יום שבת, 19 בנובמבר 2011

GAYA Mineral Makeup

ערב אחד הזדמנתי לקניון G בכפר סבא ונתקלתי בדוכן של חברת גאיה (GAYA) איפור מינרלי
















שמעתי הרבה על איפור מינרלי לאחרונה ורציתי לנסות בעצמי את המוצרים הללו. המוצרים של גאיה אינם מכילים כימיקליים ועשויים מ-100% פיגמנט. ריכוז החומר תורם לעמידות ובריא יותר לעור. מוצרי האיפור עשויים מארבעה מרכיבים בלבד, וביניהם Titanium Dioxide שנטען שהוא עוזר לחסום את קרני השמש בצורה הטבעית ביותר. המוצר שאותו רציתי לנסות (ולבסוף גם קניתי) הוא המייקאפ 5 ב-1: מוצר אחד שמשמש לחמישה שימושים שונים - מייקאפ, קונסילר, מקדם הגנה, פודרה והזנת העור. על פי החברה, המייקאפ מכיל נוגדי חימצון (Antioxidants) ויש לו תכונות אנטי דלקתיות (Anti-Inflammatory) ובכך הוא מתאים לכל סוגי העור*.
המייקאפ מכיל 8 גרם ועולה 180 ש"ח (כשאני ביקרתי בדוכן היה מבצע ושילמתי 148 ש"ח).












פגשתי בדוכן (לפי מיטב הבנתי אין להם חנויות אלא דוכנים בקניון G בכפ"ס ובקניון הנגב בב"ש) את המוכרת/מאפרת המקסימה דנה שהדגימה לי את המייקאפ/קונסילר הזה. המייקאפ מגיע בעשרה גוונים שונים ודנה התאימה לי את מס' 3. היא ניקתה את האיפור שלי עם חלב הפנים של גאיה, מרחה קרם לחות ואז ניגשנו לאיפור. דנה השתמשה במברשת פודרה דחוסה כדי למרוח את המייקאפ החל מהחלק הפנימי של הפנים, כלומר איזור האף, וממנו ללחיים ולמצח. היא הניחה את האבקה לא בקלילות אלא בתנועות סיבוביות על מנת להטמיע אותה בעור וכדי להפעיל את החומרים הפעילים שבה. לאחר שהפנים היו גמורות, דנה טפחה את אותה אבקה גם מתחת לעיניים כדי לטשטש נפיחות ועיגולים כהים באיזור הזה. השלב הבא היה סומק, ופה בחרנו סומק ורדרד עם טון אפרסקי כדי להחזיר קצת חיות לפנים. מאוד אהבתי את הגימור של המייקאפ הזה, אבל לצערי היה די מאוחר כשהגעתי הביתה ולא הצלחתי לצלם את התוצאה כמו שצריך. 
כמה ימים לאחר מכן התאפרתי בעצמי והשתמשתי באותה הטכניקה של הסיבוביות והטמעה עם מברשת F80 של סיגמא והתוצאה הייתה די זהה לטעמי. מאוד אהבתי את התחושה הכללית של המייקאפ הזה. בתור אחת שלא ממש אוהבת שמשהו מכביד לה על העור, הצורה הזו של הנחת מייקאפ באבקה מאוד מספקת אותי. אני מרגישה שלמרות הכיסוי הבינוני שלו הוא מצליח לטשטש את מרבית האדמומיות שעל העור שלי מבלי להיראות קמחי או מסכתי מדי. 




NYX Jumbo pencil in Electric Blue
Inglot e/s in: 451, 434, 404
Pupa Multiplay eyeliner in 13
צללית של ביוטיקר מספר 25
Loreal Luminizer eyeliner in Blue eyes
Clinique Line Smoothing concealer in 03
MAC Equilibrium Blush
GAYA Mineral foundation in MF-3
MAC Blot powder
(יום קודם הנחתי מעט מהמייקאפ על הפנים ונדמה היה לי שהוא לא שומר על איזור ה-T מאט מספיק ולכן באותו היום פיזרתי מעם מהבלוט של מאק על האיזור הזה)

סה"כ אני חייבת לציין לטובה את החוויה בדוכן. למרות שהאיפור נעשה באמצע הקניון, לא מרגישים את זה כל כך, המאפרת הייתה מקצועית מאוד ונשארתי עם טעם של עוד. ראיתי באתר שיש להם מוצר שמתואר כפריימר לעיניים שיכול להיות מעניין, כמו גם ברונזר או חמאת שפתיים למשל.


(*את המידע השגתי בחלקו מהאתר של החברה וחלקו לאחר פנייה באימייל דרך האתר לבקשת מידע נוסף. את המייקאפ רכשתי בעצמי).

9 תגובות:

  1. תתחדשי ! :-)
    פוסט מעניין, לא הכרתי את החברה הזאת,
    המייק אפ נראה מאוד טבעי וזוהר,
    ואהבתי מאוד את איפור העיניים.

    השבמחק
  2. נראה מעולה... מה מחיר המייקאפ? ומה גודלו?

    השבמחק
  3. תודה רבה אורלי!
    ואנונימית - תודה! לגמרי שכחתי מזה... עדכנתי את הפוסט!

    השבמחק
  4. מאוד אוהבת את המייקאפ הזה עלייך, ואת התמונות שבהן אפשר סוף סוף לראות את הפנים שלך. את נראית קורנת בתמונות האלו... :)

    השבמחק
  5. נראה מהמם! אני כל הזמן עוברת על יד הדוכן ואין לי אומץ לגשת, וגם הבנות לא היו נראות לי מקצועיות, אבל אחרי פוסט כזה יפה אני חושבת ששווה לנסות

    השבמחק
  6. גם אני עברתי שם המון פעמים ואני ממש שמחה שהפעם עצרתי!

    השבמחק
  7. אני רכשתי ל פני שבועיים גם בקניון הנגב בבאר שבע היתה שם מאפרת בשם הילה שהתאמה לי והתוצאה מדהימה אני משתמשת בזה וכל היום מקבלת תגובות איך העור שלך השתפר איך הפנים זוהרות ואני כל כך מרוצה מהתגובות שאני לא מגלה להם מזה והם אומרות לי שמת מאקאפ אני אומרת מה פיתרון הם מתקרבות לפנים נוגעות ואומרות וואלה לא שמת כלום אמיתי לגמרי
    המחיר 147.90 וקניתי גם סומק סוף שאפשר להשתמש בו אפילו לשפתיים עים בלוס שקוף והוא עלה 105
    ממליצה לכם לנסות ולקנות לא תתחרטו מבטיחה
     

    השבמחק
  8. בגלל החורף קצת הפסקתי להשתמש במייקאפ הזה אבל נראה לי שעם בוא הקיץ הוא יבצע קאמבק!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...