יום שישי, 15 במרץ 2013

MAC Spring/Summer 2013 Trends!

תצוגות האופנה לעונה הנוכחית (אביב-קיץ 2013) התרחשו אי שם בספטמבר של שנה שעברה, אבל הטרנדים שנראו על המסלולים רלוונטיים במיוחד לעכשיו!

במאק זיהו ארבעה טרנדים עיקריים לעונה והם:
SIG-NATURE - טרנד מינימליסטי, עם עור נקי ובוהק.
NU-ANCE - טרנד הפסטליים העונתי שבא לידי ביוטי בשטיפה עדינה של צבעים רוויים.
SCI-CHEDELIC - הטרנד הגראפי, עם קולור בלוק בגוונים חדשים.
PURI-TAN - טרנד ברונזה מונוכרומטי, מטושטש ופראי למראה.

"העונה, הרעיונות מרכזיים ביופי הם כאלו של עדינות ורגישות, המתכתבים עם האופן בו נשים באמת רוצות להיראות, כאן ועכשיו. הלך רוח מרומז, רענן ומלא בטחון עצמי, מרגיש עכשווי יותר מאשר נוקשה, סקסי או כוחני. הרעיון של נזילות והתקדמות הלאה מקווים חדים וקשים, הוא רעיון מרכזי לעונה.
גימורים לחים ומושלמים וגווני קרם תקפים גם העונה, לצד עור קורן וגבות מאוזנות (גבות הן עדיין בגדר בשורה, אך הן שולטות בפנים פחות מאשר בעונה הקודמת). אלו מהווים אבן פינה לכל מראה איפור.
מניואנסים של עור חשוף, עד צורות מודרניסטיות צורמות בצבע, קיימת הרמוניה גיאומטרית באיפור העונה, אשר מכבדת את מבנה הפנים, מחמיאה לו ומדגישה אותו יותר מאשר את תווי הפנים האחרים".

את אירוע הטרנדים הובילה נטע סקלי, Senior Artist במאק, שהסבירה והדגימה את כל הטרנדים בצורה מקצועית ומהנה במיוחד!


הטרנד הזה מושתת כולו על עור מוחלק, כמו פסל וקצת מובהר. טרנד מינימליסטי ומראה בלתי מתאמץ. זהו בעצם איפור שנראה ונותן יתרונות של מוצר טיפוח. הגבות לוקחות את הפוקוס לאיפור העיניים אבל הן עדיין לא מאוד דרמטיות.

"אני רוצה עור מבהיק ומצוחצח, באמת מושלם, עשיר ויפהפה
הוא מאוד רפלקטיבי ועם איכות דמויית שיש או אלבאסטר" לוצ'יה פיקה
"כמעט כמו לראות איפור מבעד לטיפוח" טרי בארבר
"שלמות מוחלטת איננה שיק, אבל עלייך להשקיע מחשבה וידע מרובים
בלהיראות לא מתאמצת" לין דנואייה


זה הטרנד הצבעוני של העונה - פסטלים רכים ששוטפים את העור, טבעיים וצלולים. גווני הפסטל הם שחדשים - טורקיז, לימון, מנטה, תפוח ואפרסק. הצורות של האיפור עגולות יותר, בסגנון שנות ה-60. בנוסף, ישנם הבזקים של כסף וגוונים מטאליים - מטאליות פסטלית. בטרנד הזה מציגים עין מעושנת מזווית חדשה - שטיפה שקופה בעלת עומק קבוע וברק מטאלי.


גם פה המראה הוא מינמליסטי וייחודי. ההצהרה הגראפית מקבלת ספין סיקסטיז העונה עם צבעי אופ-ארט, בלתי מתאמצים. זוהי בעצם גרסה חדשה של קולור בלוקינג. גם השפתיים האדומות נהפכות להיות חלק מסיפור צבע בן זמננו אשר אינו מרגיש כרפרנס לעבר, הודות לטקסטורת מאט מודרנית ונגיעות של פיגמנט מבהיק. המינימליזם מגיע לכיוונים חדשים העונה, כאשר האמנים מאתגרים את עצמם לזכך את מסר התנועה הזו, לכדי צורה וגוון בעלי אמירה חדשה. האורגני במפגש עם המדוייק: צורות מרוסנות העוטפות את תווי הפנים ומעצבות אותם, בעודן שומרות על רכות.


"פואטי עם טוויסט של דבר מה חד-אדג'י, אמיץ ופאנקי. זה שיק" סטפן מארה


זה הטרנד ה"שזוף" של העונה - הדגש הוא על מראה בגווני ברונזה, תווי הפנים מודגשים בפלטת גוונים מדבריים, ברוח נערות קליפורניה, דרך מבט בדואי ותחושת שנות ה-60. גוונים מוכתמים, בשקיפות של שטיפות גווני קרם, אשר מוסיפים תחושה מונוכרומטית מתוחכמת לפנים, המתחברת לרוח הנשית של צילומי פיטר לינדברג, הרב ריטס וברוס וובר. העיניים הנראות מצומצמות כתוצאה ממבט לעבר השמש והגוונים הם גווני דבש-בייז' זהובים ביחד עם גווני ספיה. בטרנד הזה נעשה שימוש בגוונים הרלוונטיים לשיזוף, על מנת להדגיש את העיניים ולהוסיף חום לפנים בטקסטורות מטאליות רכות ונמסות. הטיפול המרומז והמעודן הזה בעור מחליף את הפיסוליות הנוקשה ומשנת-הפנים מן העונה הקודמת. אין שום דבר גברי, קשה או קווי באופן בו צבעים אלו עוטפים את מבנה העצמות, ומערסלים את תווי הפנים.

"המטאליות החדשה והמחוכמת עובדת עם זוהר העור ולוקחת חלק בעיצוב תווי הפנים" לין דנואייה

"בתוך הפלטה הזו ישנה חזרה מתוחכמת לעין המעושנת, הנעשית בחוסר מאמץ ובשקיפות.
האופנה דורשת עין כהה יותר, אשר אינה זולה או סרת טעם" טרי בארבר

מכיוון שזה היה הטרנד החביב עלי רציתי ליצור לו את הפרשנות שלי -



כדי ליצור את המראה השתמשתי בכמה וכמה גוונים של חום, בטונים חמים במיוחד, על העפעף עצמו ובקפל העין. את החלק המטאלי שילבתי בקו הריסים התחתון עם צללית זהובה.


מה היה הטרנד החביב עליכן?
מה הייתן מנסות בעצמכן?


4 תגובות:

  1. כל הטרנדים נראים נהדר!

    השבמחק
  2. אהבתי את האיפור שלך, ממש זועק חופשה ושיזוף!

    השבמחק
  3. מאק תמיד יכניסו לנו לראש את מה שאנחנו צריכות... ואנחנו? נלמד:)

    השבמחק
  4. תודה רבה! הוא יצא הרבה יותר יפה במציאות, אבל צילום בערב זו קצת בעיה לצערי :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...