יום חמישי, 11 באוקטובר 2012

FOTD - 2 Neutral looks with Teal Definition!

לאחרונה שמתי לב שיצא לי להשתמש הרבה בצבע הטורקיז (לא באמת טורקיז אלא Teal אבל מסתבר שאין לצבע הזה מקבילה בעברית),  לא בתור צבע מרכזי (למרות שעכשיו שקיבלתי את ה-Color Tattoo של מייבלין מהסדרה המוגבלת בגוון Test My Teal אני בטוחה שיהיו גם כאלה) אלא בתור תיחום לעין - גם תחתון וגם עליון!


שני המראות הם בעצם מאוד נייטרלים ובשניהם השתמשתי ב-Naked Palette של Urban Decay. אני מוצאת שעם הפלטה הזו יש לי מעין Go To Look שאני עושה, כמעט בלי לחשוב - שני המראות נוצרו בהפרש של שלושה חודשים אחד מהשני ואיזור קפל העין שלהם נראה די דומה :). הזהות הזו יכולה להיות דבר טוב - פשוט יותר ליצור מראה מחמיא שאני אוהבת במינימום זמן - אבל החיסרון בכך הוא שהמראות באמת יוצאים די דומים בסופו של דבר...


למראה הראשון בחרתי ליצור אייליינר די עבה ובחרתי דווקא בגוון החום כדי ליצור הרמוניה בינו ובין שאר הצבעים בחלק העליון של העין. אני מוצאת שאם אני מדגישה את קו המים והחלק התחתון של העפעף הצבע השחור כאייליינר עליון נראה קצת יותר מדי ו"גונב" את הפוקוס מהצבע בחלק התחתון.


MAC e/s in Vanila
GADE Everlasting Eyeliner in Intense Green 302
MAC Fluisline in Avenue
CoverGirl Lashblast Fusion Mascara in Very Black
L'Oreal Magic Lumi Light Infusing Primer
MAC studio finish concealer in NW20
Mineralz Powder Concealer in Halo 309
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Clinique Chubby Stick in Whole Lotta Honey


במראה השני השתמשתי כאמור שוב ב-Naked Palette אבל כאן הוספתי צללית בסיס של שיסיידו ואילו את צבע הטורקיז בחרתי להניח דווקא בחלק העליון של העין. יצרתי אייליינר מאסיבי במקצת (לפחות על צורת העין שלי) שאותו הנחתי עם עיפרון עיניים של ג'ייד וטישטשתי קלות עם צללית בגוון דומה.


במראה הזה התיחום התחתון מינימלי ביותר ומתרכז בחלק החיצוני של העין. רציתי שמירב הפוקוס ילך לאייליינר ולכן נמנעתי מלשים את הגוון הטורקיזי במעקה העין אלא הנחתי אותו מתחת לקו הריסים התחתון בלבד וטישטשתי במקצת. בקלוז אפים ה"טכניקה" הזו נראית קצת מוזר אבל לדעתי המראה השלם נראה מאוד נקי אבל עדיין מודגש.



מכיוון שהעיניים מאוד דומיננטיות (כמו תמיד אצלי :)), בשני המראות בחרתי ללכת על שפתיים פחות מודגשות, מעין My Lips But Better. פה השתמשתי ב-Lip Butter של רבלון בגוון Pink Truffle 001, ובמראה הקודם השתמשתי ב-Chubby Stick של קליניק בגוון Whole Lotta Honey, ולדעתי שניהם יוצרים מראה דומה מאוד (כמובן שאצל כל אחת צבע השפתיים שונה במקצת אז שני השפתונים הללו יראו קצת שונה על אחרות), אבל הגרסה של קליניק עולה כ-135 ש"ח ואילו ה-Lip Butters נמכרים בסביבות ה-60 ש"ח.

Urban Decay Naked Palette
Shiseido Shimmering Eye Color in GR707 Patina
GADE Everlasting Eyeliner in Intense Green 302
GADE Eyeshadow Quad in no.16
L'Oreal Magic Lumi Concealer in Light
MAC Blot powder in Medium
MAC Equilibrium Blush
Revlon Lip Butter in 001 Pink Truffle


אהבתן את המראות? האם אתן משתמשות בצבע הטורקיז באיפור שלכן?
מהו מוצר האיפור הטורקיזי האהוב שלכן?

12 תגובות:

  1. למרות שאני שמרנית בד"כ, אהבתי יותר את הלוק עם הליינר הטורקיזי, מאד מחמיא לך!

    השבמחק
  2. מקסים! אהבתי את שני המראות

    השבמחק
  3. אהבתי במיוחד את המראה הראשון. אומנם קשה לי עם צבעים בעיניים (אני לרוב משתמש בשחו וחום בלבד) אבל עשית לי חשק...!

    השבמחק
  4. מתה על Teal אחד הגוונים המהממים ועלייך הוא פשוט מושלם. מקסימה!

    השבמחק
  5. אהבתי, במיוחד את המראה השני. קשה לי לשים את האצבע על מה בדיוק, אבל הוא ממש מושך. 
    יש לך כשרון להוציא את הטוב מכל גוון קשה ככל שיהיה

    השבמחק
  6. תודה תמר! זה בעיקר ניסוי וטעייה לדעתי, הרי הכי כיף לנו המכורות לנסות דברים חדשים :)

    השבמחק
  7. נכון גוון מהמם? תודה רבה!

    השבמחק
  8. תודה רבה! בהחלט ממליצה להתנסות עם ירוקים/טורקיזים במיוחד! הם נוטים לשדרג כל צבע עיניים!

    השבמחק
  9. תודה רבה מותק!

    השבמחק
  10. תמונות יפות! מחמיא לך מאוד. אתחיל בכך שאני אוהבת מאוד ירוקים וכחולים ושילובים ביניהם. יש לי אייליינר חום (על תקן שחור, רק שהשחור נראה עליי דרמטי מדי כי אני בהירה) והשאר (כל השלושה...) בגוני ירוק/תכלת ומה שבאמצע. אני מורחת רק על העפעף העליון.

    אתגרת אותי עם שם הצבע... :-) לא הייתי מתרגמת teal לטורקיז כי גם באנגלית אלה שני צבעים שונים; בלאו הכי גם "טורקיז" אינה מילה עברית, אז אפשר לתעתק ל"טיל" או לכתוב "ירוק כחלחל". אבל העובדה המעניינת שגיליתי היא שהצבע teal נקרא על שם בעל חיים בעל שם זה (מין ממשפחת הברווזיים) שבעברית שמו "שרשיר". יש לו צבע ירוק יפה סביב העין, אבל למרבה האירוניה לא ממש טילי... נו, בקטנה.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Eurasian_Teal

    השבמחק
  11. תודה רבה trilliane! זו באמת מילה בעייתית ואני חושבת ש-"ירוק - כחלכל" הוא באמת התרגום המדוייק ביותר :). והציפור באמת לא Tealish במיוחד...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...