יום שלישי, 30 באפריל 2013

סקירה כפולה בקטנה - Voluminous של לוריאל ו-The Rocket של מייבלין!

כפי שבוודאי שמתן לב, אני אוהבת מסקרות. הרבה והרבה מסקרות. להתחיל להשתמש במסקרה חדשה הוא אחד הדברים היותר כיפיים בשבילי והפעם החלטתי לספר על שתי מסקרות שבהן אני משתמשת לסירוגין וביחד בחודשים האחרונים!

L'Oreal Original Voluminous Mascara in Black


דבר החברה: "מסקרת Voluminous בונה נפח לריסים והנוסחה הייחודית שלה נועדה למנוע גושים, לרכך ולהעצים את הריסים פי חמש מעוביים הרגיל. מראה הריסים הדרמטיים והמלאים מושג במשיכה אחת בלבד. המברשת של המסקרה מעבה את הריסים בצורה אחידה וחלקה, ומשאירה אותם רכים ובלי גושים".


קראתי כמה המלצות על המסקרה הזו ומכיוון שמאוד הסתקרנתי והיא לא נמכרת בארץ, הזמנתי אותה מאיביי. משום מה, לקח לי הרבה מאוד זמן לפתוח אותה בכלל, וחבל שכך כי היא דווקא מאוד נוחה ונעימה לשימוש.
המברשת היא מברשת סיבים, די גדולה אבל לא גדולה מדי. בניגוד לאחרות שדומות לה בגודל (כמו למשל ScandalEyes של רימל), איתה אני מצליחה למרוח את המסקרה גם על הריסים התחתונים בלי בעיות מיוחדות (מה שלא ניתן היה עם זו של רימל). 

מימין - הריסים שלי במצבם הטבעי | משמאל - לאחר עיגולם במעגל ריסים
מימין - שכבה אחת של Voluminous של לוריאל | משמאל - שתי שכבות
מבחינת ההבטחות - לדעתי היא בהחלט עושה את המובטח בקשר לנפח, לא יודעת אם פי 5, אבל כבר בשכבה הראשונה רואים שהנפח של הריסים גדל ואין כמעט גושים. בשכבה השנייה ניתן לראות שהיא קצת נוטה להדביק את הריסים אחד לשני, אבל ניתן לפתור את זה בקלות עם מסרק ריסים (שפשוט לא מצאתי כשצילמתי את התמונות...).
היא משאירה ריסים רכים ולא שבירים בכלל, נשארת עמידה כל היום ומוסרת בקלות עם מסיר איפור ייעודי.



דבר החברה: "נפח מפוצץ בזמן שיא, פי 8, חלק ואחיד. המברשת העל קולית עם סיבי המיקרו מעניקה נפח מלוטש ועצום מיידית. פורמולת ה-"Fast-Glide" משאירה את הריסים חלקים ועם אפס גושים!".

גם על המסקרה הזו קראתי הרבה ביקורות בבלוגים האמריקאים, והיו חלק שממש התלהבו ממנה וחלק שלא ממש אהבו אותה. לפני שהתחיל אצלי טירוף האיפור בשנים האחרונות, המסקרות של מייבלין היו ברירת המחדל שלי ועברתי במרוצת השנים כמה וכמה מהן (ביחד עם כמה וכמה של לוריאל). תמיד אהבתי אותן אבל אף אחת שניסיתי לא נתנה לריסים שלי מראה כמו בפרסומות... היום אני יודעת שלא ממש ידעתי להשתמש באף אחת מהן בצורה האופטימלית לריסים שלי - מכיוון שהם מאוד מאוד ישרים, מעגל ריסים הוא שלב חובה אצלי, והנחת שתי שכבות (לפחות) של המסקרה עצמה חיונית כדי למצות את הפוטנציאל שלהם. פעם הייתי מסתפקת פשוט בלמרוח את המסקרה בשכבה אחת (ממש ליטוף אחד של המברשת על הריסים). לא פלא שלא התלהבתי מאף מסקרה שניסיתי...


