יום שבת, 21 בספטמבר 2013

מסקרה כחולה - Yay or Nay?

לטעמי, מסקרה היא מוצר האיפור שאף מראה לא שלם בלעדיו. אם הייתי צריכה לבחור מוצר אחד לקחת איתי לאי בודד, מסקרה לחלוטין תהיה הבחירה הראשונה שלי!

בעיניי, המטרה של כל איפור עיניים היא להדגיש אותן ולתת מראה פקוח וערני מה שמחייב לטעמי שימוש במסקרה כדי לתת את הפיניש הסופי. אחד הדברים שפחות עניינו אותי בעבר היה הגוון של המסקרה - לדעתי הגוון האולטימטיבי צריך להיות כמה שיותר שחור וכהה אחרת מה בעצם הטעם בלמרוח מסקרה? אבל אז צדו עיניי תמונה של המסקרה הכחולה של אינגלוט:


ברור שאחרי תמונה מהממת כזו המסקרה הזו נכנסה מיידית לוויש ליסט הבלתי נגמרת שלי :).
אז ניסיתי לקנות את המסקרה הזו בחנות של אינגלוט בארץ, אבל או שלא מייבאים את הליין הזה או שפשוט לא היה אותה במלאי... וכשהייתי באמסטרדם, קניית המסקרה הזו הייתה הסיבה הראשונית שלי לחיפוש החנות של אינגלוט!




המסקרה הכחולה היחידה שניסיתי עד המסקרה הזו הייתה זו של ביוטיקר, והיא לא ממש הרשימה אותי - הריח שלה היה מוזר, המברשת גדולה מדי והאריזה די מכוערת האמת, אבל הייתי מבליגה על כולם אם לא היה לה חיסרון אחד - הגוון הכחול פשוט לא נראה על הריסים! דבר דומה קרה לי דרך אגב עם המסקרה הטורקיזית של בורז'ואה שלצערי לא העבירה את הגוון המהמם של הטיובה לריסים שלי. במסקרה של אינגלוט קיבלתי לחלוטין את מבוקשי: הגוון הכחול המחשמל שרואים על המברשת נראה בדיוק כך גם על הריסים!


זה אומנם לא קורה בשכבה הראשונה ומצריך מעבר של כמה וכמה פעמים על הריסים אבל התוצאה לחלוטין שווה את זה בעיניי.

 
אז עכשיו אתן בוודאי שואלות את עצמכן - סבבה, זה נראה מהמם אבל מה עושים עם מסקרה כחולה ביומיום? או, טוב ששאלתן! אחרי שקניתי את המסקרה נתקלתי במראה מעניין במיוחד באתר preen.me:


ברור שהייתי חייבת לנסות לשחר אותו בעצמי, מה שהוביל ל-4 ימים שבהם ניסיתי ליצור את המראה על העיניים שלי. ומכיוון שאני לא יכולה לעשות את אותו הדבר פעם אחר פעם, מבלי לעשות שינויים קלים והתאמות, להלן 4 המראות השונים (במקצת) לפניכן:


במראה הראשון חשבתי משום מה שזה רעיון טוב להניח את המסקרה הכחולה על גבי אחת שחורה. כפי שניתן לראות, זו הייתה חשיבה לא נכונה בעליל שכן הגוון של המסקרה לא ממש בולט אם לא מניחים אותה על ריסים חפים ממסקרה... (את התמונה למעלה של העין הנקייה רק עם המסקרה צילמתי אחרי שבוע הניסיונות הזה ולכן היא נראית הרבה יותר טוב :).


במראה השני ניסיתי להעצים קצת את הגוון הכחול של המראה ובמקום אייליינר שחור הלכתי על אייליינר כחול בוהק! וגם פה עדיין לא הפנתי שצריך ממש להעמיס את המסקרה הכחולה ולבנות אותה בשכבות כדי להגיע לגוון האולטימטיבי.




ואחרי שני מראות עם אייליינרים שונים, רציתי לראות איך השילוב הזה יראה בלי אייליינר בכלל!



