יום רביעי, 22 במאי 2013

סקירה בקטנה - פלטת איפור של LIFE!

המותג LIFE, מותג הבית של הסופר פארם, עובר בשנים האחרונות מהפך מעניין - ממותג שייצר בעיקר מוצרים "רגילים" וקצת משעממים, לאחרונה שמתי לב לכניסה של מוצרים יותר מעניינים בכלל ומוצרי איפור בפרט. אחד הדברים היותר מרגשים בעיניי הם כמובן הצלליות!

בסדרת הצלליות המחודשת של לייף 15 גוונים שונים שמגיעים בכמה וכמה מרקמים - בפלטה שאני קיבלתי לסקירה יש גוון אחד מאט, כמה שימריים וכמה ממש מנצנצים!


רוב הצלליות מתפקדות יפה מאוד לטעמי, ובמיוחד אהבתי את הגוון הורוד בשורה התחתונה והסגלגל/כסוף בשורה האמצעית מימין. היחיד שלא התלהבתי ממנו הוא הגוון השחור שלא יוצא כל כך יפה על העפעף כמו שהוא נראה באריזה.


וקצת סווצ'ים:
(משום מה את הסווצ'ים עשיתי בכיוון ההפוך, כך שהם מסודרים מימין לשמאל אבל בפלטה הם משמאל לימין :).
בפלטה גם נכללו סומק וברונזר, שניהם פיגמנטיים, מנצנצים ומטשטשים יפה על העור.


ולהלן שני מראות שעשיתי עם הצלליות בפלטה:


במראה הזה התרכזתי בגוונים הטבעיים יותר של הפלטה - בעיקר השורה העליונה, בתוספת הורוד הבהיר בשורה התחתונה וקצת מהשחור כדי לתת יותר מיימדיות למראה, ועם תוספת קטנה של Tease מפלטת ה-NAKED2 ששימש כצבע מעבר בקפל. כבסיס הנחתי את ה-Shadow Stick של רבלון בגוון Torch, בקו המים השתמשתי בעפרון ניוד של רימל ובקו הריסים התחתון הנחתי עיפרון חום של ג'ייד (שאני מתכננת סקירה עליו ועל כמה מאחיו בקרוב!) ועליו את הצללית הכסופה/ירוקה בשורה התחתונה בצד שמאל.



המראה השני נעשה בעיקר עם הצללית הסגולה הבהירה (שמשום מה יצאה קצת כסופה ואפרפרה יתר על המידה בתמונות). לה הוספתי את הגוון שנראה ירקרק בפלטה (מצד שמאל למטה) אבל מתקבל כאפור שימרי במיוחד על העפעף! כבסיס למראה השתמשתי ב-NYX Jumbo Pencil הלבן (Milk) והוספתי היילייט בהיר מפלטת ה-PRO של LORAC. בנוסף, גם פה השתמשתי בעפרון של רימל במעקה העין, כדי לפתוח עוד קצת את העין.






באתר של הסופר פארם יש עמוד נחמד מאוד שמוקדש לצלליות הללו, וכולל גם סרטונים חמודים שמראים איך להשתמש בהן! (לינק)
הפלטה נמכרת במחיר מלא של 139 ש"ח אבל ראיתי אותה במבצעים ב-40 ש"ח מה שיוצא שווה מאוד לדעתי! מאוד אהבתי את העיצוב של הפלטה ואת בחירת הגוונים שנעשו בה. קצת פחות אהבתי את זה שהצלליות לא כולן "ישרות" בתוך האריזה... אם רוצים לקנות את המוצרים בנפרד, אז הצלליות עולות 55 ש"ח כל אחת והסומק והברונזר עולים 90 ש"ח (כל זאת לפני הנחות ומבצעים שיש על מוצרי לייף בדרך כלל).
בנוסף, המוצרים כולם לא מנוסים על בע"ח ומיוצרים בישראל!


4 תגובות:

  1. האיפורים לא נראים כאלו נעשו עם איפור זול, זה יתרון. הצבעים המשעממים זה חסרון

    אני לא רואה סיבה לרכוש אותה גם ב40 ש"ח, יתאים יותר לבחורות שמתחילות את הכרותן עם עולם הצלליות ( עולם הצלליות, הייתי רוצה לחיות בעולם כזה. שיעשעתי את עצמי))

    השבמחק
  2. הצלחת להוציא מהפלטה את הטוב ביותר.
    היא קצת יותר מדי מנצנצת בשבילי, אבל סה"כ מגיע ח"ח ללייף.

    השבמחק
  3. עולם הצלליות נשמע עולם מצויין לחיות בו!!!
    והפלטה בהחלט תתאים למתחילות, אבל גם לוותיקות (שלא לאמר אוגרות) צלליות כמוני היא מהווה תוספת נחמדה לאוסף :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...