יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

סקירה בקטנה - מסקרת Beauty'full Volume של Bourjois!

לפני כחודש הוזמנתי לאירוע השקה של חברת בורז'ואה. גולת הכותרת של האירוע (בעיניי לפחות) הייתה השקה של מסקרה חדשה בליין המסקרות של החברה - מסקרת Beauty'full Volume!



דבר החברה: "המסקרה מספקת נפח קיצוני וריסים חלקים, רכים, גמישים ומבריקים, ללא תחושת כבדות וללא גושים. מרקם המוס של הפורמולה כמו גם המבנה הגלילי של המברשת מוסיפים עד פי 10 נפח, וכיסוי אחיד לריסים, כל זאת בגוון שחור אינטנסיבי ומבריק. מסקרת Beauty'full Volume עשוייה מפורמולה מבוססת שעווה ובה ויטמינים B5 ו-E. כמו כן היא נטולת פאראבנים ולכן מתאימה גם לעיניים רגישות ולאלו מבינינו שמשתמשות בעדשות מגע".


אני די מסכימה עם רוב התיאור הזה - המברשת של המסקרה באמת מצליחה לשמור על ריסים מופרדים גם לאחר כמה וכמה שכבות, הריסים שחורים מאוד, נשארים רכים ולא נוקשים מדי ונראה שהיא גם מאריכה אותם במקצת, לפחות על הריסים שלי. מה שכן, היא ממש לא נותנת נפח של פי 10 מהנפח הקיים. היא יותר מסקרה ליום יום בעיניי, ולמי שמעדיפה את הריסים שלה מודגשים אבל לא יותר מדי...

המברשת שלה דומה מאוד בעיניי לזו של מסקרת ScandalEyes של רימל (סקירה פה), אבל עם סיבים קצרים יותר. היא נותנת מראה הרבה פחות מודגש מזו של רימל, אבל נוחה יותר לשימוש - בזו של רימל אני לא מצליחה לעולם להשתמש לריסים התחתונים מבלי ללכלך את כולי, ובזו של בורז'ואה זה נעשה בקלות ובלי בעייה.


ולהדגמה קצרה:

הריסים שלי במצבם הטבעי
לאחר שימוש במעגל ריסים
Beauty'full Volume שכבה אחת של 
Beauty'full Volume שתי שכבות של
Beauty'full Volume שתי שכבות של
סה"כ ממש אהבתי את המסקרה הזו, בעיקר למראות בהירים וקלילים שבהם לא נדרשת נוכחות מאסיבית לריסים. ובנוסף, ההסרה שלה פשוטה וחפה מבעיות, דבר חשוב ביותר בעיניי :).

מפה
המסקרה נמצאת בחנויות ומחירה 109 ש"ח (לפני הנחות ומבצעים כמובן...)


תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...