יום שישי, 23 בדצמבר 2016

BLOGSALE! Again... :)

אני יודעת שאני לא ממש מפרסמת הרבה בבלוג לאחרונה, מעין תקופה מוזרה שכזו. 
אני מתכוננת לנסיעה לחו"ל (שוב, באופן מפתיע) והחלטתי שאני חייבת לעשות מקום 
לכל הממתקים שאני רוצה לקנות שם, וכאן אתן נכנסות לפעולה - 
ישבתי וחשבתי וניסיתי שוב את כל המוצרים שיבוא להלן
והחלטתי שהם פשוט לא מתאימים לי מסיבות כאלו ואחרות, ואני אשמח להעביר אותם הלאה 
אז כמובן שיש....


קודם כל לעניינים המנהלתיים - 
אני מעדיפה שהמכירות יתבצעו עם תשלום בפייפאל ומשלוח דרך הדואר, 
אז לכל המחירים יתווספו עלות של דואר רשום ועמלת פייפאל. 
אם מישהי ממש רוצה יש אפשרות לתשלום במזומן ובמסירה אישית בהרצליה פיתוח/כפר סבא
(אבל אני טסה ביום רביעי אז קחו את זה בחשבון :).

אני אעדכן את הפוסט כך שמוצר שמור יהיה רשום כשמור ומוצרים שימכרו אני כמובן אעדכן.


פלטת סינדרלה של MAC
100 ש"ח נמכרה!


פלטות LORAC שתיהן ב-225 ש"ח
פרו 2 100 ש"ח
פרו 3 150 ש"ח נמכרה!


פלטות KAT VON D
כל פלטה 60 ש"ח שתיהן ב-100 ש"ח נמכרו!


פלטות ZOEVA
ש"ח COCO BLEND 60 נמכרה!
 ש"ח 100 WARM SPECTRUM נמכרה!
שתיהן ב-150 ש"ח


פלטת La Palette Nude 1+2 של L'ORÉAL
כל אחת 40 ש"ח, שתיהן ב-70 ש"ח


פלטת היילייטרים של LAURA MERCIER
150 ש"ח נמכרה!


היילייטר TELLURIDE של BOBBI BROWN
100 ש"ח נמכר!


פלטת סמקים וברונזר (הולה) CHEEKATHON של BENEFIT
150 ש"ח נמכרה!


פלטת פנים של ELF
30 ש"ח


פודרה של NARS
50 ש"ח


ספריי מקבע של URBAN DECAY 
70 ש"ח 


מבחר מוצרים מוקטנים, כל אחד בעלות של 20 ש"ח
צללית נארס נמכרה!
פריימר בנפיט נמכר!

וזה הכל להפעם!
למי שיש שאלות כלשהן מוזמנת לפנות אלי בפייסבוק
סופ"ש מקסים לכולן :)


3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. יש תוקף למוצרי איפור ?
    ברור לי שאם יעמדו חצי שנה בשמש זה לא בריא למרוח על העוטר, אבל זה לא משהו שבאחסנה נורמלית יכול להחזיק הרבה זמן ?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...