מילה על האריזה - את המסקרה הזו הביאו לי מארה"ב (וזו גם הסיבה שהיא בגוון Brownish Black ולא Blackest Black, זה מה שהיה בחנות...) ושם המסקרות נמכרות כשהן ארוזות באריזת קרטון ובה המיכל מגיע כשהוא סגור עם פקק וה"מקל" מצורף על ידו. אני חושבת שזו אריזה חכמה ונכונה למוצר שכזה מכיוון שבצורה הזו המסקרה תישמר לאורך זמן וגם ניתן לדעת בביטחון מלא שאף אחד לא פתח אותה והחזיר למדף...

איזה חמודה המברשת הורודה! חבל שהיא לא נשארה כך...
בניגוד למברשת של מסקרת ה-Voluminous של לוריאל, למסקרה הזו יש מברשת שעשוייה מפלסטיק ולא מסיבים. אני חושבת שמברשות מהסוג הזה תורמות יותר להארכה והפרדה של הריסים ופחות לנפח שלהם, אבל במפתיע, המסקרה הזו מצליחה לעשות את שניהם בצורה מוצלחת בעיניי. מה שכן, כדאי לציין שעם המסקרה הזו כדאי ומומלץ לא לחכות לייבוש של הריסים בין השכבות, כלומר להניח את השכבה השנייה כשהראשונה עדיין רטובה (מייבלין אפילו רשמו את זה בהוראות השימוש באתר...).

מימין - הריסים שלי במצבם הטבעי | משמאל - לאחר עיגולם במעגל ריסים
מימין - שכבה אחת של The Rocket של מייבלין | משמאל - שתי שכבות
כפי שניתן לראות בתמונות, השכבה הראשונה של המסקרה הזו נותנת מראה מודגש אבל טבעי (לפחות בשבילי) ואילו שתי שכבות מעניקות הרבה נפח ואורך לריסים (וסליחה על מצב הריסים שלי - משום מה מאוד קשה לי לעגל כהלכה את עין שמאל, מה שגורם לריסים להיראות מוזרים במיוחד...).

המסקרה משאירה את הריסים די רכים ומוסרת בקלות עם מסיר ייעודי. רוב הזמן לא היו לי בעיות עמידות איתה, אבל כן שמתי לב שלעיתים במהלך היום היא משאירה טיפ טיפה פירורים מתחת לקו הריסים התחתון. לא ברור לי למה וזה גם לא קרה בכל פעם שהשתמשתי בה. 
כשסוגרים את הטיובה יש מעין "קליק" קטן שאמור לעזור למסקרה לא להתייבש מהר מדי, אבל לדעתי הוא לא כל כך עוזר מכיוון שנראה לי שהיא התחילה קצת להתייבש לי אחרי חודשיים וחצי של שימוש...


מימין לוריאל ומשמאל מייבלין

Loreal Voluminous לא נמכרת בארץ לצערי, אבל ניתן למצוא אותה באיביי בסביבות 15 דולר.
The Rocket של מייבלין עולה בארץ 116 ש"ח (לפני מבצעים), ו-50 ש"ח בחודש יוני 2013.
מי שמעדיפה יכולה למצוא אותה ב-14 דולר בערך באיביי או ב-57 ש"ח באתר גילטי.

מה איתכן? איזו מסקרה ניסיתן לאחרונה?
מהי המסקרה האהובה עליכן?

4 תגובות:

  1. את המסקרה של לוריאל כבר ניסיתי בעבר , מאוד אהבתי אותה אם כי קצת קשה לעבוד איתה בהתחלה.

    לגביי מייבילין - בהחלט סיקרנת אותי!

    השבמחק
  2. המייבלין מעולה בעיניי, אני מתכננת הזמנה חוזרת שלה בקרוב!

    השבמחק
  3. אני מאוד אוהבת את המסקרה הזו של לוריאל- זולה, עמידה ונותנת מענה טוב...

    את המסקרות של מיביליין אני פחות אוהבת ודי מתרחקת מהן,כך שקשה לי להאמין שבסופו של דבר אזמין אותה

    השבמחק
  4. אצלך לדעתי קראתי על המסקרה של לוריאל בפעם הראשונה!
    היא באמת מסקרה טובה ואני משתמשת בה הרבה כדי לתת נפח נוסף למסקרות המאריכות שלי!
    המייבלין הגיעה לאחרונה לארץ אז אולי שווה לנסות אם יהיה מבצע טוב :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...