יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

ביקורת מוצר: מסיכת חימר של ד"ר פישר

 לפני כמה חודשים קראתי בעיתון על סדרה חדשה של ד"ר פישר שמיועדת לעור שמן/מעורב לטיפול ומניעת פגמי עור*.
"סדרת תכשירים חדשנית לטיפול ומניעת פגמי עור. הסדרה נטולת שמנים ומשלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטיפול בפגמי עור: סיוע בטיפול בנקודות שחורות ופצעונים, לתוצאות נראות לעין, יחד עם מניעת פגמים ונזקים בעתיד. הסדרה מותאמת לעור רגיש במיוחד והתכשירים הינם נון-קומודוגנים - מסייעים בטיפול ומניעת נקודות שחורות."

  

התכשיר שקניתי הינו מסכת חימר לספיחת שומנים. היו לי בעבר מסכות כאלו ומאוד אהבתי להשתמש בהן, אבל בשנים האחרונות קצת הזנחתי את סוג הטיפול הזה. המסכה בעצם עוזרת לנקות את העור ברמה עמוקה יותר מתרחיץ ניקוי רגיל, עוזרת בכיווץ הנקבוביות ובהרגעת העור ופועלת למניעה וטיפול בנקודות שחורות כמו גם סופחת עודפי שומן ומסייעת בחידוש העור.


המסכה מכילה: חומצה סליצילית, תמצית פירות טבעית (AHA), אצות-ים, אלו-ורה, ויטמין E, פרו-ויטמין B5 ותמצית הממליס.
תכולה
: 125 מ"ל.


חוויית השימוש: החומר עצמו מרגיש דחוס מאוד אבל עדיין נוח למריחה. יש לו ריח טוב בעיני, ריח של "נקי", כנראה הודות לאלו-ורה שיש בו. התחושה שלו מאוד נעימה על הפנים, גם ככל שהוא מתייבש הוא לא נהיה קשיח על העור כמו מסכות שניסיתי בעבר, אלא עדיין מרגיש נעים. ההסרה שלו גם די פשוטה, אין צורך לשפשף הרבה את הפנים אלא להרטיב מטלית רכה ולעבור על הפנים בעדינות. לא ניסיתי, אבל לדעתי הוא ירד מצויין גם במקלחת :). אחרי ההסרה אני מורחת קצת קרם לחות, כדי שהעור לא יתייבש יותר מדי.
התחושה מדהימה בעיניי - העור של מעורב עם איזור T שמנוני והמסיכה הזו גורמת לו להישאר מאוזן ונעים ביותר למשך שבוע לפחות! (זה בנוסף לשגרת הטיפוח הרגילה שלי כמובן...). בדרך כלל אני משתמשת במסכה ביום שישי ואני ממש יכולה להרגיש את ההבדל על העור שלי אם אני מדלגת על פעם אחת...

האם אקנה שוב: בהחלט!

לגבי המחיר: קניתי את המסכה במבצע של 1+1 והמחיר שמודבק עליה הוא 99 ש"ח. זה אולי נראה יקר למותג שהוא לא יוקרתי, אבל בגלל שמשתמשים בה רק פעם בשבוע (בקיץ אפשר גם פעמיים) היא עדיין כדאית בעיניי מבחינת התמורה למחיר.


*כשראיתי את המוצרים בחנות משום מה "פגמי עור" נקלט אצלי ככתמי שמש וכאלה ורק לאחר מכן הבנתי שהכוונה היא פשוט לחצ'קונים :)

8 תגובות:

  1. אני כרגע עם מסיכת חימר של קליניק ודי לא סובלת אותה. היא בסדר, אבל אני לא מרגישה הבדל גדול בלעדיה ואחרי השימוש בה, לכן רוב הזמן אני שוכחת להשתמש בה בכלל.
    לא מכירה את הסדרה הזאת של ד"ר פישר, אבדוק בהזדמנות. תודה על הסקירה!

    השבמחק
  2. בבקשה עדן, שמחתי לעזור!

    השבמחק
  3. בסוד, ממש בסוד, אני אלחש לך-
    המוצרים של ד"ר פישר 99.9% מהזמן נמכרים במחיר של 1+1 או 40%.

    (עובדת ברשת שלהם)

    והסדרה הזו אינה "חדשה", אלא הסדרה הוותיקה של היאנג, בעיצוב חדש. שינו את העיצוב, הקופסאות, הריח... אבל המוצרים מעולים -מעולים, היו ונשארו.

    השבמחק
  4. The Singer - חשדתי שהם תמיד נמכרים במבצע :)
    המוצרים שלהם באמת מעולים ואני באמת צריכה לנסות עוד כמה מהם...

    השבמחק
  5. נשמעת מסיכה מעניינת.
    מעניין שזה לא מתקשה על הפנים. אני אגב מאלו שמסירות דווקא הכל במים.
    מסכימה שעבור מותג כזה המחיר יקר. רק במבצעים כמובן...

    השבמחק
  6. אני בדיוק מחפשת לקנות לעצמי מסיכה וראיתי את הסטנד שלהם בסופר פארם אבל משום מה חששתי לקנות עכשיו בטוח יקנה תודה על הסקירה :0)

    השבמחק
  7. Hi, the whοlе thing iѕ going sοund here and ofcоurse evеry onе is shaгing
    faсtѕ, thаt's actually good, keep up writing.

    Also visit my site ... mouse click the up coming internet site

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...