במראה האחרון רציתי לצאת טיפה מהמראה המקורי, ולתת טון קצת יותר חמים. לכן באיזור גלגל העין הנחתי צלליות ורודות עזות יותר ממקודם, כאלו שיש להן כמעט גוון קורלי. ובנוסף, על הריסים התחתונים מרחתי מסקרה שחורה ולא את הכחולה כמו בשאר המראות.




ואחרי כל הניסיונות הללו אני יכולה להגיד שדי התאהבתי במסקרה הזו! היא נותנת בעיטה יפה למראה הריסים הרגיל וזריקה של צבע שתמיד מרגישה לי מיוחדת ומקסימה :).

למי שלא יכולה להשיג את המסקרה הזו (שכאמור לא הצלחתי למצוא בארץ, אבל אולי היא כבר נמצאת בחנויות אינגלוט או בלאש), מייבלין הוציאו לאחרונה קולקצייה קטנה וחמודה בשם URBAN SURF ובה שלושה גוונים של מסקרת The Colossal Volume Express COLOR SHOCK. קיבלתי לסקירה את המסקרה הכחולה מה שהיה משמח במיוחד כי רציתי לעשות השוואה בינה לבין זו של אינגלוט.




הגוון של שתי המסקרות דומה מאוד, המברשות לעומת זאת שונות: זו של מייבלין ניחנת בכמות סיבים גדולה יותר מזו של אינגלוט שהסיבים שלה גם קצרים יותר. באופן מפתיע, שתי המברשות עושות עבודה דומה והתוצאות של שתיהן על הריסים לא שונות במיוחד.



מימין - אינגלוט ומשמאל - מייבלין
אשמח לשמוע מה חשבתן על המראות השונים, איזה אהבתן במיוחד?
וגם - מהי המסקרה הצבעונית האהובה עליכן?
וכמובן:
חג סוכות שמח!

6 תגובות:

  1. מסקרה כחולה זה מהמם, אם זה כחול רויאל אז אני מעדיפה מעל מסקרה שחורה.
    ואגב, המסקרה שעל קארה בתמונה זו המסקרה של דיור בגוון Azure Blue, כנראה שלאינגלוט אין בעיה עם זכויות יוצרים של אחרים....

    השבמחק
  2. מייבלין לוקחת מבחינת הדרמטיות. בכל מקרה, הגוונים האלה מדהימים עלייך...

    השבמחק
  3. אני דווקא חושבת שמעל המסקרה השחורה האפקט של הגוון הכחול די נעלם... ובדקתי לגבי התמונה של קארה ומסתבר שזו לא תמונה של אינגלוט אלא של אתר כלשהו שעשה את השיוך הלא נכון :)
    http://www.fearnobeauty.com/makeup-minded/fear-no-ultra-violet-mascara/

    השבמחק
  4. תודה רבה רבה! ומייבלין אכן טיפל'ה יותר דרמטית, כנראה בזכות המברשת של הקולוסאל :)

    השבמחק
  5. אוהבת מסקרות כחולות! טרם רכשתי לי אחת חדשה.. אבל.. אמא שלי התחדשה מאחת מבית ספורה, אבל לא כחול אלקטריק שכזה, אלא יותר אינדיגו... מעניין לראות איך יראה עליי אחרי כל השנים שזנחתי את הצבעוניות..

    השבמחק
  6. מתה על מסקרות כחולות ובכלל על מסקרות צבעוניות. יצרת פה מראות מאוד מרעננים, מעניינים ומחמיאים לך רק קצת מפריע לי אישית בעיניים העומס על הריסים. צריך להיזהר עם מסקרות צבעוניות מלהעמיס מדי כדי שלא ליצור מראה מופרך. הרכש הכחול האחרון שלי מלפני מס' חודשים הוא מסקרה של Stendhal ובשבוע שעבר רכשתי מסקרה סגולה מדהימה של ג'יבנשי Noir Couture Waterproof בגוון 2 Purple Velvet אחת המסקרות הצבעוניות המוצלחות ביותר שניסיתי ever מאריכה באופן משמעותי, מעבה ומפרידה בצורה מושלמת ועמידה לאורך כל היום שלדעתי גם תתאים לך כי יש לך ירוק מקסים בעיניים שמשתלב יפה עם סגולים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...