יום שישי, 8 במרץ 2013

My Betty & Veronica Experience!

בהמשך ישיר לפוסט הקודם על קולקציית "הבנות של ארצ'י" של מאק, בשבוע האחרון נערכו בסניפים נבחרים אירועי השקה ובהם איפרו המאפרים המוכשרים של מאק כל אחת לפי בחירתה - האם את בטי או ורוניקה?


כשחברה טובה שלי שאלה אותי בשבוע שעבר אם בא לי להצטרף אליה, כמובן שלא היססתי ושתינו פיזזנו לנו (עד כמה שאפשר לפזז בתשע וחצי בבוקר ביום שישי) לדיזינגוף סנטר!
מכיוון שבתפיסה שלי אני יותר בטי, ולמרות שהגוונים הסגולים היו בקולקצייה של ורוניקה, ביקשתי מהמאפרת החמודה טלי לאפר אותי דווקא עם פלטת הצלליות של בטי, שנראתה לי קצת משעממת ורציתי לדעת מה ניתן לעשות איתה, והנה התוצאה:

ואלו המוצרים שבהם השתמשה טלי:
התחלנו עם קרם לחות ואחריו פריימר (כנראה Prep+Prime Skin, אבל שכחתי לשאול וחבל כי הוא הרגיש מעולה). מעל הפריימר טלי השתמשה ב- Studio Fix Fluid בגוון NW25 ומעליו בקונסילר Pro Longwear באותו גוון. כדי להוסיף קצת הארה התווסף מעל Prep+Prime Highlighter בגוון Radiant Rose. את הקונסילר טלי מרחה גם על העפעפיים ואז עברנו לחלק המעניין - העיניים!


מהפלטה של בטי, Caramel Sundae, התחלנו עם הגוון הזהוב וטלי הניחה אותו בפינה הפנימית של העין וטשטשה אותו גם על החלק של האף שקרוב לעין, כדי ליצור איזור מואר יותר.
לאחר מכן היא השתמשה בעיפרון Lord It Up החום מנצנץ ומרחה אותו כאייליינר שאותו היא טישטשה קצת עם מברשת עיפרון ומרחה אותו קצת כדי ליצור זווית עדינה שתמשוך את העין החוצה. כדי לקבע את העיפרון היא הניחה את הצללית החומה הכהה שבפלטה, Showstopper, וחזרה על אותו תהליך גם בקו הריסים התחתון. בשקע העין טלי שילבה את גווני הקאמל והורוד שבפלטה די ליצור קצת עומק. סיימנו בהנחה נדיבה של מסקרת Opulash Optimum Black.
הסומק שנבחר הוא Cream Soda שהונח מעל ברונזר בגוון Medium Deep עם קצת היילייטר, Soft&Gentle שהונח על עצמות הלחיים וקצת על גשר האף.
על השפתיים מרחתי את הגלוס מהקולקצייה של ורוניקה - Mall Madness.



אחרי שראיתי אותם בפעולה אני יכולה להגיד שהגוונים בפלטה של בטי משתלבים יפה מאוד אחד עם השני ויוצרים מראה יומיומי ולביש מאוד.
אחרי שחזרתי הביתה החלטתי לשחק קצת עם פלטת הצלליות השנייה שבקולקצייה, הפלטה של ורוניקה-  Spoiled Rich, שקיבלתי להתנסות. 




והנה מראה הורוניקה שלי - 



השתמשתי בכל הצלליות מהפלטה למראה הזה, כשהעיקריות הן כמובן הסגולות!
מאוד אהבתי את שתיהן, ולמרות מה שנראה בסווצ'ים, הן עבדו יפה והיו הרבה יותר פיגמנטיות כשהנחתי אותן על העין.




מאוד נהניתי עם הצוות של מאק, זו הייתה חווייה מקסימה לפתוח איתה את השבוע (ואת מסע הקניות הקטן שערכתי אחריה ניתן לראות באינסטגרם שלי). 

מה איתכן? האם ניסיתן את המוצרים מהקולקצייה? 
אהבתן את האריזות החמודות?


12 תגובות:

  1. שני המראות מוצלחים, אבל הסגול שיצרת הוא שיחוק מבחינתי!

    השבמחק
  2. שתי הגרסאות  מאוד יפות עליך :)
    בסט ורוניקה יש יותר צבעוניות שמדברת אלי. מה גם שאני כמעט לעולם לא שמה צלליות בצבעים טבעיים, כי  זה נראה לי מיותר. 

    השבמחק
  3. גם אני אהבתי יותר את השני, הסגול הזה מתאים לך בול, מאוד יפה!

    השבמחק
  4. כמה שמתאים לך בטי! העיניים כ"כ עדינות והגלוס הזה יפה כ"כ עליך... אבל לגמרי לא את ;-) 

    דווקא הפלטה המשעממת יותר עשתה לי את זה מהסגולה, הצבעים והמרקמים של הסגולה דרך התמונות נראים לי הולמים יותר לפלטה של פנינה רוזנבלום מאשר מאק, אבל אולי סתם נטפלתי אליה בלי סיבה 

    השבמחק
  5. אהבתי את הסגול מאוד !! הולכת לבדוק היום את הקולקציה סוף סוף :)

    השבמחק
  6. מאוד אהבתי את התוצאה! וגם הצלליות שקיבלת נראות מדהים, בטוחה שיש מה לעשות אם זה....

    השבמחק
  7. תודה רבה מותק!

    השבמחק
  8. אני מסכימה איתך - בגלל זה העדפתי את הסט של ורוניקה. המראה עם הצלליות של בטי היה יפה מאוד אבל יותר מדי "בלתי נראה" בשבילי :)
    ותודה רבה!

    השבמחק
  9. תודה רבה :)
    הוא גם האהוב עלי!

    השבמחק
  10. אמרת בדיוק את מה שחשבתי - מקסים אבל לגמרי לא אני!
    וההערה על פנינה הילארית לגמרי :)

    השבמחק
  11. תודה רבה! ותעדכני אם תרכשי משהו!

    השבמחק
  12. תודה רבה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...