יום שני, 8 באוקטובר 2012

It takes 2 to tango!

לפני כמה זמן התחלתי להשתעמם קצת מהלקים הרגילים שלי. במקרה התחלתי למרוח צבע אחד כשכבר היה לי צבע אחר על חלק מהאצבעות והסתכלתי על היד שלי ומאוד מצא חן בעיניי המראה שנוצר!





בשבועות שלאחר מכן ניסיתי כמה וכמה שילובים שרציתי לחלוק איתכן:


הזוג הראשון הוא שילוב של שני צבעים שלא תמיד הולכים ביחד - ורוד וכתום! הורוד הוא Bubblicious מיני של מייבלין והכתום הוא מס' 296 של שיק. שניהם בגימור קרמי, הפורמולה שלהם מוצלחת בעיניי - נמרחת טוב ובלי הבועיות הקטנות שמשגעות אותי (ראו בסט הבא...).

אני דווקא אהבתי את שילוב הצבעים הזה שיותר מהכל צועק קיץ בעיניי :)



את השילוב הזה עשיתי בעיקר בגלל שחשבתי שמניקור מלא עם הזהב המהמם הזה פשוט יהיה Too Much (למרות שניסיתי גם את זה ויצא ממש יפה לדעתי!), אז החלטתי שלשלב אותו עם צבע ורוד בייבי/בזוקה קרמי יפתור את העניין :).



הורוד הוא Mod Squad של Essie והזהוב הוא Just Spotted The Lizard של OPI שיצא בקולקציית ספיידרמן. את הלק של OPI קניתי בגלל שהייתי בטוחה שהוא דיופ טוב ל-Wallis של Butter London שממש ממש אהבתי אבל לא היה מצב שאני מוציאה £12.00 על לק... בפועל מסתבר שהוא בעצם דיופ ל-Peridot של שאנל, אז בעיניי זכיתי בכל מקרה.
הבעייה שהייתה לי עם הזוג הזה הייתה דווקא עם הלק של Essie - הגימור יצא עם מלא בועיות קטנות שהופכות את מרקם הציפורן למחוספס כמעט (אפילו אחרי ה-Top Coat), מה שמבאס אותי במיוחד... דווקא הלק של OPI נמרח סבבה, רק עם קצת "סימני מברשת" (באנגלית קוראים לזה Streaky אבל לא הצלחתי למצוא תרגום הולם... :).



הזוג השלישי הוא שני לקים של ג'ייד שפשוט עמדו אחד ליד השני בסופר פארם ופשוט הפצירו בי לקנות אותם!



הלק הכחול הוא Sapphire Blue 447 והשני הוא Violet Crystal 421. שניהם נמרחו בצורה יפה כש-447 הוא קרמי ו-421 הוא סוג של דואוכרום/גליטר סגול/זהוב/כחול (אין על תיאורי לקים!).



מאוד מצא חן בעיניי השילוב הזה של סגול וכחול וגם אהבתי את הפורמולה של שלני הלקים - שניהם נמרחו בצורה אחידה, ונדרשו שתי שכבות כדי להגיע למראה שבתמונה (נראה לי שעדיף אבל להוסיף שכבה נוספת בשביל אטימות מוחלטת). מהלק הסגלגל מאוד הופתעתי בגלל שבניגוד ללקים גליטריים אחרים שניסיתי, הגימור שלו די חלק ולא מרגיש מחוספס כמעט. המרקם שלו קצת שקפקף אז העדפתי למרוח אותו מעל שכבה אחת של הלק הכחול.

וקצת סווצ'ים:
מימין לשמאל: מייבלין, שיק, Essie, OPI וג'ייד




מה איתכן? האם אתן נוהגות לשלב לקים?
אילו שילובים אהבתן לאחרונה?


5 תגובות:

  1. הפייבוריט שלי הוא לגמרי הראשון- חמוד אמיתי!

    השבמחק
  2. אני לא כל כך מחובבות שילובי לקים אבל הראשון באמת נחמד מכולם. 

    השבמחק
  3. נכון מקסים? אני מתכננת עליו שוב בקרוב :)

    השבמחק
  4. אהבתי את השילובים והגוונים מהממים אני פשוט משוגעת על הטעם שלך :}
    הכי אהבתי את הכחול  Violet Crystal 421 הוא כזה מיוחד ומהממם 

    השבמחק
  5. הוא מהמם ונראה אחרת בכל תאורה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...