יום ראשון, 11 בנובמבר 2012

My Bobbi Brown Experience - Haul+Review!

אחרי שניסיתי את המייקאפ החדש של בובי בראון מאוד הסתקרנתי לנסות את הקונסילר והקורקטורים שלהם, שקראתי עליהם לא מעט בבלוגוספירה. אני מאוד אוהבת קונסילרים במרקם קרם, והקונסילר הקבוע שלי (כבר מעל שנה) הוא ה-Studio Finish של מאק. ניסיתי להשתמש כמה וכמה פעמים בקונסילרים נוזליים, ביניהם של קליניק, בורז'ואה וגם של מאק (Pro Longwear), ואין לי מושג למה אבל הם ממש לא היו בשבילי - הם הדגישו בצורה איומה את הקמטוטים העדינים שיש מתחת לעיניים ופשוט נראו די רע. מאוד הסתקרנתי לנסות את הקונסילר של בובי בראון שעליו שמעתי גם בבלוגים בארץ וגם בחו"ל. כשפתחו את החנות של בובי בראון בארץ, קראתי פוסט של מישהי שסיפרה שכשניסתה את הקונסילר בחנות הוא נכנס לקמטוטים תוך דקות מעטות, מה שגרם לי להוציא אותו מה-Wish List שלי. אבל לאחרונה בא לי לשנות קצת, אז החלטתי לנסות את המוצר הזה בעצמי.


הלכתי עם חברה טובה לחנות וקיבלה אותנו מאפרת מקסימה בשם מעיין, שהכרתי אותה והיא הכירה אותי מקבוצת "מכורי איפור אנונימיים" בפייסבוק. אחד היתרונות בקנייה בחנויות מקצועיות כמו בובי בראון, מאק או אינגלוט, הוא שהצוות בחנות לא מורכב מדיילות של חברות שונות שקצת קשה להסתמך על עצותיהן, אלא ממאפרים שרמת המקצועיות שלהם היא די גבוהה ואני מצאתי שהעצות וההכוונה שקיבלתי בחנויות המקצועיות הייתה הרבה יותר נכונה ומדוייקת.
מוצרי הבסיס בבובי בראון מחולקים בעצם לשורה של גוונים וכשמגיעים לחנות אחד המאפרים עוזר למצוא את הגוון הנכון לכל אחת ולפי התאמת הגוון הזו מותאמים כל שאר המוצרים. כלומר, אם במייקאפ הותאם לי הגוון 3.5 Warm Beige אז גם הקונסילר בגוון הזה יתאים לעור שלי. 

 הקונסילר מגיע באריזה כפולה ביחד עם פודרה תואמת שמשמשת לקיבוע שלו.


בנוסף, הקונסילר מגיע ב-14 גוונים:
מפה
אחד ממוצרי הדגל של בובי בראון הוא הקורקטור שלהם. כשמו כן הוא - It Corrects, כלומר מתקן גוון. המוצר הזה מיועד בעצם לניטרול הכהויות שיש לנו באיזור העיניים. משתמשים בו מתחת לעין ובחלק הפנימי של העין ליד האף. כשמניחים קונסילר על האיזורים הכהים הללו תת הגוון שלהן בעצם יכול לגרום למראה אפרורי. הקורקטור בעצם סותר את תת הגוון ומכין את העור לקונסילר שיבוא מעליו ובכך נוצר מראה טבעי ויפה. 
הקורקטור מגיע ב-12 גוונים:
מפה
מאוד התרשמתי משני המוצרים, הקונסילר והקורקטור. הקורקטור בעצם עוזר "להעיר" את איזור העיניים, במיוחד בבקרים עייפים במיוחד. למרות שאין לי כהויות כהות במיוחד אני מרגישה שהוא עדיין תורם למראה הכללי של העור. החברה שהייתה איתי בחנות ניסתה גם היא את המוצר ועל הכהויות היותר רציניות שלה הוא בהחלט נחל הצלחה - היא ממש נראתה כאילו עשו לה פוטושופ!. המרקם של הקונסילר מעט שומני ויכול להיות שלא יתאים לכולן. כשמעיין איפרה אותי איתו בחנות שמתי לב שנוצר מראה קצת "קייקי" די מהר וכששאלתי על זה היא אמרה שזה בגלל שהם מראים את המוצרים בדרגת הכיסוי הגבוהה ביותר ולכן משתמשים בקצת יותר חומר. אני בבית משתמשת בו ביד קלה יותר ובכך נמנעת התקלה הזו. החלק היחיד שלא כל כך אהבתי היא הפודרה שבאה עם הקונסילר - היא קצת כבדה מדי לעין שלי ומצאתי שפודרת HALO של מינרלז, שאותה קניתי לפני כמה וכמה חודשים, עובדת הרבה יותר טוב (סקירה בקרוב :)).


