יום חמישי, 25 באפריל 2013

One Brand Wish List - bareMinerals!

כבר הרבה זמן שאני שומעת על המותג bareMinerals, בעיקר בערוץ היוטיוב של crystalis007 שמרעיפה עליהם תשבוחות ואצל אמילי נואל מ-Beauty Broadcast, ובהשראת מדור דומה של Beautezine הרכבתי לעצמי Wish List של המוצרים שהכי קורצים לי שלהם והרי היא לפניכן!


bareMinerals היא בעצם חלק מחברת Bare Escentuals (ביחד עם חברה נוספת שאני מתה כבר לנסות - BUXOM). זוהי בעצם חברת איפור טבעי שמייצרת מוצרי איפור, טיפוח וקוסמטיקה "שעשויים מהמרכיבים המינרלים הכי טהורים וטבעיים, שלא כוללים חומרים מלאכותיים ומזיקים לעור" (מפה).  
המוצרים שלהם נמכרים בכל מיני מקומות בארה"ב, ויש עליהם לעיתים הנחות די גדולות, מה שמסביר את הפופולריות שלהם בין הבלוגריות האמריקאיות. אנחנו קצת פחות בנות מזל בקטע הזה, אבל עדיין אפשר להשיג את המוצרים של bareMinerals באתרים כמו: Feelunique, Chemist Direct וגם Lookfantastic (שגם מציעים עכשיו עד 25% הנחה על המוצרים של המותג!).

חלק מעניין מהליין של המותג הוא קיטים למיניהם שנקראים - Get Started Kits והם למעשה מיועדים להכיר את מוצרי החברה ללקוחות חדשים. בנוסף לקיטים הספייציפים הללו יש לחברה קיטים נוספים שבהם מוצרים מכל המגוון של המותג - מייקאפ, שפתיים, עיניים, לחיים וכו'. הקיטים הללו משתלמים מאוד מבחינה כספית וכוללים בתוכם בדרך כלל שילוב של מוצרים בגודל מלא ובגודל מוקטן.
מכל הקיטים של מוצרי הפנים שלהם, דווקא הקיט הזה הכי מצא חן בעיניי. יש בו ברונזר והיילייטר בפודרייה חצוייה, ליפ באלם ומברשת פודרה שנראית מצויינת. וגם המחיר לא נורא - 42$ ב-feelunique.com.

bareMinerals Bronze Splendor

מכיוון שחולת צלליות אנוכי, אני חומדת שתיים מהרביעיות שלהם, אחת במהדורה מוגבלת והשנייה מהליין הרגיל.
פלטת The Next Best Thing יצאה כחלק מקולקציית אביב מיוחדת שבה החליפו את צבע האריזה השחור לכחלכל מבריק ויפה. יש שתי אופציות של גוונים ומצאתי שהגוונים ה"אדמתיים" מצאו חן בעיניי יותר מאשר אחיהם הירקרקים...

bareMinerals READY Eyeshadow The Next Big Thing

הפלטה השנייה שאני חומדת נמצאת בליין הקבוע של החברה ומה לעשות, השילוב של ורוד וסגול תמיד שובה אותי בכל פעם מחדש...

bareMinerals READY EYESHADOW -  THE A LIST

במסגרת הניסיון להרחיב קמעה את טווח המוצרים שבהם אני משתמשת, נראה לי שהיילייטר זהוב שכזה יהווה תוספת מבורכת!

bareMinerals Ready Luminizer The Love Affair

קיט נוסף שנראה מעניין וצבעוני במיוחד הוא ה-Face Fashion Pretty Wild. מה שאהבתי בו זה שהוא כולל גם מסקרה וליפ באלם מוקטנים וחמודים עד מאוד!

bareMinerals Face Fashion Pretty Wild

לאחר הניסיון החיובי שהיה לי עם השפתונים הנוזליים של Rimmel London (פוסט בקרוב!), השפתונים האלו של bareMinerals נראים פשוט מקסימים והגוונים שלהם מעניינים מאוד!

bareMinerals Pretty Amazing Lipcolor 
ואיך אפשר בלי מברשות? המברשת שהכי נראתה לי מעניינת היא מברשת גדולה להנחת צלליות. יש לי מברשת דומה של Stila אבל היא לא רכה במיוחד והידית שלה ארוכה מדי. זו נראית פשוט מושלמת להנחה של צלליות על כל העפעף.

bareMinerals Full Tapered Shadow Brush
bareMinerals בהחלט אינה חברה זולה ולכן רוב הסיכויים שמתוך הרשימה המכובדת הזו בסוף אני אבחר מוצר אחד או שניים.

האם התנסיתן במוצרים של המותג הזה?
על מה אתן ממליצות?

תגובה 1:

  1. הרביעיה הסגולה נראת מדהימה! האמת שאני ממש רוצה לנסות את הגלוסים של BUXOM שמקבלים ביקורות מדהימות, אבל לא הצלחתי למצוא אתר ששולח לארץ ששולח את הגוונים שרציתי... יחכה לביקור הבא בארצות הברית!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...