יום חמישי, 7 במרץ 2013

סקירה בקטנה - מהדורת טיפוח!

כפי שאתן יודעות, אני לא נוטה לשנות יותר מדי את שגרת הטיפוח שלי. ברגע שאני מוצאת מוצרים שעובדים, אני די נשארת איתם עד שהם מפסיקים לעבוד :). בזמן האחרון קיבלתי כמה מוצרים להתנסות ובחרתי כמה נשים מקסימות מחיי האישיים ונתתי להן את המוצרים כדי לקבל את חוות דעתן!


מימין למעלה עם כיוון השעון: סדרת SABON Girlfriends, ג'ל ניקוי Pure Active של גרנייה, קרם עיניים מסדרת Advanced Time Zone של אסתי לאודר וסרום מתקן של בובי בראון.
סדרת SABON Girlfriends
בחברת SABON (שפעם היו "סבון של פעם" למי שזוכרת...) יצאו לאחרונה עם סדרה חדשה לבנות נוער, בגילאי 10-16. בהשקה שהייתי בה המוצרים הוצגו בתצוגה מיוחדת בחנות ונראו ורדרדים ומפתים מאוד!

דבר החברה: "ב- SABON מאמינים שהיכולת ליהנות מהדברים הקטנים בחיים חוצה זמן וגיל. גם בקולקציית הנערות שלנו הקפדנו לבחור בשמנים איכותיים, חומרים טבעיים וניחוחות בלתי נשכחים. כל מוצר ומוצר בסדרה נארז בקפידה ובאהבה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים כדי לספק לנערות חוויה מלאה עטופה בצבעים מתקתקים.
השם SABON GirlFriends לקוח מעולם התוכן של הנערות בו החברה הטובה תופסת מקום נכבד ועיקרי, בו העולם הווירטואלי - דיגיטלי הופך להיות דרך תקשורת מובילה. הקולקצייה פותחת דלת לעולם של סגנון וטיפוח, של עידון ונועם. ההשראה לקולקציה מגיעה משפה, מתרבות, מצבע: הנערות של 2013 הן מכתיבות אופנה, הן מדברות בצבעים וגזרות, ריחות ומותגים, הן מנהלות עולמות מקבילים ברשתות חברתיות בשליטה מוחלטת, מסדרות על מדף שורת בשמים לצד שורת דביבוני פרווה".

קצת מההשקה - 


הקולקצייה כוללת - בתחום הטיפוח: סבון נוזלי, סבון מוס וקרם גוף, ובתחום האקססוריז/בית: מחברת קטנה ומעוצבת, תיק רחצה, מראת כיס חמודה, מחזיק מפתחות, מפיץ ריח, נר בקופסא  מעוצבת ואבן ריח מקסימה בצורת פרח!


מכיוון שהקולקצייה נקראית SABON Girlfriends, ולמרות ששתינו לא ממש קהל היעד, לא יכולתי לחשוב על מישהי טובה יותר מה-BFF הפרטית שלי, ליאת, שתתנסה במוצרים ולהלן חוות דעתה: "מאוד נהניתי להשתמש במוצרים, במיוחד בסבון מוס שלא יצא לי להתנסות במוצר כזה בעבר. הריח של המוצרים נעים מאוד גם כן וקרם הגוף קיבל מקום של כבוד על השולחן שלי!".

בנוסף, הקימו ב-SABON מועדון לקוחות לצעירות, שמקנה הנחות לכל מי שמביאה חברה!
המחירים של הסדרה מותאמים גם הם לקהל הצרכניות הצעירות ונעים בין 22 ש"ח ל-59 ש"ח.
לסדרה יש גם עמוד פייסבוק פעיל במיוחד!

Garnier PureActive Fruit Energy Daily Energising Gel Wash
בגרנייה השיקו לאחרונה סדרה חדשה של מוצרי ניקוי לעור הפנים הכוללת שני מוצרים - ג'ל ניקוי וג'ל גרגירים.
דבר החברה: "מעבדות גרנייה פיתחו סדרת מוצרי ניקוי לעור הפנים – PureActive Fruit Energy, המתאימה לעור מעורב עד שמן. המוצרים מבוססים על רכיבים המופקים מהטבע, בשילוב עם רכיבים פעילים, המסייעים בהפחתת פגמי עור ובמניעת הופעתם מחדש ומועשרים בתמציות אשכוליות, רימונים וויטמין C. הנוסחה המבוססת על רכיבים טבעיים המופקים באמצעות שיטות מיצוי השומרות על איכותם וטוהרם, מטהרת את עור הפנים ומסייעת להילחם בנקודות שחורות ונקבוביות מורחבות ומעניקה זוהר לעור. לסדרה ניחוח פירותי מרענן ההופך את שגרת ניקוי עור הפנים ליעילה ומהנה".


