יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

סקירה בקטנה - מסקרות שני שלבים: כן או לא?

מי שקוראת בבלוג שלי כבר כמה זמן בוודאי שמה לב שאני די אוהבת לסקור מסקרות. לא רק שאני אוהבת לסקור מסקרות אני גם מאוד אוהבת לקרוא סקירות על מסקרות :). לכן, אני מניחה שזה לא בא כהפתעה שאיכשהו הצטברו אצלי כמה וכמה מסקרות... כדי לעזור לי להחליט איזו מהן לסקור קודם, פרסמתי לאחרונה באינסטגרם שלי תמונה של המועמדות החדשות ושאלתי על איזו מהן הייתן רוצות לראות סקירה. קיבלתי הרבה תשובות מקסימות שעזרו לי להחליט אילו מהן אני אנסה ראשונה, אבל לפני שאוכל להתחיל להשתמש ולסקור במסקרה חדשה החלטתי שאני חייבת לסיים את הקודמות שלי אז קבלו אותן - המסקרות של החודשים האחרונים - מסקרות שני השלבים של רימל ומאק!


מימין: מסקרת Rimmel Glam’eyes DAY 2 NIGHT
ומשמאל: MAC Haute & Naughty Lash


את המסקרה של מאק קניתי וניסיתי לפני די הרבה זמן, אחרי שהשתמשו בה עלי במייקאובר לרגל אחת הקולקציות שיצאו למאק ומאוד התלהבתי ממנה. כל כך התלהבתי ממנה שכשראיתי שלרימל יש מסקרה דומה (שהייתה במבצע כמובן) הייתי חייבת לקנות אותה ולראות איך היא משתווה לזו של מאק. רצה הגורל (או במקרה שלי, מחלקת היח״צ של מאק), וכמה זמן אחרי שקניתי את המסקרה של רימל הייתי באירוע של מאק ושם קיבלתי Haute & Naughty חדשה!
שמרתי את שתיהן סגורות ורק התחלתי להשתמש בהן לפני מספר חודשים, לצד כמה מסקרות נוספות (שכבר כתבתי עליהן פה). 


לשתי המסקרות מברשות סיבים ולא סיליקוניות, ו״הקטע״ של שתיהן זהה: למרות שנדמה שיש להן שתי מברשות, המברשת היא אחת ויש לה בעצם שני סטופרים - הראשון "מנקה" הרבה מאוד מהחומר ומוציא מברשת נקייה ועם מעט חומר עליה, והיא מיועדת בעצם ליצור הפרדה והארכה של הריסים.



הסטופר השני מנקה פחות מהחומר ומוציא מברשת עם הרבה מאוד חומר והיא מיועדת לעיבוי וליצירת נפח לריסים. 



ולהלן הדגמה על הריסים עצמם:



שתי המסקרות משיגות תוצאה די דומה, כשלמסקרה של מאק יש לטעמי יתרון קל בנושא העיבוי בשלב השני ונראה שהיא קצת שחורה יותר. המראה הסופי אחרי שני השלבים מאוד דרמטי בעיניי עם שתיהן ומכיוון שאני מעדיפה ריסים נוכחים במיוחד, המראה הזה מתאים לי גם ביום יום, למרות שאני חייבת לומר שאני מוצאת את עצמי מושיטה את היד טיפה יותר למסקרה של רימל בשוטף, בעיקר כי זו של מאק נוטה קצת להדביק את הריסים... החיסרון שלהן לדעתי הוא שלוקח קצת זמן להגיע לתוצאה הזו - להניח שלוש שכבות מסקרה מדי בוקר נוגס קצת בזמן ההתארגנות שלי, ולכן אני מחכה כבר להתחיל לנסות את המסקרות החדשות שלי כדי לראות אם יש ביניהן אחת שתגיע לתוצאות דומות בפחות זמן!


מבחינת עמידות, שתיהן עמידות עלי בלי יותר מדי בעיות מיוחדות, אבל שמתי לב שבימים המהבילים האחרונים, שבהם אני מבלה קצת בחוץ, כאשר קצות הריסים שלי נוגעים בעצם הגבה הם לעיתים משאירים קצת סימנים. לא כל כך קריטי לטעמי אבל למי שיש בעיה של עמידות עם מסקרות אולי כדאי לשקול מסקרות אחרות... ההסרה שלהן דרך אגב, קלה ופשוטה עם כל מסיר שניסיתי :).


את המסקרה של מאק ניתן להשיג בסניפי מאק ומחירה כ-110 ש"ח. מסקרת Glam’eyes DAY 2 NIGHT של רימל נמכרת בפארמים השונים בארץ ומחירה לפני הנחות 100 ש"ח (אבל כמובן שתמיד רצוי לחכות למבצע שווה!). מי שמעדיפה לקנות באינטרנט, ניתן להשיג את המסקרה של רימל ב-13 דולר באתר feelunique.

האם יצא לכן לנסות מסקרות מהסוג הזה? אולי של מותגים אחרים?
מהי המסקרה האולטימטיבית שלכן?

ותזכורת קטנה להגרלה לכבוד חגיגות השנתיים של הבלוג - 
למי מכן שלא ראתה (למרות שדי הצפתי את הפייסבוק בסופ"ש :)
אני עורכת GIVEAWAY ענק בבלוג שגולת הכותרת שלו היא ערכת מברשות של סיגמא!

כולכן מוזמנות להשתתף וכל הפרטים נמצאים בפוסט ההגרלה

4 תגובות:

  1. אני חושבת שהמסקרה של מאק במקרה הזה מוצלחת יותר מבחינת הנראות. לבורג'ואה יש מסקרה מצויינת כזו שממש ממש אהבתי!

    השבמחק
  2. ניסיתי את שתיהן (ואפילו צילמתי את אותן השוואות LOL) והאמת שלא התלהבתי מאף אחת במיוחד. טובות אבל לא מיוחדות ומביאות לתוצאות של WOW

    השבמחק
  3. היי :) מתי תוצאות ההגרלה?

    השבמחק
  4. כשיגמרו השבועיים המוקצבים - בשבת, 24.8 :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...