יום חמישי, 14 ביוני 2012

Review: VICHY LiftActive Serum 10

לפני כחודש וחצי פנו אלי מחברת וישי (Vichy) והציעו לשלוח לי לסקירה את הסרום החדש שלהם - LiftActiv Serum 10 ומיד הסכמתי! שמעתי הרבה על המותג, והייתי מסוקרנת מהמוצר החדש הזה...
חלק משיתוף הפעולה כלל וידאו שלי בו אני מדברת קצרות (מאוד קצרות. אני לא מתה על צילום עצמי בוידאו :)), אז לראשונה בבלוג, ה-Vlog הראשון שלי!





ולמוצר עצמו - 

VICHY LiftActive Serum 10
מפי החברה:
"וישי, מותג הדרמו-קוסמטיקה מס' 1 בעולם, מעניק לכל אישה, בכל גיל,
את הפתרון האולטימטיבי לצרכי העור, גם לעור רגיש במיוחד.
כמוביל בתחום האנטי אייג'ינג, וישי מציגים סרום רב עוצמה המשלב
קומפלקס משולש של מרכיבים פעילים, בעלי חדירות גבוהה לשכבת הדרמיס הפפילארי.
הסרום הינו בעל מרקם קליל, המשפר באופן מיידי את אלסטיות העור,
מסייע בו זמנית למתיחה ומילוי של הקמטים ומותיר את העור חלק, רך ובעל מגע משי".

מפה
הסרום מגיע בבקבוק כסוף מקסים עם טפטפת (מאוד היגייני לטעמי) ובכמות של 30 מ"ל. האריזה נראית מאוד יוקרתית ומעניין לראות מוצר שמושקעת בו כל כך הרבה מחשבה עיצובית!

VICHY LiftActive Serum 10
עוד מפי החברה:
"לאחר 10 שנות מחקר מתקדם מעבדות וישי זיהו את תפקידה של
ה-DERM SOURC, שכבת העור האחראית על יצירה מחודשת של העור כולו. 
בשימוש של מספר טיפות בודדות ותוך 10 דקות בלבד, הקמטים נראים מופחתים יותר, העור מרגיש רך וקטיפתי יותר ונקבוביות העור מעודנות יותר למראה. המרקם רך במיוחד ומותאם לעור רגיש. מעניק לחות ואינו דביק. מכיל מים טרמיליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור".

ובאשר להתנסות שלי - אז כמו שאמרתי בסרטון, אני חושבת שהסרום הזה ממש נעים לשימוש, המרקם שלו דליל וקצת מיימי, כמעט כמו ג'ל, המרקם האהוב עלי, שונאת קרמים שומניים שכמותי :). הוא נספג במהירות ומשאיר את העור חלק ומלוחח, וזו פעם ראשונה שהשתמשתי במוצר שבאמת הרגשתי את "אפקט המתיחה" שמדברים עליו תמיד כשמציגים מוצרים מהסוג הזה...

החלק הכי נחמד בסרום הזה בעיניי הוא שלעור שלי (מעורב-שמן קצת) אין צורך בלחות נוספת אחריו! פלוס רציני בשעות הערב שבהן אין לי סבלנות לכלום, בטח שלא שגרת טיפוח ארוכה מדי. אחרי הורדת האיפור אני מנקה את הפנים בתרחיץ ניקוי ואחריו מורחת את הסרום של וישי וזהו! All Done!. זה די שונה משגרת הטיפוח שלי עד כה שכללה מוצרים נוספים שהוגלו מפאת חוסר נחיצותם...

ה-LiftActiv Serum 10 של וישי נמכר בבתי מרקחת פרטיים בלבד ומחירו 229 ש"ח (מחיר מבצע כרגע. המחיר המלא הוא 369 ש"ח). במהלך יוני יש מבצע נוסף - מוצר שני ב-60 ש"ח בלבד!

אתם מוזמנים גם לעשות לייק לעמוד של וישי בפייסבוק (פה)! 

שמעתן על הסרום או ניסיתן אותו? שתפו בתגובות!
מקווה שנהניתם מהסרטון. 
זו פעם ראשונה שאני מנסה בכלל משהו כזה וחשוב לי לדעת מה דעתכן :)


גילוי נאות - הסרום נתקבל מהחברה לצורך סקירה

10 תגובות:

  1. איזה יפה את! את נראית מעולה בוידאו, כל הכבוד על האומץ :) אני עדיין מתפדחת מהמחשבה של להעלות וידאו של עצמי... הסרום נשמע סבבה, למרות שאת לא באמת צריכה משהו שיטשטש לך קמטים- לא?? חוצמזה- באיביי אפשר למצוא את הסרום בסביבות ה-40$ כולל משלוחה . יום נעים :)

    השבמחק
  2. שירי, אהבתי את הסרטון למרות הדיבור הקצר ;-) את נראית כל כך טוב, הרבה יותר טוב מהתמונות (לא שבתמונות את נראית רע, תמיד נראית טוב :). אני משתמשת בדוגמית של הסרום כבר שבוע והוא נפלא בעיניי. מסכימה עימך שלא צריך לשים אף תכשיר אחריו (במיוחד בעונה הזאת של השנה). אחרי שיגמר לי סרום הלחות (על בסיס חמאת שיאה) של ל'אוקסיטאן יכול להיות שארכוש את הסרום של וישי. אשמח אם תעלי עוד סרטונים בעתיד :)

    השבמחק
  3. כל כך אוהבת את וישי, בדיוק הזכרתי אותם בפוסט האחרון שלי.. אני בטוחה שגם הסרום מעולה

    השבמחק
  4. את עוברת מסך נפלא, השיער נראה נפלא והסרטון צוצלח. מחכה לעוד כאלה

    השבמחק
  5. יו את מקסימה!!!!
    הסרטון מחמיא לך אפילו יותר מהתמונות בבלוג :)בקשר לסרום.. נראה טוב אבל עדיין לא הגעתי לשלב שאני מרגישה שאני צריכה את הדברים האלה... אוליי עוד כמה שנים (אני בת 20) :)

    השבמחק
  6. תודה רבה! תאמיני לי שגם אני התפדחתי :), אבל פשוט חשקתי שיניים והלכתי על זה (ואחרי 50 "טייקים" הצלחתי!)

    השבמחק
  7. תודה רבה! נפגשתי בשבוע שעבר עם כמה בנות שמכירות אותי רק מהבלוג והדבר הראשון שהן אמרו לי היה - את חייבת לקנות מצלמה חדשה! :). זה לגמרי בתכנון...
    נכון שהסרום ממש טוב? מאוד התפעלתי ממנו!

    השבמחק
  8. תודה רבה אפרתי! מקווה להעלות עוד סרטונים בהמשך...

    השבמחק
  9. תודה רבה שיר! כל כך כיף לשמוע :). מאוד חששתי מלפרסם את הסרטו הזה ואני כל כך שמחה שכן פירסמתי! כל כך חיממתן לי את הלב :)

    השבמחק
  10. איך אומרים - את "עוברת מסך" מעולה! רק הערה קטנטונת - רואים שאת בלחץ כי את מדברת מהר מהר רק שייגמר...אז תרגעי. את נראית מצוין ואם תדברי יותר לאטטט תיראי מדהים! על היופי שלך כבר דיברו אז אני אסתום. מחכה לעוד סרטונים!!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...