יום שבת, 2 במרץ 2013

The Magic of Eyeliner!

אחד הדברים שמאוד תיסכלו אותי במהלך השנים, היה חוסר היכולת שלי לצייר אייליינר בצורה שאהבתי. כל הסוגים שניסיתי לא ממש עבדו עם מבנה העין שלי או עם כישורי הקוארדינציה המוגבלים ביותר שלי... כל זאת ועוד, עד שגיליתי את יוטיוב ואיתו את ההתחלה של הסיפור שלי עם האייליינר - האייליינר ג'ל!
אחרי שמצאתי את המרקם הנכון בשבילי הדבר הבא היה למצוא את המברשת שאיתה אוכל לעשות את האייליינר המושלם בשבילי. ניסיתי כל כך הרבה מברשות - בהתחלה ניסיתי את 263 ו-266 של מאק (כי כשהתחלתי לצפות בסרטונים ביוטיוב הייתי בטוחה שאין חברות אחרות בעולם) אבל לא הצלחתי להגיע לקו דק כמו שרציתי. אחריהן ניסיתי מברשות אייליינר קלאסיות, 209 ו-210 גם של מאק, שהיו דקות מספיק אבל לא קשיחות מספיק בשבילי, ולא הצלחתי לצייר איתן קו רציף ואחיד. ואז היא הגיעה - מברשת קטנטנה ומושלמת של ביוטיקר בשם S170!
אחרי שהרגשתי בטוחה מספיק עם האייליינר ה"רגיל" רציתי לנסות סוגים שונים של אייליינרים ואין מקום מתאים יותר לניסיונות מאשר ביוטיקר :).





את האייליינר הזה קניתי רק בגלל הצבע המהמם שלו - בזמן האחרון יש לי קטע עם מוצרים בצבע כחול רויאל, אני פשוט נמשכת אליהם ממרחקים!



הבעיה כמובן הייתה המברשת - מכיוון שאני כל כך רגילה למברשת האלכסונית הקטנטנה של ביוטיקר לא ידעתי איך אצליח (אם בכלל) לעבוד עם המברשת הדקיקה של האייליינר הזה, אבל הפתעתי את עצמי לטובה וחוסר הקואורדינצייה שלי כנראה פחת טיפ טיפה עם השנים והצלחתי להגיע לתוצאה פחות או יותר מרשימה בעיניי:



הבעיה היחידה שנתקלתי בה עם האייליינר הזה היא שהוא מתייבש בצורה קצת "קשיחה" ואני ממש מרגישה אותו על העפעף. יכול להיות שזו רק אני, מכיוון שכדי להגיע לקו (יחסית) מדוייק ואחיד נאלצתי לעבור עליו כמה וכמה פעמים אז אולי זו פשוט הצטברות של חומר, אבל ניסיתי אותו פעמיים וזה קרה בשתי הפעמים.



במראה הזה השתמשתי בפעם הראשונה בצללית בפיגמנט, ואני חייבת לציין שהופתעתי לטובה - משום מה הייתי בטוחה שממש מלכלך להשתמש בצלליות בפורמט הזה אבל ממש היה נעים לעבוד איתה והיא לא התפזרה לכל עבר והתקבלה על העין בצורה מדוייקת (כלומר נראתה על העין בדיוק כמו שהיא נראתה באריזה). הפתעה נוספת היא שהצללית היא של איל מקיאג', חברה ששמעתי עליה הרבה אבל מעולם לא נכנסתי לחנויות שלה (מלבד פעם אחת לפני הרבה שנים שקיבלתי "שיעור איפור" בחינם ליום ההולדת שלי ולמרות שביקשתי מראה יומיומי, יצאתי מוכנה למסיבת פורים סוערת...).


איל מקיאג' Highlighter Dust בגוון Sun Bronze
היה לאיל מקיאג' מבצע לפני לא מזמן על הפיגמנטים שלהם וחשבתי ש-30 ש"ח זה לא הרבה כסף לבזבז על משהו שאולי לא אוהב כל כך, אבל להפתעתי הגמורה ממש ממש אהבתי את המוצר הזה! ואני אפילו שוקלת לקנות עוד כמה מהם... 

