשים של פופה שהראיתי פה). אני לא מתה על הנצנצים שבו אבל הם לא מאוד בולטים על השפתיים אחרי כמה זמן וגם לא מרגישים אותם בזמן המריחה.


הפורמולה לא אטומה אבל ניתנת לבנייה בשכבות - 
הסווץ' משמאל הוא שכבה אחת ומימין שלוש שכבות
הבעיה היחידה שהייתה לי עם השפתון הזה היא הריח שלו - יש לו ריח קצת מוזר שהיה לי קצת לא נעים כשפתחתי אותו והשתמשתי בו, אבל גם הוא נעלם אחרי זמן קצר.
לא הבחנתי בעמידות יוצאת דופן, הוא נשאר על השפתיים שלי כמה שעות טובות, כולל כמה כוסות שתייה קרה, עד ארוחת הצהריים בערך, ובמשך כל הזמן הזה לא הרגשתי תחושת יובש כלל.

מחיר השפתון 110 ש"ח, לפני הנחות כמובן :)

מה דעתכן על המראה? אהבתן את התוצאה?
מי מכן שניסתה את סדרת השפתונים החדשה של ג'ייד אשמח לשמוע בתגובות!

3 תגובות:

  1. אני עם לובה בעניין. ואני לא התלהבתי בכלל מהשפתון...

    השבמחק
  2. מראה יומיומי וקליל!
    כמו שכתבו אחרות- מה שקליל ומהיר אצלך הוא השגרה של אחרת:P

    השבמחק
  3. הוא בסדר, נעים והכל, אבל הגוון די משעמם :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...