אני קיבלתי להתנסות את ג'ל הניקוי הממריץ, בעל הפורמולה המקציפה אשר מכילה חומצה סליצילית, לניקוי יסודי ולסיוע בטיפול בפגמי עור. את הג'ל העברתי לחברתי שרה, בשנות העשרים לחייה ובעלת עור שמן, וזו ההתרשמות שלה מהמוצר: "הג'ל מרגיש נהדר על העור, ומשאיר אותו רענן ונעים. אהבתי במיוחד להשתמש בו במקלחת, בעיקר בגלל הריח המרענן (שגרם אפילו לבעלי להשתמש בו!). בנוסף, הצבע של הג'ל מצא חן בעיניי ומוסיף המון לחוויית המקלחת. כשיגמר אני מתכננת לנסות גם את הגרסה עם הגרגירים!".

הג'ל מגיע בכמות של 200 מ"ל ומחירו 69.90 ש"ח (לפני הנחות כמובן).

Estee Lauder Advanced Time Zone Wrinkle Eye Cream
חברת אסתי לאודר ערכה מחקר ובו בדקו מעל ל-2,000 נשים כדי לבחון על עורם את סימני ההזדקנות. לאור הממצאים משיקים בחברה מחדש את סדרת Advanced Time Zone, אשר מיועדת לטיפול אינטנסיבי בקמטים וקמטוטים. 
דבר החברה: "בהשראת ממצאים שהתגלו לאחרונה, פיתחה אסתי לאודר את הסדרה המתקדמת ובעלת הביצועים הגבוהים ביותר עד כה בטיפול אנטי אייג'ינג: Advanced Time Zone Age Reversing Line/Wrinkle החדשה - סדרת תכשירי לחות רבי עוצמה, המטפלים  בסימני ההזדקנות בעור באמצעות קומפלקס מהפכני Tri-HA Cell Signaling™, אשר מסייע להשיב לאחור את סימני ההזדקנות הבולטים של העור באמצעות הגברת התקשורת בין התאים והתנעה מחודשת של פונקציות נוגדות הזדקנות אחרות המעניקות לעור מראה צעיר יותר במהירות".

בסדרה שני קרמי יום (לעור יבש ולעור רגיל/מעורב), ג'ל לחות נטול שומן, קרם לילה וקרם עיניים שאותו קיבלתי להתנסות וכך מתארים אותו באסתי לאודר - "העור העדין שסביב העיניים נראה בהיר, חלק וקורן יותר באופן מידי. קמטים וקמטוטים פוחתים והופעתם העתידית נמנעת. ליפידים של המחסום הביו-מימטי מחדשים את ההגנה הטבעית של העור סביב העיניים נגד אובדן לחות".



מכיוון שאנטי אייג'ינג אינו אלמנט שאני מחפשת או צריכה במוצרי הטיפוח שלי (לפחות לא כעת), העברתי את הקרם לאימי על מנת שתשתמש בו ותראה האם הוא עושה את כל מה שהוא מבטיח וזו דעתה עליו אחרי שימוש של שבועיים: "הקרם נעים מאוד מאוד למריחה, מרגיש חמאתי ומשאיר תחושה טובה על העור. הוא נספג די מהר יחסית והריח שלו עדין מאוד עד בלתי מורגש. עור העיניים שלי מרגיש מוזן יותר ונעים למגע. לא שמתי לב לטשטוש של קמטים אבל אמשיך להשתמש בו ונראה מה יקרה!".

הקרם מכיל 15 מ"ל ומחיר המומלץ: 320 ש"ח.

Bobbi Brown Extra Repair Serum
בבובי בראון פיתחו סרום חדש המיועד לעור יבש ומשלב בתוכו גם הזנה ולחות וגם פתרונות לטווח ארוך יותר.


