יום חמישי, 21 ביוני 2012

הארות - על שום מה? חלק ראשון

מוצרי הארה תמיד סיקרנו אותי - מה זה המוצר העלום הזה שאמור להביא אור וחיות לפנים שלי? האם אני צריכה אותו בכלל? והשאלה החשובה ביותר - איך משתמשים בזה?
כשהתחלתי לחקור את הנושא התחוור לי שישנם סוגים שונים של מרקמים שיוצרים הארות (אבקות, נוזלים, קרמים וכו') ובנוסף שיש הבדלה בין הארות לפנים ובין הארות באיזור העיניים. החלטתי לחלק את הנושא לשני פוסטים וזהו הראשון מביניהם ובו ארצה להציג כמה מוצרים שמשמשים להארת הפנים.
המוצר הראשון שניסיתי הוא Mineralized Skin Finish של מאק בשם Soft & Gentle.


Mineralized Skin Finish Soft & Gentle

Mineralized Skin Finish Soft & Gentle


מטרתם של המוצרים הללו על פי מאק היא - "הוספת היילייטים ללחיים או הברקה מירבית לעור הפנים", מה שנשמע טוב, אבל בפועל קצת איכזב אותי - המוצר הספייציפי הזה כנראה מתאים רק לאלו מאיתנו שיש להן עור חסר נקבוביות וחף מפגמים. על העור המעורב שלי הוא התקבל כהברקה אימתנית שהדגישה כל נקבובית ונקבובית, אפילו כאלו שלא ידעתי שיש לי! אחרי כחצי שעה פשוט נראיתי כאילו הייתי בשמש ובלחות כמה שעות והזעתי בכמויות. Not A good look...
אחרי הניסיון הזה די זנחתי את עניין ההארות והחלטתי שהוא כנראה מתאים לבנות עם סוג עור שונה משלי ושאני נידונה להסתכל בערגה על כל מוצרי ה-MSF היפים שיוצאים במהדורות מוגבלות של מאק, ולהשאירם בחנות...




ואז קראתי וצפיתי בסרטון על מוצר חדש של חברת ז'יבנשי (Givenchy), שלפי התיאורים נדמה היה שיתאים לי בול!


Givenchy Le Prisme Visage Bucolique in Bucolic Blossoms 


לדבר היפה הזה קוראים - Givenchy Le Prisme Visage Bucolique in Bucolic Blossoms, והוא מתואר ע"י החברה בצורה הבאה: "פודרה דחוסה שמטרתה להדגיש את הזוהר בפנים מבלי ליצור מראה עשויי מדי. הפודרה מכילה ארבע פירמידות קטנטנות של אבקה דקה מנוקדת שמאירה את כל סוגי העור במעטה שקוף וזוהר".






ההמלצה היא להניח את הפודרה או על מייקאפ כדי לקבע אותו, או לבדה על עור מלוחח או להניח באיזורים ספייציפיים כדי ליצור הארות ממוקדות (על עצמות הלחיים, המצח והסנטר). 


Givenchy Le Prisme Visage Bucolique in Bucolic Blossoms


הכל נשמע טוב ויפה בתיאוריה, אבל במציאות, על העור הבהיר שלי, הפודרה כמעט ובלתי נראית. לא משנה כמה שכבות אני שמה, לא ממש הצלחתי לראות את ההארות שכביכול אמורות להיווצר... היא נעימה מאוד על העור ונראית מצויין על שולחן האיפור אבל אני פשוט לא בטוחה עד כמה היא שימושית. מצד שני, כמה דברים אנחנו קונות שהן פשוט יפים ולווא דווקא שימושיים? :).
המחיר המלא הפודרה הוא 350 ש"ח ואני רכשתי אותה במבצע שהיה במשביר ב-175 ש"ח בלבד!


מוצר נוסף שניסיתי בגזרת ההארות לפנים הוא דווקא מוצר נוזלי ולא אבקתי. זהו פריימר חדש של לוריאל שמטרתו להוסיף זוהר וחיות לפנים, וגם לשמש כבסיס למייקאפ.


L'Oreal Magic Lumi primer


רכשתי אותו מאיביי, בעיקר בעקבות המלצה של אחת היוטיובריות האהובות עלי - ג'וליה, הלוא היא MissChievous שהשתמשה בו בסרטון הזה.


L'Oreal Magic Lumi primer


דבר החברה: "מעבדות לוריאל פריז פיתחו טכניקה חדשה, המוגנת על-ידי פטנט- לומי 3D פריים: שיגרת יופי אמיתית המאפשרת ניצול מושלם של האור בכל תנאי תאורה, הודות ל-לומי מג'יק פיור לייט פריימר. באמצעות מריחת לומי מאג'יק פריימר על 3 אזורי הפנים האסטרטגיים מצח-לחיים-סנטר "לומי מג'יק פריימר" מאיר, מגדיר ומפסל את תווי הפנים, ומעניק מראה קורן וזוהר יותר עוד לפני האיפור!
הודות לריכוז גבוה של "תמצית האור" ("Andersen liquid"), ניתן להאיר כל אזור, ולו הקטן ביותר, בעור הפנים. הבסיס אידיאלי כשלב ראשון, על מנת להעניק גימור מושלם למייק אפ שיונח אחריו. נוסחת הפריימר "לומי מג'יק פיור לייט" רכה כמשי, קלה ורעננה, ממקסמת את עוצמת האור בעור, ומעניקה 8 שעות של לחות ונינוחות. ניתן להשתמש בנפרד ללא איפור, ו/או כבסיס לאיפור.
ניתן להשתמש בפריימר על בסיס יומיומי, או לפני אירועים מיוחדים וזוהרים במיוחד".


