יום ראשון, 16 ביוני 2013

סקירה בקטנה - מייקאפ קולורסטיי של רבלון!

אחד האתגרים במזג האוויר הקייצי שמתחיל להראות את אותותיו לאחרונה, הוא נושא עמידות האיפור שלנו. אחת התחושות האיומות ביותר בעיניי היא התחושה של מייקאפ שנוזל מהעור או של אייליינר או מסקרה שלא בדיוק נשארים במקומם...
לאחרונה יצא לי לנסות את אחד ממוצרי ה-Holly Grail של הרבה מהמאפרות/חובבות איפור בארץ - מייקאפ Colorstay של רבלון!


למייקאפ הזה נחשפתי פעמיים בשבועות האחרונים - פעם אחת באירוע מוצר השנה, שכן הוא היה אחד מהמוצרים הזוכים, ופעם שנייה באירוע המאפרים של רבלון בשיתוף האתר בי ביוטי ועם אמנית האיפור הבינלאומית עינת דן



מאז שהתחלתי להתעניין ברצינות באיפור, קראתי רק ביקורות טובות על המייקאפ הזה ובעיקר שמעתי שהוא עמיד במיוחד ושיש לו כיסוי גבוה ביותר. הוא תמיד מומלץ (יחד עם ה-Double Wear של אסתי לאודר) בפורום איפור בתפוז, כשבנות מבקשות המלצה על מייקאפ שיהיה עמיד מאוד ושיכסה פגמי עור או בעיות אחרות שקשורות לפנים. 
אני לא חובבת מייקאפים נוזליים באופן כללי ונוטה להשתמש בהם רק באירועים מיוחדים או בערבים. ביומיום אני נוטה להישאר עם קונסילר ופודרה (בדרך כלל Studio Finish וה-Blot של מאק), או מקסימום אם יש לי ״Bad Skin Day״ אני מוסיפה קצת Studio Fix Powder או מייקאפ פודרה של אנטונים, שנותנות פיניש יפה ולא אבקתי מדי אם משתמשים בהן בצורה מתונה.



ה-Colorstay תמיד נשמע לי כמייקאפ שמיועד לאלו בינינו שאוהבות כיסוי מלא ומאט לחלוטין, ולא חשבתי שהוא יתאים למה שאני מחפשת - אני לא אוהבת ש"רואים" עלי את המייקאפ, ומעדיפה עור נקי וטבעי (אם מישהי מכירה מייקאפ שממש לא נראה על העור - אני אשמח לגלות אותו!). לכן כשבאתי לנסות את ה-Colorstay ניגשתי אליו עם משנה זהירות ובחרתי להניח אותו לא עם מברשת, כפי שאני בדרך כלל עושה אלא עם ספוגית.

הספוגית שיש לי היא ה- Clever Sponge של מדינה מילאנו, שהיא חיקוי ל-Beauty Blender שהתפרסם מאוד בארה"ב והוליד אחריו שורה של מוצרים בצבעים ובצורות שונות, שלפי מיטב הבנתי, עושים פחות או יותר את אותה הפעולה רק במחירים שונים. את הספוגית מרטיבים תחת הברז כמה וכמה פעמים עד שהיא גדלה מעט (היא אמורה להכפיל את הנפח שלה, אבל זה קורה רק לאחר שהיא מתייבשת קצת ולי אין אף פעם סבלנות להמתין, אז אני פשוט סוחטת ממנה את רוב המים עם מגבת ומשתמשת בה כך). לצערי, לא צילמתי את הספוגית שלי לפני שהתחלתי להשתמש בה (קניתי אותה בחופשה באילת ויצר הסקרנות שלי התעלה מעבר לחובת הבלוגרית שלי לצלם מוצרים חדשים :), אז הנה תמונת יח"צ:



בחרתי דווקא בספוגית כי קראתי שההנחה של מייקאפים שנותנים כיסוי גבוה דווקא איתה נותנת את התוצאות הטבעיות ביותר, והסתבר שזו הייתה בחירה נכונה, כי השילוב בין המרקם של הספוגית עם הלחות המעטה שיש בה מצליחים לבנות שכבות דקות של המייקאפ, מה שנותן את המראה הטבעי שרציתי. (לשם הניסוי, מרחתי אותו פעם אחת עם האצבעות והכיסוי שהתקבל אכן היה גבוה מאוד ולא נראה כל כך טבעי בעיניי. לטעמי הספוגית משיגה תוצאות טובות בהרבה).


