יום רביעי, 29 במאי 2013

ורד ספיבק - בית של איפור!

בתור אחת שמתעסקת הרבה באיפור, עניין אותי לחשוב שבעצם אין לי הרבה אינטרקציה עם הנשים שזהו המקצוע שלהן - המאפרות! כל זה השתנה כשהזדמן לי להגיע להשקה של "בית של איפור", הסטודיו החדש של המאפרת ורד ספיבק בתל אביב.

"בית של איפור" מעניק ללקוחותיו מראה כולל ומושלם, כשלצד שירותי האיפור בסטודיו ניתנים למבקרות בו גם שירותי עיצוב שיער מלאים - מתספורות ועד גוונים וצבע, לצד עיצוב שיער במיוחד לכלות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ורד. מעצב הבית נבחר בקפידה והוכשר על ידה בכדי להשלים את התמונה במלואה, ולהוות חלק בלתי נפרד מן הצוות".


ורד ספיבק היא אחת המאפרות היותר מוכרות בנוף הישראלי, והיא נמצאת בתחום כבר קרוב ל-20 שנה. אחרי 9 שנים במיקומו הקודם של הסטודיו שלה, ורד רצתה להתרחב ולהקים מקום שיהיה מצד אחד מאוד ביתי ומצד שני מאוד מקצועי ולטעמי היא בהחלט הצליחה! המקום מחולק לכמה וכמה איזורים שבהם נעשים כל השלבים בהכנות לחתונה/אירוע - שיער, איפור, מניקור, פדיקור ואפילו מריחת לק! מי שרוצה, לא חייבת לחכות לאירוע מיוחד מכיוון שכל השירותים של הסטודיו ניתנים גם בפני עצמם.
לפני כמה וכמה זמן חברה לעבודה שלי הזמינה אצל ורד סדנאת איפור קבוצתית אליה הלכה עם בנות משפחתה. לאחר מכן היא סיפרה לי על המקצועיות והסבלנות שבה ורד הסבירה להן את כל שלבי האיפור, הקשיבה לשאלות שלהן וענתה עליהן בצורה ברורה ונעימה. אני חושבת שזה רעיון מעולה למסיבת יומולדת או לאירוע מיוחד, שכן המקום עצמו באמת נותן הרגשה של משהו מרגש וכייפי ביותר!

ספיבק מאוד מחוברת לטרנדים העונתיים והיא בחרה להראות לנו חמישה מראות איפור שונים לעונת הקיץ:


המראה האהוב עלי הוא המראה הימני התחתון, שורד קראה לו אופטימיות ורודה  - "את ההשראה למראה הפסטלי בחרתי לשאוב הפעם מגווני הגלידה החלביים. על מנת לשמור על צבעוניות אחידה שאינה צבעונית מדי, אני אוהבת ליצור "שטיפה" של צללית ורודה על גבי העפעף כולו, ולאחר מכן וניתן גם "לעשן" מתחת לעין עם אותה צללית ורודה, ולהשלים עם סומק ורוד ושפתיים בורוד בייבי חיוור. המראה הסופי מחמיא במיוחד גם לגוון עיניים ירוקות וחומות"

בנוסף לשירותים של הסטודיו, לורד ספיבק יש גם מותג איפור משל עצמה שפותח ועוצב מחומרי גלם איכותיים, ובהתאמה של הגוונים והצבעוניות לאקלים המקומי והאשה הישראלית, ומתוך דגש על עמידות ונוחות שימוש. 

מתוך קו המוצרים ורד בחרה לתת לנו להתנסות בשני מוצרים - מברשת סומק משיער טבעי וסומק ורדרד ואביבי במיוחד!


הסומק מגיע באריזה מעניינת -  כלי קטן ועגול עם מכסה מתברג, שונה משאר הסמקים שאני מכירה ואהבתי במיוחד את העובדה שהמכסה שקוף כדי שנוכל לראות הגוון מבלי לפתוח אותו!


הגוון הוא ורוד בייבי עם תת גוון קר, מאוד פסטלי ולטעמי מתאים לרוב גווני העור. הרווייה שלו מעולה, נראה שהוא מכיל הרבה פיגמנט אבל גם ניתן ליצור איתו מראה טבעי עד מאוד.


המברשת ייחודית לטעמי, פשוט מכיוון שאין לי מברשת שדומה לה - מברשת הסומק של Real Techniques ענקית לעומתה וככזו היא מכסה שטח גדול בהרבה. ה-F40 של סיגמא גם גדולה יותר והצורה שלה שונה. המברשת הכי קרובה בגודל היא ה-Contour Brush של Real Techniques אבל היא עגולה יותר וקטנה במקצת.


מבחינת תפקוד היא בהחלט עושה את העבודה - מניחה כמות נכונה של חומר ומטשטשת אותו בצורה טובה מאוד. שם המברשת C100 Tapered Blush ומחירה 79 ש"ח.


ורד ספיבק, בית של איפור, בן יהודה 231 תל אביב, טלפון 03-5469945, בתאום מראש.
www.veredspivak.com

מאוד נהניתי לבלות את הבוקר בסטודיו של ורד
ואני ממליצה בחום למי שמתכננת אירוע, לקפוץ לבקר!

4 תגובות:

  1. נראה כיף לבקר בסטודיו של מאפרת מוכשרת, בעיקר אם הוא כזה יפה

    השבמחק
  2. הסטודיו מעלף וגם העבודות של ורד, נחמד לקרוא על הביקור מנקד מבטך.

    השבמחק
  3. העבודות שלה ממש מעוררות השראה!
    תודה מותק!

    השבמחק
  4. כיף זו בהחלט המילה הנכונה! החברה שלי שעשתה אצלה את הסדנא עשתה מהתמונות שצילמו אותן שם אלבום שיצא פשוט מהמם! זו ממש מתנה נפלאה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...