ועכשיו להפתעה - הרבה מכן ביקשו ממני להתחיל לעשות טוטוריאלים (כלומר הדרכות מצולמות של מראות איפור שונים) אז הצלחתי לצלם סרטון קצרצר על איך אני מציירת אייליינר! בסרטון אני מראה בעצם את המראה הבסיסי שלי, זה שאני עושה כשאין לי זמן אבל עדיין בא לי אייליינר... השתמשתי באייליינר ג'ל שחור, פשוט בגלל שזה הבסיס בעיניי, וברגע שמבינים את זה אפשר לעבור לגוונים ומרקמים שונים. למי שמתקשה עם האייליינר שלה אני ממליצה בחום לקרוא גם את הפוסט המקיף של טל.

רק הערה קטנה - המצלמה שבה אני משתמשת טובה מאוד כשמדובר בצילומי מוצרים או פנים, אבל איכות הוידאו שלה היא לא ממש HD ולכן הסרטון לא איכותי במיוחד. אני מקווה שעדיין תוכלו להעזר בו ושהוא יתרום לכן!

והנה הסרטון:


מה איתכן? מה המוצר שעזר לכן עם אייליינר?
שתפו בתגובות!

10 תגובות:

  1. יש לי איילינייר כחול ממש כמו זה רק של איל מקיאג' ואני מפחדת לשים אותו כל יום.
    לגבי הצללית, יש להם גוון סגול מאוד יפה ופעם היה גוון טופי שלא ראיתי אצלם לאחרונה. שאר הגוונים לדעתי לא משהו ככ...

    השבמחק
  2. יש לי איילינייר כחול ממש כמו זה רק של איל מקיאג' ואני מפחדת לשים אותו כל יום.
    לגבי הצללית, יש להם גוון סגול מאוד יפה ופעם היה גוון טופי שלא ראיתי אצלם לאחרונה. שאר הגוונים לדעתי לא משהו ככ...

    השבמחק
  3. חוסר קורדינאציה ? הא ?

    לי זה נראה מושלם ! (:

    השבמחק
  4. מהמם עלייך כחול רויאל ! גם הצללית מאוד יפה ומשתלבת נהדר עם הגוון הרויאלי, תתחדשי. יש לי שתי מברשות שממש נוחות לציור אייליינר הראשונה היא המברשת הזוויתית של ג'ייד שהיא נהדרת והשניה היא מברשת ציור של Rekab שטל המליצה עליה פעם והיא נפלאה ומדויקת כל כך. לשמחתי אף פעם לא היתה לי בעיה עם ציור שהוא אחד מהתחביבים שלי כך שגם לצייר אייליינר בא לי בקלות יחסית. בהחלט מובן לי התסכול של נשים שקשה להן עם הנושא. אהבתי את הסרטון ומקווה שתעלי עוד בעתיד :-)

    השבמחק
  5. מזל טוב על הטוטוריאל!!!

    הכחול הזה מהמם עם העיניים שלך.
    על עצמי אני לא אוהבת אייליינרים צבעוניים בהירים, רק מאוד מושחרים, אבל על אחרות אני מאוד אוהבת לראות

    השבמחק
  6. לי זה גם נראה טוב מאוד! אהבתי את השילוב בין זהב לכחול
    ותתחדשי על טיוטוריאל הוא דווקא מאוד ברור :)

    השבמחק
  7. כיף לראות אותך בוידאו!
    הצבע (במיוחד עם הזהב) של האיילינר מוצלח, אבל לצערי האיליינרים של ביוטיקייר גורמים לי לדמוע ברגע שהם רק מתקרבים לעין.

    השבמחק
  8. באמת? איזה בעסה!
    הם אופציה טובה למי שרוצה להתנסות עם צבעים שונים לאייליינרים, אבל נראה לי שאנסה למצוא אייליינר קצת יותר איכותי בגוון הזה. אולי מליים קריים :)

    השבמחק
  9. תודה רבה מותק!
    שמחה לשמוע שהוידאו היה ברור, דאגתי שהוא לא איכותי מספיק :)

    השבמחק
  10. תודה קוריני! לאחרונה הגעתי למסקנה שאני פשוט אוהבת אייליינרים - בכל הצורות והגוונים!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...