דבר החברה: "כתכשיר המספק טיפוח ותשומת לב לעור עייף מתלאות החורף, Extra Repair Serum החדש של בובי בראון הוא הפתרון האולטימטיבי לעור יבש. במרקם חלבי ועשיר, סרום מזין זה מעניק תחושת נוחות מיד עם המגע בעור. עם הזמן, הוא ממשיך ופועל בכדי לשפר את המרקם ומחסום הלחות של העור. רווי במרכיבי אנטי-אייג'ינג, הוא מסייע בהחלקת מראה הקמטים והקמטוטים תוך שהוא מעניק לעור מראה מוצק ומורם יותר.
הסרום מכיל בתוכו - קומפלקס חיטה, סובין ותמצית זיתים, אשר מסייע בחיזוק המחסום הטבעי של העור ומשפר את יכולתו לאצור את הלחות ולמנוע נזק עתידי, ויטמין C ופפטיד רב עוצמה שמסייעים בריכוך מראה הקווים והקמטים תוך כדי מיצוק העור.
בנוסף, יש בו תמצית מרווה מרושתת הממריצה את תחלופת תאי העור ומסלקת את התאים העמומים מפני העור על מנת לחשוף משטח רענן וקורן וגם תמצית קליפת מגנוליה, סוכרוז וקפאין שמסייעים בשיכוך אדמומית הנגרמת מגירוי, וכמו כן, סודיום היאלורונט, גליצרין ושמן מזרעי Meadow foam אשר מרווים את העור בלחות, מיד ולאורך זמן".


את הסרום נתתי לחברתי יעל, בת 40 פלוס קצת, בעלת עור מעורב, וזה מה שהיה לה להגיד אחרי שימוש של כ-4 שבועות: "הדבר הראשון ששמים לב אליו בסרום הוא הריח שלו - ריח חזק של בית מרקחת, קצת תרופתי, מה שדווקא מהווה יתרון כי יש הרגשה של מוצר בעל איכויות רפואיות. בכל מקרה, הריח מתנדף לאחר כמה זמן. המרקם מרגיש מאוד דליל, קצת כמו מים שלא ברור בשנייה הראשונה אם הוא בכלל יעשה משהו, אבל הוא עובד מעולה! מרחתי אותו בעיקר באיזור העיניים ושולי הפנים (כמעט ולא באיזור ה-T) ואחרי שבועיים כבר הרגשתי שיוני בקמטוטים שמסביב לעיניים - העור נראה מתוח יותר ומרגיש רך עד מאוד!".

הסרום מכיל 30 מ"ל ומחיר המומלץ: 450 ש"ח.


מקווה ששרדתם את הפוסט הארוך הזה!
למרות שלא יכולתי להתנסות בהם בעצמי, כן רציתי לתת אותם לנשים אחרות כדי שאוכל לספר לכן על ההתנסויות האישיות שלהן :).
האם יצא לכן לנסות את אחד המוצרים בפוסט? רשמו לי בתגובות איך התרשמתן ממנו!

8 תגובות:

  1. אני תמיד אוהבת לתהות על קנקנם של מוצרים שונים גם אם הם לא רלוונטיים עבורי. כך אני יכולה להמליץ על מוצר שעובד לאימי או לחברות ונשים עם סוג עור שונה משלי ולכן אני חושבת שזה רעיון מצוין לפוסט :)

    השבמחק
  2. אחלה כתבה! תודה על השיטוף :)

    השבמחק
  3. תודה רבה על הסקירה וההמלצות! :)

    השבמחק
  4. כמוך, ממש אהבתי את הניחוח של גרנייה 

    (לי יש את הגירסא עם הגרגרים-ואני ממש מרוצה, במיוחד שהיא החליפה  מוצר שייבש לי את הצורה!)

    השבמחק
  5. תודה רבה מותק!

    השבמחק
  6. בכיף! שמחתי שאהבת :)

    השבמחק
  7. תודה רבה!

    השבמחק
  8. הניחוח של גרנייה היה טו מאץ' בשבילי האמת, אבל חברה שלי שניסתה אותו ממש ממש אהבה!
    הריח מאוד דומה לזה של ניוטרג'ינה שניסיתי בשנה שעברה, אבל עוד יותר מתוק...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...