יום שבת, 9 בנובמבר 2013

Nails of the Month - October 2013

באופן מפתיע, בהתחשב בעניין הרב שלי בלקים ובאיפור, מעולם לא הלכתי למניקוריסטית מקצועית על מנת לעשות מניקור. ניסיתי כמה פעמים את מקומות המניקור אקספרס בקניונים אבל הגעתי למסקנה שאני מעדיפה לבזבז את הכסף שלי על דברים אחרים (כמו למשל שפתונים חדשים - שתראו בפוסט הבא :) ולעשות לעצמי מניקור בבית :). היום רציתי לכתוב קצת על כמה מהמניקורים האחרונים שקישטו את ציפורניי. 


אז בתחילת אוקטובר, מזג האוויר היה עדיין קייצי מספיק ללק החמדמד הזה: 
Etude House Nail Polish OR201
התגובה הראשונית שלי למראה הלק הזה הייתה - זה בקבוק הלק הכי מתוק שראיתי מימי חיי!
על חברת Etude House הקוריאנית קראתי הרבה מאוד פוסטים ברשת, ועיצוב המוצרים שלהם פשוט שונה ויפייה ברמות אחרות בעיניי מהרבה חברות בעולם. את הלק הזה קיבלתי במתנה מחברה שגרה בהונג קונג ולא יכולתי לחכות להתנסות בו... הגוון שלו הוא אפרסקי קרמי חם, דומה מאוד ל-Guava של CND אבל קצת יותר בהיר ממנו. המריחה שלו הייתה חלקה, הוא היה אטום בשכבה ראשונה אבל אני תמיד מעדיפה להניח שכבה נוספת לשם עמידות. המברשת של הלק הזה היא מהסוג שאני הכי מחבבת - רחבה ועבה, כזו שמאפשרת לי להניח את הלק במינימום משיכות.
אני לא הולכת לדבר על העמידות של אף אחד מהלקים, שכן מאז שהתחלתי להשתמש ב-Gel Coat של דיור, העמידות של כל לק שמרחתי פשוט יוצאת מן הכלל, והם נוטים להחזיק עלי שבוע ימים ולפעמים יותר... מהסיבה הזו, יש מוטיב חוזר במניקורים שלי לאחרונה: לאחר כמה ימים (או שבוע נניח) מתחיל לשעמם לי מהגוון שעל ציפורניי ובמקום להוריד אותו ולהחליף אותו באחר, מצאתי פתרון: אני פשוט מוסיפה משהו מעליו!
הפעם, בחרתי בלק גליטרי מסדרת Sparkle Touch של חברת Miss Sporty שקניתי באמסטרדם, והייתי מרוצה לכמה ימים נוספים :).

L'Oreal Paris Color Riche Nail Polish
על סדרת הלקים Color Riche של לוריאל שמעתי רק דברים טובים, ולאחר שחברה נתנה לי לנסות את אחד הגוונים שהיא קנתה, ברור היה שאקנה כמה וכמה לעצמי :).
מתוך המבחר שקניתי, בחרתי להראות פה את מספר 208, שהוא אדום קורלי טיפ טיפה כתמתם ומהמם! הוא נותן קונטרה יפה ואביבית ללק האדום, שבוודאי יגיע לציפורני במהרה בהתאם לעונה.
על הבקבוקים של הלק נכתב: "לק קולור ריש של לוריאל פריז עם טכנולוגיית ג'ל לברק ועמידות, מריחה קלה ומדוייקת". אז אכן, המריחה אכן קלה ומדוייקת, לפחות בשביל הציפורניים שלי שיש להן בסיס די רחב ולכן המברשת המעוגלת במקצת בקצוותיה, יוצרת יפה את צורת חצי הסהר שאני אוהבת. הגימור מבריק במיוחד ומכיוון שאחרי שבוע הדבר היחיד שקרה ללק הוא קצת נסיגה/שחיקה בקצוות הציפורניים, החלטתי "לשפצר" אותו והנחתי מעליו את מספר 602 מאותה סדרה, במעין פרנץ' צבעוני. 