דבר החברה: ״מייק אפ ColorStay "הדור החדש" מעניק עמידות ל-24 שעות משולבת בתחושה נוחה ללא תחושת "מסכה". הפורמולה המתקדמת מבוססת על פטנט רשום Soft Flex™המעניקה נוחות במריחה, תחושת גמישות ורכות מקסימלית וכל זאת בלי לאבד את העמידות הגבוהה והכיסוי המלא. המייקאפ מגיע בשתי פורמולות המתאימות לסוגי עור שונים – עור מעורב/שמן ועור רגיל/יבש ומבחר גוונים של 13 טונים שונים. המייקאפ מכיל סיליקון נדיף המקבע את הפיגמנטים ויוצר עמידות גם בתנאי חום ולחות כמו גם פיגמנט מבודד ועטוף במעטה הגנה שאינו מאפשר לצבע לרדת ולכן אינו מלכלך את הבגדים. למייק אפ לעור רגיל/יבש הוסיפו מרכיב מאזן לחויות המסייע לשמירה על רמת לחות גבוהה כל היום המעניקה מראה חיוני ורענן לשעות ארוכות. למייק אפ לעור רגיל/שמן הוסיפו מרכיב טלקי סופח שומן המאזן את הפרשות השומן ושומר על מראה רענן ומאט למשך שעות ארוכות


והחידוש הכי חשוב - יש משאבה! אחרי שנים שבהן נאלצו המשתמשות בקולורסטיי להילחם עם הבקבוק חסר המשאבה או לחילופין להעביר את הנוזל לבקבוקים אחרים בעלי משאבה, רבלון החליטו להפוך את חיינו לקלים יותר והוסיפו משאבה לבקבוק! 
אחד הדברים שמאוד הפתיעו אותי בקשר למייקאפ הזה הוא שכשהנחתי עליו טישו, כדי לראות אם הוא "עובר" אליו, הטישו נשאר נקי לחלוטין, מה שלא קרה לי עם אף מייקאפ אחר! מה שכן, כשהעברתי את הטישו עם קצת יותר עוצמה, כלומר, ניגבתי איתו את הלחי, כן עבר אליו חומר. מה שמבחינתי אומר שב"מבחן החיבוק" המייקאפ הזה יכול להיות קצת בעייתי ועל כן דורש זהירות קלה. פלוס נוסף בעיניי הוא שלמייקאפ הזה פשוט אין ריח, בניגוד למייקאפים אחרים שניסיתי (עיין ערך בובי בראון או סבוקאלם :).


טיפ קטן לבחירת גוון המייקאפ המתאים - מכיוון שמדיניות הדוגמיות בארץ הזוייה ו/או לא ממש קיימת, מלבד אתרי השוואה האינטרנטיים (כמו למשל אצל טמפטליה או findation.com) שבהם מכניסים את הגוונים שכבר יודעים שמתאימים לנו ומקבלים התאמות אפשריות, אופצייה נוספת לבחירת גוון המייקאפ הנכון היא להגיע לפארמים השונים עם קופסיות פלסטיק קטנות ולבקש רשות מהדיילות לקחת דוגמית של כמה גוונים ולנסות בבית ובתאורות חוץ ופנים. למי שיש לידה סניף של מגה שבו מוכרים גם קוסמטיקה כדאי להגיע לשם משום שבדרך כלל המחלקה די נטושה והדיילות לא מציקות :).


אגב, מי שלא רוצה להתמודד עם הפארמים ויודעת כבר את הגוון שלה, אתר גילטי הוא אופצייה שפוייה במחיר ונוחה מאוד - המייקאפ נמכר שם ב-79 ש"ח (כשלרוב יש מבצעים נוספים על המחיר הזה) ועם משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 150 ש"ח!


בשורה התחתונה, אני חייבת לציין שהתרשמתי מאוד לטובה מהמייקאפ הזה: כיסוי מעולה, מרגיש נעים על העור, לא מתחמצן (כלומר לא משנה את הגוון שלו במשך היום) ובאמת עמיד ליום שלם, כולל פידור קצרצר בבוקר ובאמצע היום כמובן (אני תמיד מפדרת את איזור הטי שלי, כי לא משנה מה אני מניחה על הפנים אני תמיד מבריקה באיזור הזה במשך היום). בעיניי, התואר ״מוצר השנה״ בהחלט מגיע למייקאפ הזה :)

האם יצא לכן לנסות את ה-Colorstay של רבלון?
מהו המייקאפ ה-Holly Grail שלכן?

19 תגובות:

  1. איזה מוזר! דווקא ניסיתי אותו די הרבה פעמים ובדקתי ספייציפית את עניין ההתחמצנות. אולי זה קשור לסוג העור? ואני באמת זוכרת שמישהי כתבה על זה בפורום של תפוז וגם לה ענו שיש ויש...
    בגלל זה הכי טוב לקחת דוגמית להתנסות בבית, אחרת אי אפשר לדעת!

    השבמחק
  2. יש! משאבה! תודה על החדשות.

    השבמחק
  3. גיליתי אותו לפני חודשיים, ולא ברור לי איך הסתדרתי בלעדיו לפני...
    ברוך בורא המשאבה!!

