יום שישי, 30 באוגוסט 2013

בשמים חדשים ומבצעי בישום במיוחד לעונת החגים!

בשמים הם בהחלט המתנה האהובה עלי (חוץ מגיפט קארדים כמובן)!
אני מאלו שתמיד יש להן כמה וכמה (וכמה) בשמים פתוחים,
ואני משתמשת בכל יום בבושם אחר. זאת בניגוד להרבה נשים שאני מכירה,
שנשארות נאמנות לבושם אחד או שניים במשך שנים!
מאז שהייתי קטנה ועד היום בעצם, אני בוחרת את הבשמים שלי לפי האריזה:
מה שנראה לי יפה ומעניין אותו אני קונה (או מבקשת למתנה).
באופן מפתיע, זה בדרך כלל עובד ומעניין שאני מצליחה לבחור בשמים
שאני גם אוהבת את הניחוח שלהם ולא רק את הבקבוק/האריזה שלהם :)

השבוע הייתי באירוע בישום של חברת שסטוביץ שהציגה את מגוון
הבשמים החדשים לעונת החגים הבאה עלינו לטובה. 
מבין שלל הבשמים שהרחנו, התחבב עלי במיוחד הבושם החדש של לוליטה למפיקה,
שהבקבוק שלו הזכיר לי נשכחות - אני זוכרת כשהייתי קטנה
ויצא הבושם הראשון של המותג והבקבוק שלו היה כל כך יפה ונשי,
אבל לא התחברתי לריח שלו בכלל, מה שכמובן ביאס אותי מאוד כי כבר ראיתי
בעיניי רוחי את הבקבוק מעטר את השידה שלי :).
הניחוח החדש -  L’Eau Jolie, פשוט מעולה בעיניי - רענן ופירותי,
ומחיר ההשקה שלו בהחלט עושה אותו לבחירה שקשה לעמוד בפניה!
(ומסתבר שאני לא היחידה חושבת כך :)

מקווה שתיהנו מהפוסט וחג שמח לכולם!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...