יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

ממתקי שפתיים חדשים וצבעוניים!

אחד השינויים בשגרת האיפור היומיומית שלי בשנה האחרונה היה הוספה של מוצר שפתיים. מי שזוכרת את תחילת דרכי האיפורית (אי שם בתחילת הבלוג), זוכרת שמוצר השפתיים היחיד שהיה לי בהתחלה היה הלאבלו הקלאסי והנצחי שלי. היה לי מאוד קשה להתרגל לנוכחות של צבע כלשהו על השפתיים שלי, כי זה נראה לי "מאופר מדי", בעיקר בגלל שבדרך כלל אני מעדיפה להדגיש מאוד את העיניים שלי. אבל אז גיליתי את ה-Chubby Sticks של קליניק!


בהתחלה קניתי (יותר נכון להגיד שקנו לי) סט של שלושה גוונים וכל כך התלהבתי מהם שרכשתי שלושה נוספים והשלמתי את הסט... (רק במבצעים כמובן!). 
כשגיליתי שבקליניק החליטו להוסיף עשרה גוונים חדשים לליין חיכיתי לרגע שבו יגיעו ארצה ולמזלי הוזמנתי להשקה החגיגית שלהם!


דבר החברה: "כל 15 שניות נמכר ברחבי העולם צ'אבי סטיק של קליניק. מאז הושק בשנת 2011, נמכרו כבר למעלה מ- 2 מיליון יחידות של הצ'אבי סטיק בעולם. הגוון האהוב ביותר בעולם הוא גוון מס' 5 Super Strawberry, ממנו נמכרו למעלה ממיליון יחידות בעולם!" (זה גם הגוון האהוב עלי שנמצא אצלי בתיק באופן קבוע : ).


הנבחרת שלי!
הסיבה שאני באמת אוהבת את המוצר הזה היא בגלל שהוא פשוט מהווה תחליף מושלם ללאבלו שלי - אותו מרקם (קצת פחות שומני) רק עם גוון! אני מאוד אוהבת את העובדה שהגוונים לא אטומים לחלוטין, ואני יודעת שלחלקכן זו דווקא הבעיה עם המוצר הזה, אבל בשבילי זו דווקא הנקודה שאני הכי מחבבת. אני לא אוהבת שהשפתון דומיננטי מאוד, בגלל שיש לי שפתיים די בולטות גם ככה אז שפתון בוהק מדגיש אותן יתר על המידה לטעמי ביומיום. שלא תטעו, אני מאוד אוהבת ליצור מראות איפור עם שפתיים מודגשות, אבל באיפור הרגיל שלי אני מעדיפה להדגיש יותר את העיניים ובגלל זה אני אוהבת שהשפתיים נראות עדינות יותר. נקודה נוספת היא נושא החידוש - לי לא מפריע לחדש את השפתון שלי במהלך היום, כך שלא מפריע לי שהוא "לא עמיד" ופה השקיפות היחסית של חלק מהגוונים דווקא מהווה יתרון - לא צריך מראה כדי לחדש אותו!

מפה
טווח הגוונים נע בין כתומים לוורודים/אדומים לחומים. חלק מהגוונים די דומים (על השפתיים, פחות בסווצ'ים) וכדאי לדעת שהם גם נראים שונה על כל אחת ואחת - למי שיש שפתיים יותר פיגמנטיות הגוונים יהיו פחות דומיננטיים עליה ולהיפך, למי שיש שפתיים בהירות ופחות פיגמנטיות הגוונים יותר יראו עליה.

ולסווצ'ים:
ההשוואה הבלתי נמנעת היא למוצר החדש (יחסית) של רבלון - Revlon Just Bitten Kissable Lip Balm Stains. הצורה כמעט זהה (הפקק של הרבלון לא כסוף כמו אצל קליניק) והפורמולה דומה מאוד (לפחות בשני הגוונים שיש לי מהרבלון). ה-Chubby Sticks עמידים עלי למספר שעות, פחות או יותר באותה רמת פיגמנטיות, עד שאני שותה ואוכלת, ואז הם די נעלמים (אבל די בחינניות לדעתי). המוצרים של רבלון קצת יותר עמידים עלי במקרה של אוכל ושתייה, אבל עדיין אני מרגישה צורך לחדש אותם אחרי אוכל כי השפתיים מרגישות לי יבשות. (סקירה שלי על ה-Lip Stain Balms של רבלון אפשר למצוא פה). 
השוואה נוספת מבחינת המרקם, יכולה להיעשות עם ה-Lip Butters של רבלון, שדומים ל-Chubby Sticks אבל יותר "חמאתיים" מהם ועמידים באותה מידה לדעתי.

בהשקה קיבלתי שלושה גוונים מהגוונים החדשים שיצאו החודש:




ולבסוף, לסוגיית המחיר - המחיר הרגיל שלהם הוא 125 ש"ח ומחיר ההשקה יהיה 99 ש"ח עד לסוף ינואר. בנוסף, ישנם זוגות של Chubby Sticks במארזים מיוחדים שיעלו 179 ש"ח ואילו בסופר פארם בקניית שני Chubby Sticks מקבלים מיני במתנה!

מה איתכן? ניסיתן את ה-Chubby Sticks?
האם אתן מעדיפות שפתונים עם כיסוי מלא או שפתונים לחותיים עם גוון וברק?

8 תגובות:

  1. נראה לי שאת התומכת הכי גדולה שלהם! בסופו של היום אני מעדיפה את רבלון בגלל רוויון הצבע ועמידותם

    השבמחק
  2. אני אוהבת את הקונספט , אוהבת את העיצוב  המתוק , והשם המתוק - רק המחיר קצת בעייתי , כי את של המתחרים ברבלון אפשר להשיג בבערך 40 שקלים..

    השבמחק
  3. אני מחכה לנסות אותם בקוצר רוח! 

    אהבתי את מס' 5 ומס' 7 המושלמים לדעתי. 
    מסכימה איתך לגמרי לגבי הדגש בעיניים ושפתיים מודגשות מעט:) 

    נוי
    littlemissnoy.blogspot.co.il
    אני עוקבת אחרייך, אשמח אם תעקבי אחרי גם:) 

    השבמחק
  4. התפאורה שהוצגה במהלך האירוע הרסה אותי... וגם את השיניים שלי:)
    אני מחבבת את הצ'אבי סה"כ, יש אלטרנטיבות זולות, אבל טוב שהם שם.

    השבמחק
  5. תפאורה בהחלט שובת עין! אני מאוד אוהבת אותם, למרות המחיר :)

    השבמחק
  6. הי נוי!
    מספר 7 הוא היומיומי שלי כבר כמה וכמה חודשים. מהמם!

    השבמחק
  7. המחיר באמת מבאס, אבל במבצעים הוא נהפך לנסבל קצת יותר (ובארה"ב הוא אפילו הגיוני!)...

    השבמחק
  8. נראה לי גם שאני הכי אוהבת אותם! אם הם יגיעו אי פעם לארץ, נראה לי שאני אשמח לנסות עוד גוונים מאלו של רבלון, בעיקר כי הקונספט מעולה בעיני :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...