L'Oreal Magic Lumi primer


אני לא יכולה להעיד עליו בתור בסיס למייקאפ פשוט בגלל שאני לא משתמשת במייקאפ על בסיס יומיומי. ניסיתי אותו במשך שבועיים כבסיס לפודרת Blot האהובה שלי והוא תיפקד סבבה בעיניי. הוא לא יצר אפקט דרמטי כמו שמתארים בפרסומים שלו, אבל העור שלי הרגיש נעים וחלק יותר אחרי המריחה שלו.
אחרי שקניתי אותו באיביי, גיליתי שהביאו אותו גם לארץ ומחירו 150 ש"ח (לפני הנחות כמובן). אפשר לקרוא עליו גם פה.


בפוסט הבא אראה כמה מוצרים שניסיתי שאמורים לעזור להאיר את איזור העיניים!

מה איתכן? האם יש לכם מוצרי הארה מוצלחים במיוחד?
שתפו בתגובות!

11 תגובות:

  1. האמת היא שאני לא משתמשת במוצרים יעודיים להארות. נכון לעכשיו זו או צללית במן שמפניה מעט מוזהב ולא שימרי בכלל מאינגלוט, או פיינט פוט בר סאטדי באופן מאוד עדין, מאוד מטושטש. השימוש העיקרי שלי הוא על עצמות הלחיים (אלו המקומות שאני אוהבת שמוארים, בד"כ לא מתייחסת לאף, סנטר וחבריהם).
    הפודרה של ז'יבנשי נראית נהדר! חבל לשמוע שהיא פחות שימושית... טוב נו, כנראה שזה אחד מאותם מוצרים שכיף להסתכל עליהם ובפועל לא לגעת בהם יותר מדי. (:

    השבמחק
  2. כמו שכתבתי בחלק הראשון של הפוסט שלי בנושא, אני בקטע של הארות דווקא עם דגש על מוצרי היילייטר ופחות בסיסים או פודרות.
    אני חושבת שהארה נכונה של הפנים יכולה לתרום הרבה למראה איפור סופי, אבל אין ספק שזו טכניקה שצריך לתרגל ולמצוא את השיטה והמוצרים המדוייקים שלא יגרמו למראה מזיע ומבריק מידי.

    השבמחק
  3. I couldn't agree more!
    :)

    השבמחק
  4. אף פעם לא ניסיתי לעשות הארות עם צלליות! מה המספר של הצללית מאינגלוט? נשמע מעניין לנסות!

    השבמחק
  5. אני גיליתי את מוצרי ההארה לא מזמן- והשימוש בהם אצלי תלוי חשק.
    רובם מצריכים עור מושלם, מה שבתקופה האחרונה רחוק ממני.
    מאוד רציתי את הג'יבנשי- אבל לא היה באזור שלי.
    היא מזכירה את הפודרה עם חלקיקי הזהב של טו פייסד שיש לי- מדי פעם אני משתמשת בה על כל הפנים באירועי ערב- ניסית פעם? זה נותן שדרוג נחמד:)

    השבמחק
  6. האמת היא שאני די מפחדת מכל ה-היילייטרים,מפחדת להבריק מדי,כי האור שלי מבריק גם ככה,אז הפחד הוא להיראות כמו כדור דיסקו (זה עם המראות הקטנות) :)
    אבל אני  ממש מחכה לפוסט הבא להארות באיזור העיניים!

    השבמחק
  7. thereisbeautyinallofus25 ביוני 2012 בשעה 12:14

    אני בזמן אחרון מעדיפה רק היילטרים קרמיים. הם עושים עור "רטוב" אבל רק במקומות נכונים ובאמת שנראים כחלק מהעור ולא משהו שמונח מעליו. 

    השבמחק
  8. אני משתמשת עכשיו בז'יבנשי פחות או יותר על כל הפנים, אבל עדיין אני לא ממש רואה שזה משנה משהו...

    השבמחק
  9. זה גם היה הפחד שלי, שלצערי התממש עם ה-MSF, והפוסט על ההארות באיזור העיניים יגיע בקרוב!

    השבמחק
  10. ההיילייטר הקרמי היחיד שניסיתי הוא ה-CCB של מאק ואולי אני משתמשת בו בצורה לא נכונה אבל הוא מתקבל עלי בצורה דומה ל-MSF בכך שהוא מאוד מדגיש נקבוביות... אולי זה באמת חוסר ידע בשימוש? אין לדעת... 

    השבמחק
  11. אני משתמשת בסקין פיניש של מאד והוא פשוט מעוללה. אבל לא שמים אותו על כל הפנים!! רק מעל עצמות הלחיים ואז הוא יוצר אפקט של הרמה ושה ניראה מעולה. מה גם שאני קצת יותר כהת עור ממך. יש להם את אותו מוצר בגוונים בהירים יותר. תנסי אני דוקא חושבת שאן תשתמשי נכון את תתאהבי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...