יום חמישי, 19 בדצמבר 2013

Mascara of the moment - Careline BOLD Mascara!

המסקרה הנבחרת שלי בזמן האחרון היא מסקרה חדשה שיצאה לאחרונה לחברת קרליין והיא נקראית - BOLD MINI BRUSH FOR MAXI EFFECT!

דבר החברה: "מסקרה בעלת מברשת ייחודית המגיעה לכל ריס וריס, עם מברשת סיליקון, קטנת מימדים ומבנה המכיל 'מגירה' פנימית האוחזת כמות גדולה של צבע למריחה חלקה, אחידה ומתמשכת של הריסים בפעם אחת. מסקרה המעניקה אפקט מרשים לריסים גדולים וארוכים עם מברשת מיני הייטקית שמסרקת, מפרידה וצובעת כל ריס בנפרד תוך כדי יצירת ציפוי חלק וגמיש. הפורמולה הייחודית בגוון שחור עמוק עוטפת את הריסים מהשורש ועד הקצה. מעניקה לריסים ברק וגמישות, מכפילה את ניפחם ויוצרת מניפת ריסים מרשימה. הפורמולה כוללת גם פולימר ממקור צמחי המאפשר מריחה קלה וכיסוי אחיד ומלא. המסקרה נטולת פראבנים, ללא חומרי בישום או טלק, היפואלרגנית ואינה מנוסה על בעלי חיים".

זו המסקרה הראשונה של חברת קרליין שניסיתי. יצא לי לשמוע הרבה על מסקרת La Diva שלהם וכשקיבלתי את המסקרה הזו לסקירה הייתי מאוד סקרנית לראות את הביצועים שלה!
האריזה של המסקרה וכן השפורפרת שלה מעוצבות יפה מאוד לטעמי, בקו נקיי וקלאסי, שנותן מראה מאוד מהוקצע ומקצועי בעיניי.


המברשת של המסקרה הזו בהחלט ייחודית, ותואמת את הכתוב מעלה - היא מאוד קטנה ביחס למברשות רגילות (לא פלסטיקיות), וקצת דומה למברשת של Dior New Look אבל קצרה יותר והזיזים שלה קצת שונים.

מימין - דיור ומשמאל - קרליין
היתרון במברשת מהסוג הזה הוא שהיא באמת מאפשרת להגיע לכל ריס וריס, גם אלו שבפינות הפנימיות של העיניים.


כפי שניתן לראות, הפורמולה שלה נראית מאוד מבריקה כשהיא רטובה, אבל על הריסים כשהיא מתייבשת היא נראית יותר מאט ופחות גלוסית.


הפורמולה של המסקרה הזו מאוד מאוד רטובה, מה שאומר שבשימוש לא זהיר היא יכולה להיות מאוד מלכלכת, ולכן למי שיש בעיות עם פורמולות שכאלה, כדאי בהחלט לנגב אותה קצת על טישיו לפני שמורחים אותה על הריסים. אני מבינה שזה בעצם "הקטע", שהמבנה שלה מיועד להחזיק כמות גדולה של חומר כדי שלא נצטרך להכניס ולהוציא את המברשת לתוך השפורפרת יותר מדי פעמים (מה שעוזר לשמור עליה מהתייבשות מהירה), אבל אני עדיין חושבת שלרוב המשתמשות כמות החומר שנשארת על המברשת תהיה גדולה מדי.
לי אישית זה ממש לא מפריע - הסתגלתי אליה די מהר וכשאני באה למרוח אותה אני עושה זאת במשנה זהירות ולאט כדי שלא אמרח אותה על העפעף עצמו בטעות :). כמו כן, כדאי לתת לה זמן להתייבש על הריסים לפני שממצמצים או משהו בסגנון כי היא לחלוטין יכולה להכתים את איזור העפעפיים התחתונים...
בנוסף, אני חושבת שהיא תהיה טובה יותר לאלו מאיתנו בעלות ריסים בינוניים/ארוכים ופחות לבעלות הריסים הקצרים שכן עם ריסים קצרים לדעתי כמות החומר והפורמולה עצמה פשוט יהיו יותר מדי ויצרו ריסים דבוקים אחד לשני.

