יום שני, 9 ביולי 2012

Two Looks with Too Faced Natural Palette!

אני מאוד אוהבת איפור עיניים צבעוני, כפי שבוודאי ניתן לראות ברחבי הבלוג שלי, אבל לפעמים מתחשק לי לגוון וללכת על מראות טבעיים קצת יותר...
את פלטת ה- Natural Eye של חברת Too Faced רכשתי לפני למעלה משנה. בגלל כל הבלאגן שהיה לי עם ה-Naked Palette, רציתי סוג של גיבוי למקרה שלא אוכל לרכוש אותה בסוף :).

מפה
מכיוון שלפני שנה לא הכרתי אתרים כמו Beautybay, את הפלטה קניתי באיביי ממוכר ממלזיה ואני לא ממש בטוחה שהיא מקורית... האריזה שלה הייתה ממש באיכות נמוכה וממש הרגיזה אותי כבר שפתחתי אותה אז פשוט הוצאיתי את הצלליות (זו אריזת קרטון אז זה ממש לא היה בעייתי) ושמתי אותן בקופסא סתמית שהייתה לי. הבעיה הייתה שפשוט שכחתי ממנה... באותה תקופה הגדלתי את אוסף האיפור שלי וקניתי המון דברים חדשים והיא פשוט נשארה מיותמת. 
באיזשהו שלב עשיתי מבצע "דיפוט" צלליות גדול (כלומר, פוררתי את האבקה מהתבנית שלה ודחסתי אותה מחדש בתבנית חדשה. פרטים בפוסט של מיטל פה) וכחלק ממנו יצרתי לי פלטה חדשה עם הצלליות מזו של Too Faced!

(יש בפלטה גם כמה צלליות לא ממש קשורות...)
למרות כל זה, עדיין לא ממש השתמשתי בצלליות, זאת עד שראיתי את הסרטון הזה של אמילי נואל:

בסרטון היא מראה איך היא הכי אוהבת להשתמש בפלטה הזו (כמו גם בפלטה המקבילה לאיפור הפנים - Too Faced Natural Radiance Face Palette) והתוצאה מאוד מצאה חן בעיניי אז החלטתי לנסות אותה בעצמי!


Too Faced Natural Palette - Push Up, Sexpresso, Heaven
PUPA Multiplay Eye Pencil no.21
Physician's Formula Gel eyeliner for Green Eyes
Maybelline Define-A-Lash Mascara
MAC studio finish concealer in NW20
MAC Blot powder in Medium
Givenchy Le Prisme Visage Bucolique in Bucolic Blossoms
MAC Equilibrium Blush
Clinique Chubby Stick in Graped Up 08
בנוסף, עשיתי וריאציה נוספת עם הפלטה ולהלן התוצאה - 
במראה השני הלכתי על גוונים קצת יותר חמים. משום מה הפלאש שוטף את המראה ונראה כאילו יש רק גוון אחד על העפעף במקום שניים...
Too Faced Natural Palette - Silk Teddy, Cocoa Puff, Heaven
MAC Eye Kohl in Teddy
Maybelline Define-A-Lash Mascara
L'Oreal Magic Lumi Concealer in Light
Bourjois Healthy Mix Foundation in 52
Givenchy Le Prisme Visage Bucolique in Bucolic Blossoms
MAC Equilibrium Blush
Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain in Adore
אני מאוד אוהבת את הליפ סטיין החדש הזה של רבלון! סקירה בקרוב...

אני ממש מרוצה שמצאתי שימוש לצלליות הללו. האיכות שלהן ממש טובה - הן נמרחות מצויין, מטשטשות היטב ועמידות עלי לאורך כל היום. עד כמה שהאריזה חמודה, למי שיש את ה-Naked Palette של Urban Decay ממש לא צריכה לקנות גם את זו, בעיקר בגלל שהמראות יצאו דומים מאוד וב-Naked יש גוונים רבים יותר והיא נראית לי שימושית יותר (לפחות אצלי היא מככבת הרבה יותר :))...

מה איתכן? ניסיתן את הפלטה הזו או שאתן מעדיפות את ה-Naked Palette?
האם יש לכן פלטות אחרות של Too Faced? שתפו בתגובות!

2 תגובות:

  1. אני תמיד מסתכלת עליה שהיא במבצעים, ותמיד אומרת לעצמי "יש לך את הנייקד, את לא צריכה עוד!"
    את יודעת שאני אוהבת את האיפורים שלך, והשפתון האחרון הומצא בשבילך=]

    השבמחק
  2. בבקשה סקירה על הליפסטיין! הבוקר הזמנתי בדיוק כזה באיביי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...