יום רביעי, 17 באפריל 2013

איך להשיג מראה עיניים פתוחות ועירניות!

אני זוכרת שלפני הרבה (מאוד) שנים, שמעתי לראשונה שלהניח עפרון עיניים שחור במעקה העין מקטין את העיניים ואילו עפרון עיניים לבן עוזר להגדיל אותן. במשך הזמן ניסיתי כמה פעמים עפרונות לבנים ולכולם היו בעיות - חלק לא היו פיגמנטיים מספיק, חלק פשוט לא "ציירו" על מעקה העין לא משנה כמה פעמים עברתי עליו, חלק היו קשים מאוד וכו' וכו'. העפרון היחיד שניסיתי ועבד בערך היה ה-Jumbo Pencil של NYX בגוון Milk, אבל בגלל שהוא כל כך פיגמנטי המראה שנוצר היה של עיני בובה מנגאית מטורפת!
באיזשהו שלב גיליתי שעפרון עיניים בגוון ניוד/צבע גוף (Flesh Tone) אמור לעשות את העבודה בצורה טובה בהרבה ואז החלו הניסיונות...


כדי להמחיש את ההבדל, הנחתי בעין אחת את ה-Jumbo Pencil ובעין אחרת עיפרון בגוון ניוד:


אפשר לראות שהמראה מימין נראה אומנם "פתוח" יותר אבל באותו הזמן נראה גם מאוד מלאכותי.
ניסיתי כמה וכמה סוגים של עפרונות ניוד עד שמצאתי את האחד שאהבתי ושעבד בצורה המוצלחת ביותר לטעמי.



העפרון הראשון שניסיתי היה של Urban Decay מסדרת ה-24/7 שלהם ושמו Midnight Cowboy. הוא דווקא היה סביר, אבל לא נשאר יותר מדי זמן במעקה העין וגם לא היה בהיר מספיק לטעמי. אה כן, הנצנצים שבו גם הם לא היו אטרקטיביים במיוחד...




ואם מדברים על נצנצים - הניסיון הבא היה עם עפרון עיניים של פופה מסדרת ה-Automatic Liner שלהם במספר 04. ישר מההתחלה הבנתי שהוא לא בשבילי - דקות ספורות אחרי שהנחתי אותו העיניים שלי התחילו לדמוע, חלקים מהנצנצים שלו הגיעו לכל מיני מקומות בפנים שלי וגם לרוע המזל, לתוך העין עצמה... לא נעים בכלל! ניסיתי להשתמש בו על העפעף העליון אבל גם שם הוא לא נחל הצלחה יתרה לצערי.




אחרי שלמדתי שנצנצים לא עובדים פה, הניסיון הבא היה עם עפרון חף מניצנוץ כלשהו ובמרקם מאט, מספר 12 של ביוטיקר. אני מאוד אוהבת את מוצרי הצבע של ביוטיקר - הצללית והשפתונים שיש לי נהדרים בעיניי וכך גם העפרון עיניים ללא חידוד שלהם. העפרון הספייציפי הזה היה מהזן שדורש חידוד, מה שאומר שהוא קשה יותר ונמרח פחות בקלות מאחיו האוטומטיים. הגוון די מוצלח לדעתי, אבל בגלל שהעפרון כל כך קשה, הוא פשוט לא נמרח בצורה טובה על מעקה העין...




ועכשיו לסיבה שלשמה אני כותבת את הפוסט הזה - לפני כמה זמן טל פלג המקסימה כתבה המלצה בפורום איפור בתפוז על עיפרון ניודי של Rimmel וסיפרה שלא רק שהוא עובד ושהגוון יפה אלא שהוא עמיד ונשאר לאורך זמן!
אז ברור שהייתי חייבת לנסות ואני שמחה לבשר שהכל נכון - זה העפרון הראשון שניסיתי שאשכרה נמרח על מעקה העין בצורה חלקה וגם נשאר שם לכמה שעות טובות. לא כל היום, למרות שאני עדיין יכולה לראות קצת פיגמנט גם בסוף היום.




מלמעלה למטה פופה, אורבן דיקיי, ביוטיקר ורימל
מלמטה למעלה: פופה, אורבן דיקיי, ביוטיקר ורימל
משמאל לימין: פופה, אורבן דיקיי, ביוטיקר ורימל
בענייני מחירים - את העפרון של Urban Decay קניתי בזמנו באיביי ולצערי אני לא מוצאת אותו באף אחד מהאתרים שמוכרים את המוצרים שלהם (וגם לא באיביי). העיפרון של פופה נרכש בזמנו עם קופון כלשהו ועלה בערך 30 ש"ח. העיפרון של ביוטיקר עלה למיטב זיכרוני 12 ש"ח בערך ואילו את העיפרון של רימל הזמנתי מ-ASOS, שם הוא עדיין במלאי, והוא עלה 4 פאונד בלבד!


וזהו, הגענו לסוף של הפוסט :) מקווה שחידשתי לכן קצת בנושא אייליינרים שכאלו. 
אני משאירה אתכן עם סרטון של מרלנה החביבה מ-MAKEUPGEEK
שהשתמשה גם היא בעיפרון הזה של רימל!