אבל האמת היא שכל אלו לא משנים לי כהוא זה בגלל דבר אחד - זו אחת המסקרות המעבות הטובות שניסיתי!


אז אלו הריסים שלי ללא מסקרה בכלל, רק מעוגלים עם מעגל ריסים.


אפילו בשכבה אחת כבר אפשר לראות את ההבדל המשמעותי שהיא יוצרת, בעיקר בשורשי הריסים.


ואחרי שתי שכבות (לאחר שנתתי לשכבה הראשונה כדקה ומשהו להתייבש) הריסים ממש שחורים ובולטים במיוחד. אני ממש אהבתי את הצורה שהמסקרה הזו נותנת לריסים שלי, איך שהיא עוזרת למסגר את העין.
מצאתי שאני משתמשת בה הרבה גם עם מסקרות אחרות שנותנות יותר הפרדה ואורך כשלב שני שנותן יותר הדגשה לריסים ולעין כולה.


היא עמידה לכל היום על הריסים שלי וההסרה שלה די פשוטה. מכיוון שמדובר במסקרה מעבה היא בהחלט מעמיסה חומר על הריסים ולכן כדאי להשתמש במסיר איפור ייעודי כדי להסיר אותה, עדיף כזה מסוג הדו פאזי, כמו למשל זה של גרנייה.
בקיצור, למקרה שלא הייתי ברורה, אני ממש אהבתי את המסקרה הזו, היא לגמרי כוס התה שלי בנושא מסקרות. היא לא חפה מבעיות אבל הן לחלוטין מתגמדות לעומת היתרונות!
בנוסף, מוצרי קרליין אינם מנוסים על בעלי חיים ונמכרים במחיר שווה לכל נפש, שני בונוסים גדולים בעולם האיפור לטעמי :).

מה איתכן? האם ניסיתן את המסקרה החדשה של קרליין?
מה אתן מעדיפות - מסקרה מאריכה/מפרידה או מסקרה מעבה? 
אשמח לשמוע מכן!


6 תגובות:

  1. העניין שהמברשת עמוסה מדי בחומר רטוב, זה בדיוק מה שאני חשבתי
    לה דיווה היא עדיין המסקרה המנצחת של קרליין

    השבמחק
  2. עדיין לא ניסיתי את הלה דיווה, אבל אני שומעת עליה הרבה מחמאות!
    כשניסיתי להשתמש ב-BOLD לבדה היא הייתה פחות מוצלחת, אבל לאחרונה שילבתי אותה עם מסקרה מפרידה/מאריכה והשילוב ביניהן קטלני!

    השבמחק
  3. מסכימה כמעט עם כל מה שכתבת.
    המרקם הלח אופייני גם למסקרות האחרות של קרליין, אבל בזו זה קריטי יותר כי המברשת קטנה.
    צריך לדעת לעבוד איתה ואז אפשר להגיע לתוצאות מצויינות
    המועדפת עליי של קרליין היא עדיין לה דיווה

    השבמחק
  4. לוקח קצת זמן להתרגל אליה (כמו שאמרת רטובה מאוד ועשויה ללכלך) אבל אני די מרוצה ממנה- היא עמידה ונותנת אפקט נחמד.

    השבמחק
  5. אני ממש אוהבת את האפקט שלה! כמו שכתבתי למרינה, עוד לא יצא לי לנסות מסקרה מעבה כזו :)

    השבמחק
  6. היא לחלוטין דורשת קצת הסתגלות, ואני בעיקר משתמשת בה בתוספת של מסקרה מפרידה כדי לא ליצור ריסים גושיים מדי. אני באמת צריכה לנסות את הלה דיווה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...