    השבמחק
  4. חדשות משמחות בהחלט! רק למה זה לקח כל כך הרבה זמן? :)

    השבמחק
  5. בהחלט ברוך בוא המשאבה! לא ברור לי איך בנות הסתדרו בלעדיה, זה נראה לי עסק מלוכלך במיוחד!

    השבמחק
  6. אני חושבת שהחדשנות היא כי הם שינו את הפורמולה שלו והוסיפו כל מיני דברים "פורצי דרך" כדבריהם.
    או אולי בכלל התכוונו להוספה של המשאבה :)

    השבמחק
  7. מייקאפים היחידים שממש אי אפשר לראות על הפנים אפילו מקרוב הם face&body וTinted Moisteriser של לאורה מרסייר.

    השבמחק
  8. מייקאפ טוב, ואחד הבודדים שאני סומכת עליו לגמרי מבחינת עמידות. הגיע הזמן באמת שיהיה לו משאבה... לצערי יקח זמן עד שאהנה ממנה כי ממש לא מזמן עשיתי קנייה של כמה גוונים אז יקח זמן עד שאצטרך לקנות חדש...

    השבמחק
  9. תודה רבה שרית!
    אני בהחלט אנסה את פייס אנד בודי בפעם הבאה שאהיה במאק :)

    השבמחק
  10. באמת הגיע הזמן שישימו לו משאבה!
    את מעבירה את שלך לבקבוקים אחרים או משתמשת בהם כמו שהם? נראה שזה די כבד לסחוב אותם בתיק המקצועי...

    השבמחק
  11. חלק העברתי לבקבוקי פלסטיק של מאק, חלק השארתי באריזה המקורית...

    השבמחק
  12. כשניסיתי אותו עם האצבעות באמת הבנתי למה כולם אומרים שהוא ממש מכסה כל - לא היה אלמנט בעייתי אחד בפנים שלי שלא נעלם כשהנחתי אותו ככה!
    אבל אני עדיין מעדיפה להניח שכבות דקות ממנו ולבנות את הכיסוי רק באיזורים שאני רוצה :)
    והמשאבה היא בהחלט שיפור עצום!

    השבמחק
  13. מייקאפ מעולה. בעבר השתמשתי בו מס' שנים ברציפות בתקופה שסבלתי מפיגמנטציה, הוא מכסה מעולה ולמרות זאת לא נראה מסכתי מדי, גם אני השתמשתי בספוגית איתו ולדעתי זו צורת ההנחה הטובה ביותר למייק אפים מהסוג
    הזה. לשמחתי כיום אני כבר לא זקוקה לכיסוי כזה כי הפיגמנטציה נעלמה כמעט לחלוטין וגם העור שלי כיום דורש מייקאפ לחותי יותר
    אחלה שסוף סוף הוא מגיע עם משאבה, באמת שהגיע הזמן :-)

    השבמחק
  14. נפלא, הכניסו משאבה בדיוק כשהפסקתי לקנות אותו...
    ואגב מוצר השנה- אין ספק שהוא מוצר מעולה אבל לא הכי חדשני או חדש וחשבתי שזה קריטריון חשוב בבחירת מוצרי השנה

    השבמחק
  15. דווקא הקולורסטיי מאוד מאוד מתחמצן לדעתי...הגוון שבבקבוק נהיה כהה בהרבה על הפנים לאחר כבר ממש כמה דקות קצרות...זה הזוי ממש!! בגלל זה בחרתי בצבע בהיר בהרבה, כדי שבשהוא יבוא במגע עם העור, וכשיעברו כמה דקות, אני לא אראה מוזר :) חוצמזה, תודה על הסקירה :)

    השבמחק
  16. איזה מספרים כדאי לקנות למזוודת איפור? וכמובן מבחינת סוגים לעור יבש ועור שמן

    תודה(:

    השבמחק
  17. הי מורן! מכיוון שאני לא מאפרת אין לי כל כךמושג לגבי הגוונים הנפוצים של הקולורסטיי. ממליצה לך לשאול בקבוצת מכורי איפור בפייסבוק - https://www.facebook.com/groups/241974576900/ יש שם המון מאפרים ומאפרות שעובדים עם המייקאפ הזה ואני בטוחה שהם יוכלו לעזור :)

    השבמחק
  18. אני מאוד מרוצה מהמייקאפ של רבלון

    השבמחק
  19. אני לומדת איפור וחשבתי לקנות את המייקאפ בכל הגוונים לתקופת הלימודים (כשאסיים אקנה חומרים יותר איכותיים) השאלה שלי היא מה כדאי לקחת את הסדרה של המקייאפ לעור מעורב/שמן או לעור רגיל/יבש (מה לדעתך יוכל לשמש למגוון רחב יותר של בנות ?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...