את שני הלקים הללו קנו לי בחו"ל לפני די הרבה זמן, בתחילת הקיץ, והם לא התאימו לי כל כך לאותה תקופה. לאחר שבאמצע החודש התחיל קצת להתקרר החלטתי שהגיע זמנם. שניהם היו חלק מסדרת גרמניה של OPI לסתיו של השנה שעברה ושמותיהם: Suzi & The 7 Düsseldorfs הוא הסגול הבהיר יותר ו-Every Month Is Oktoberfest הוא אחיו העמוק יותר (שבבקבוק נראה אדמדם הרבה יותר מאשר על הציפורניים משום מה). גם המברשת הזו היא מהסוג האהוב עלי והיא רחבה אבל די שטוחה, מה שאומר שהיא מחזיקה פחות חומר בכל מריחה, ושהלק לא אחיד כל כך בשכבה הראשונה אבל זה מסתדר עם המריחה של השכבה השנייה.
בתמונה משמאל רציתי להראות לכן איך נמכרים הלקים האלו בחו"ל (או לפחות בהונג קונג) - הם חתומים במדבקה כך שאין חשש שמישהי ניסתה אותם לפנינו ופשוט החזירה למדף... 

ועכשיו לגולת הכותרת של חודש אוקטובר! (שלמעשה קרתה בתחילת נובמבר אבל בואו נתעלם מזה...)


אחרי שראיתי את הסרטון של יאנה שבו היא מדגימה איך לעשות לק בצורה של צמה, ידעתי שאני חייבת לנסות את זה על הציפורניים שלי! זה תהליך די ארוך, אני לא בטוחה שאעשה את זה שוב בקרוב, אבל התוצאה לחלוטין שווה את זה. האפקט נוצר בעצם מחפיפה של פסי לק בגוונים שונים, אחד על השני. זה קצת מסובך להסביר בעל פה אז אני בהחלט ממליצה לראות את הסרטון של יאנה :).
הלקים שבחרתי הם: 376 של קרליין (שקיבלתי לסקירה) כבסיס עם 421 Violet Crystal של ג'ייד (שכתבתי עליו כבר בעבר) ו-869 של אינגלוט (שקניתי באחת מחנויות בלאש לפני שסגרו אותן. השילוב בין שלושתם יצא מגניב מאוד והלק של קרליין תפקד מצויין כעוגן לכל הקונסטרוקציה הזו. ה-Gel Coat של דיור עשה פה עבודה מופלאה והצליח לייבש לחלוטין את אין ספור שכבות הלק הללו ויצר מראה גלוסי ומהמם במיוחד!

מקווה שנהניתן מהפוסט!
איזה לק הכי אהבתן החודש? האם יש לק שחיכיתן לו לעונת החורף כדי למרוח?
ספרו לי בתגובות :)

6 תגובות:

  1. אחלה פוסט. אהבתי את לק הגלידה מאוד ! אני קניתי 2 לקים בגווני יוגורט [פסטל] עם גליטרים בפנים בצורה מדליקה לא פחות ואני ממש אוהבת אותם , גם של etude house . הצמה יצאה לך מגניבה לגמרי , אהבתי ממש .

    השבמחק
  2. יצא לך מגניב מניקור הצמה :) גם נאי צריכה לנסות בהזדמנות
    יש לי כמה לקים של אטוד על הכוונת ואת רק עושה לי יותר חשק לקנות אותם!

    השבמחק
  3. פוסט מקסים ובמיוחד מניקור הצמה מגניב ומיוחד :-) ורציתי לשאול היכן שמעת על פעילות האינסטגרם של בובי בראון? אני לא ראיתי תיוגים על הפעילות בשום מקום

    השבמחק
  4. תודה רבה :)

    הפעילות של בובי בראון מפורסמת בעמוד הפייסבוק שלהם - http://tinyurl.com/nvxuvc5

    השבמחק
  5. אחרי שראיתי בלייב- אני צריכה לנסות את זה:)
    הלקים בעיצוב גלידה כ"כ חמודים!

    השבמחק
  6. הלקים של אטיוד האוס פשוט חמודים :) (כמו כל דבר שלהם).
    נהנתי מהתמונות בפוסט!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...