את האהבה שלי לצלליות קרם כבר חלקתי איתכן, ואחרי שהתנסיתי בצללית Beach Bronze של בובי בראון, כמובן שהייתי חייבת לנסות צלליות נוספות! בהשקה של קולקציית ה-Long-wear דגמתי את הצללית הסגולה באוסף, Black Violet, וכשהסווצ'תי אותה בחנות ידעתי שהיא תחזור איתי הביתה! את הצללית Galaxy ראיתי אצל בלוגריות אחרות (כמו למשל אצל טל המדהימה פה) וממש אהבתי את המראות שעשו איתה אז גם היא התווספה לסל.

Black Violet היא סגולה (כמובן!) קצת מנצנצת/שימרית (אבל לא גליטרית) עם תת גוון אדמדם. Galaxy היא כסופה/טאופית עם שימר ורדרד קצת.
מימין לשמאל: Galaxy, Black Violet, Beach Bronze
כשהייתי בחנות מעיין סיפרה לי ולחברתי על סדנא מיוחדת שהיא מתכננת לחברות הקבוצה בפייסבוק וכמה שבועות לאחר מכן התייצבנו שתינו בחנות ונהנינו מערב מקסים מלא חוויות איפוריות ופייסבוקיות.

בסדנא היינו חמש בנות (ושתי מאפרות) כשכל שלב באיפור הודגם על כל אחת מאיתנו כשהמאפרת מדגימה על צד אחד של הפנים והמאופרת עשתה את הצד השני. זו שיטה מאוד טובה לדעתי ולא נתקלתי בה בעבר. החזרה על אותו השלב על כל אחת ואחת עוזרת להטמיע את הרעיון בצורה טובה יותר לדעתי מאשר הדגמה על דוגמנית למשל.




אחד הטיפים שלמדתי מהסדנא היה לגבי מריחת סומק - אני לא משתמשת בסומק (מכיוון שהלחיים שלי אדומות מספיק בפני עצמן ואני לא מרגישה צורך להוסיף עוד צבע עליהן), ובדרך כלל רק מצלילה קצת את עצמות הלחיים עם ברונזר חום במרקם מאט. אם אני כן מניחה סומק (מה שקורה רק כשאני מורחת מייקאפ בכיסוי בינוני ומעלה שמכסה את האדמומיות הטבעית שלי) תמיד מלחיץ אותי שאני אשים יותר מדי ואראה כמו ליצן... הטכניקה שמעיין הראתה בעצם אומרת שאת הסומק מניחים על החלק העליון של עצמות הלחיים, לא ממש על תפוחי הלחיים עצמם. בסדנא השתמשתי בסומק קרמי בשם Powder Pink שאותו הנחתי (תוך כדי חיוך) בשלוש נקודות על החלק העליון של עצמות הלחיים וטישטשתי כלפי מטה והחוצה, לכיוון האוזן. כל כך אהבתי את התוצאה שרכשתי לעצמי את הסומק! כאן צריך לציין שהסדנא לא הייתה מותנה בתשלום ואפילו קיבלנו ספר של בובי בראון במתנה!
וזה המראה שאיתו סיימתי את הסדנא:


הסדנא הייתה חווייה מעניינת ומהנה עד מאוד ואני מקווה שמעיין תמשיך לעשות אותן!

מה איתכן? ניסיתן את המוצרים של בובי בראון? מה דעתכן על הקונסילר/קורקטור?
איזו צללית קרם התווספה ל-Wish List שלכן לאחרונה?

7 תגובות:

  1. תקשיבי, המוצרים נראים אחד אחד!!!
    הקורקטור נשמע מוצר קסם, צלליות הקרם נראות מעולה, רק הקונסילר לא לחלוטין עשה לי את זה, אולי שאני דווקא חסידה של הנוזליים הקלילים, ובכלל- קונסילר זו הנקודה הכי פחות מפותחת אצלי איפורית. 
    אם אני לא טועה השיטה של עין מאפרת ועין מאופרת נהוגה גם במאק, אני בכל מקרה ככה מלמדת חברות ואחיות מתקשות =)
    תתחדשי

    השבמחק
  2. תודה רבה תמר! בסדנאות שהייתי במאק תמיד עשו הדגמות על דוגמנית אז טוב לדעת שבסדנאות האישיות יש טכניקה שונה!

    השבמחק
  3. שיחקת אותה עם הצלליות- אלו בדיוק אלו שרציתי! 

    השבמחק
  4. הגלקסי הכי מהממת מכולן!

    השבמחק
  5. I have been examinating out a few of your
    stories and it's nice stuff. I will

    definitely bookmark your site.
    My web page premiertaxfree.com

    השבמחק
  6. I’m impressed, I have to say. Actually hardly ever do I encounter a
    blog that’s both educative and entertaining, and let me tell
    you, you might have hit the nail on the head. Your

    concept is excellent; the difficulty is one thing that not

    sufficient persons are talking intelligently about. I am
    very

    pleased that I stumbled across

    this in my search for one thing referring to this.
    My webpage metall.6te.net

    השבמחק
  7. I'm still learning from you, while I'm trying to achieve my
    goals. I absolutely love reading everything

    that is posted on your site.Keep the stories coming. I loved it!
    my page > http://mongolnews.us/

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...