יום שישי, 14 ביוני 2013

סרטון איפור - מראה קשת בענן A Rainbow Makeup Look Tutorial!

הסרטון הזה היה בעצם ניסיון משחק שלי עם פלטת צלליות שיש לי כבר הרבה זמן, פלטת 120 הגוונים!


הפלטה הזו היא המוצר הראשון שאי פעם קניתי מאיביי, או אז בסוף 2010. היא עלתה לי 21 דולר וכל כך התרגשתי וחיכיתי עד שהיא הגיעה... הפלטה בנוייה משני מגשים של צלליות, 60 בכל אחד, שמורכבים אחד על השני. יש פה מגוון די גדול של הרבה גוונים, גם צבעוניים אבל גם נייטרלים (בפינה העליונית מימין וכן השורה וחצי התחתונות) למעשה, אני חושבת שהמבחר העצום של הגוונים די הימם אותי, והשתמשתי בה אולי חמש פעמים מאז. מי שרוצה לקנות את הפלטה היא עדיין מוצעת באיביי, להלן לינק.
את הטוטוריאל הזה עשיתי כי התחשק לי משהו צבעוני במיוחד וחשבתי שכדאי שאחזור קצת לפלטה הזו, חמושה בידע של שנתיים וחצי של התעסקות באיפור :)


כבר על ההתחלה אני רק אגיד שזה לא ממש מראה לביש, אלא יותר אומנותי ויצירתי (לפחות בעיניי :).
התחלתי את המראה עם ה-Jumbo Pencil של NYX בגוון Milk, הבסיס הקבעו שלי כשאני משתמשת בצלליות מאוד צבעוניות שאני רוצה להוציא מהן את המקסימים. בפעם הבאה אבל, נראה לי שאנסה להניח שכבה קצת יותר עבה כי הצלליות הללו, למרות היותן די פיגמנטיות, עדיין דרשו הרבה שכבות בשביל עומק הצבע שרציתי (או יכול להיות שכמה שנים של צלליות אינגלוט ו-Urban Decay פשוט הפכו אותי למפונקת צלליות).

אחרי כן חילקתי בעצם את העפעף לשלושה חלקים כשבחלק הכי קרוב לאף הנחתי שילוב של כמה מהגוונים הצהובים בפלטה, לאחר מכן על מרכז העפעף כמה מהגוונים הכתומים ובשליש האחרון את האדומים.



את הקפל הדגשתי עם שילוב של כתום וקצת חום, ובזווית החיצונית של העין בחרתי להניח כמה מהגוונים הסגולים והוורודים.


את ה"ניקיונות" עשיתי עם הגוונים הבהירים שסימנתי, ואחרי שהנחתי עיפרון שחור כאייליינר על העפעף העליון וקצת על התחתון, קיבעתי וטישטשתי אותו עם הצללית השחורה מהפלטה (יש בה שתיים כאלו ואחת מהן היא היחידה שהגיעה מרוסקת משום מה). את קו הריסים התחתון טשטשתי טיפה עם הצללית הסגולה, רק כדי לקשר בין שני חלקי העין.



 Eyes:
NYX Jumbo eye pencil in Milk
Bobbi Brown Long-Wear Eye Pencil in Jet
smudged with MAC 266 Brush
Face:
MAC Studio Finish Concealer in NW20
MAC Studio Fix Powder in N5
Lips:
Revlon Lip Butter in Tutti Frutti

כשסיימתי את הטוטוריאל לא הנחתי שום דבר על השפתיים, אבל אחר כך הוספתי את ה-Lip Butter של רבלון בגוון Tutti Frutti, כי רציתי עוד קצת צבע למראה!



ולבסוף הסרטון עצמו:

מקווה שנהניתן מהטוטוריאל. אשמח לשמוע מכן אם יש סרטונים שהייתן מעוניינות לראות :)
האם יצא לכן ליצור מראות בסגנון הזה? מה המראה הכי צבעוני שיצרתן?

14 תגובות:

  1. את כל כך יצירתית ומוכשרת,
    נהניתי מאוד מהפוסט והסרטון ואין ספק שהם נותנים השראה!

    כטיפוס שאישית תמיד מעדיף את האיפור הרגוע והסולידי, נתת לי כיוון חדש לגמרי למחשבה בנושא :)

    השבמחק
  2. כל כך צבעוני וזוהר! ממש יפה! :)

    השבמחק
  3. אהבתך לאיפור צבעוני מעוררת השראה יקירתי !!!
    עוד לא יצא לי ללכת עם איפור כל כך נועז למען האמת...אבל זה מזכיר לי גוונים של שמש לקראת שקיעה..נפלא
    הלכתי לצפות בסרטון :)

    השבמחק
  4. כ''כ יפה! מוכשרת ברמות..

    השבמחק
  5. הייתי בטוחה שאת הולכת להציג לנו את פלטת האסיד של סליק, איזו הפתעה!

    השבמחק
  6. תודה רבה מותק! איזו מחמאה מקסימה :)
    אני בטוחה שגם אוהבות האיפור הרגוע יותר אוהבות לגוון מדי פעם עם משהו משוגע קצת!!!

    השבמחק
  7. תודה מותק! באמת רק אחרי שכתבתי את הכותרת הסתכלתי שוב על המראה וראיתי שהוא באמת יותר מזכיר שקיעה מקשת בענן :)

    השבמחק
  8. את לא הראשונה שאומרת את זה!
    הפלטה הזו של ה-120 גוונים בהחלט חולקת כמה וכמה גוונים עם האסיד, אבל הפיגמנט של סליק נראה לי עדיף!

    השבמחק
  9. thereisbeautyinallofus25 ביוני 2013 בשעה 19:36

    רק את יכולה לשלב כאלו גוונים. כל הכבוד על האומץ!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...