(ולמי שלא רוצה לראות את כל הסרטון, להלן לינק לנקודה שבה היא משתמשת בעפרון: http://youtu.be/SiSd9PFjJL8?t=6m51s)


17 תגובות:

  1. אני מאוד אוהבת מראה של עיפרון בהיר במעקה העין ומזגזגת בין עיפרון של MUFA בצבע גוף לבנפיט שהוא ורדרד יותר. אף פעם לא סבלתי עיפרון לבן

    השבמחק
  2. לא חשבתי על להשתמש בעיפרון ניודי עד עכשיו , אולי זה באמת יכול לפתור לי את בעיית המראה הכמעט מושלם אבל חסר תיחום תחתון שלא רואים ;-) פוסט מעולה כרגיל!

    השבמחק
  3. העיפרון של ביוטיקר הוא מוצר האיפור היחיד שעשה לי אי פעם תגובה אלרגית (ויש לי הרבה מוצרים שלהם שאני אוהבת) אני מחפשת אחד כזה מחברה שלא מנסה בבעלי חיים

    השבמחק
  4. ניסיתי רק את של ביוטיקייר, והוא נוראי!
    אנסה את הרימל, אני מחפשת ניוד טוב.

    השבמחק
  5. thesleepingbeautyawakens18 באפריל 2013 בשעה 22:03

    פוסט מקסים. אני מאוד אוהבת מראות כאלו של איפור. רק חבל שכל אחד מהעפרונות פה הם מחברות שמנסות על בעלי חיים, אז לא אוכל להתלהב מהם :) אבל אני חייבת לצאת למסע אחר העיפרון הבהיר המושלם (וחסר האכזריות).

    השבמחק
  6. פוסט מקסים. אני אוהבת מראות כאלו של איפור, רק חבל שכל אחד מהעפרונות פה נוסה על בעלי חיים, אז לא אוכל להתלהב מהם ;) אני באמת חייבת לצאת למסע לחיפוש אחר העיפרון הבהיר המושלם..

    השבמחק
  7. פוסט מעולה! בעיקר שהמסקנה ממנו זה שכדאי לקנות את העפרון שעולה פחות מ20 ש"ח באסוס. אני כבר עשיתי את זה עוד לפני שקראתי את הפוסט הזה וגם אני מאוד נהנת מהאפקט והעמידות שלו

    השבמחק
  8. לחלוטין נראה ששווה ללכת על הרימל. ייבדק בקרוב.

    !תודה על הסקירה המצוינת ! אוהבת מאוד השוואות כאלה

    השבמחק
  9. תודה רבה! לתיחום תחתון שלא רואים אני אוהבת להשתמש בעפרון בגוון אפרפר, כמו 08 של פופה למשל. הוא מעולה!

    השבמחק
  10. תודה מותק! אני גם מאוד אוהבת פוסטי השוואות :)

    השבמחק
  11. הרימל ממש שווה בכלל ועוד יותר שווה 20 ש"ח!

    השבמחק
  12. לפי מיטב ידיעתי העפרון של ביוטיקר לא נוסה על בע"ח, כמו גם כל שאר המוצרים שלהם. אולי שווה לראות שם אם יש עפרון בגוון דומה אבל מהסדרה ללא חידוד שלהם שהיא הרבה יותר טובה!

    השבמחק
  13. אם את מחפשת ניוד טוב אז הרימל הוא בחירה ממש טובה וב-20 ש"ח ממש אי אפשר לטעות בעיניי :)

    השבמחק
  14. באסה עם ביוטיקר... לגבי עניין הניסויים - האופצייה היחידה שאני מכירה אלו העפרונות של אילמסקה:
    http://www.illamasqua.com/shop/products/pencils/sophie-pencil
    הבנות של פיקסיוו כל הזמן משתמשות בגוון -
    VOW

    קצת יקר כמובן, אבל חף מניסויים :)

    השבמחק
  15. אני שנים מתכננת לקנות את העפרון של בנפיט. הוא נראה מעולה לטעמי. עוד כשהתחלתי עם קדחת האיביי הוספתי אותו לווישליסט שלי אבל משום מה תמיד התקמצנתי ובאיזשהו שלב החלטתי שהוא יהיה לי מיותר!
    טוב, מתישהו אני כבר אגיע אליו :)

    השבמחק
  16. ביוטיקר אכן לא מנסים על בעלי חיים, אבל אני לא ממש סומכת על העפרונות שלהם לשימוש בעיניים (למרות שיש להם מוצרים מנצחים, כמו הסמקים).. אבל תודה על ההמלצה !

    ואם אני כבר מזמינה מחו"ל אז זה לגמרי "Topaz" של סטילה ;)

    השבמחק
  17. מכל הנבחרת כאן יש לי רק את העיפרון של ביוטיקייר, ואצלי הוא דווקא מוצלח! אני מוצאת שפשוט צריך כל פעם לחדד אותו קצת, כי לפעמים הוא "תופס" שאריות של צלליות אבקה או תיחומים אחרים שיש במעקה העין ואז הוא לא נמרח טוב. אני דווקא מעדיפה שיהיה פחות פיגמנטי ובולט, אחרת זה נראה לי קצת מודגש מידי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...