יום ראשון, 24 בנובמבר 2013

Mascara of the moment - Benefit They're Real Mascara!

על המסקרה They're Real של חברת Benefit זממתי די הרבה זמן, אבל היות שהיא קצת בעייתית להזמנה אינטרנטית, ניצלתי את החופשה האחרונה שלי בחו"ל וקניתי אותה באמסטרדם!

דבר החברה: "מסקרת They're real! מאריכה, מעגלת, מעבה, מרימה ומפרידה את הריסים. הנוסחא השחורה והעמידה שלנו לא תימרח או תתייבש במהרה. המברשת המעוצבת תגלה לך ריסים שלא ידעת שיש לך! 94% אחוזים ראו אורן ונפח דרמטיים, 90% ראו עיגול משורש לקצוות, 94% ראו הרמה משמעותית ו-100% ראו תוצאות עמידות!"


למסקרה הזו יש מברשת סיליקונית עם הרבה זיזים מסביבה ובסופה מעין "כתר" של זיזים שמיועד בעצם להגיע לריסים במיקומים בעיתיים כמו אלו שבפינה הפנימית של העין וגם בפינה החיצונית. אני מצאתי שכדאי להשתמש בו גם על שאר הריסים כדי להרים אותם עוד קצת...



זו לא מסקרה רטובה או יבשה במיוחד, משהו באמצע. היא נותנת תוצאות טובות מאוד, לא מדביקה את הריסים ולחלוטין עמידה למשך יום שלם. 



אלו הריסים שלי בלי מסקרה, רק מעוגלים עם מעגל ריסים.



השכבה הראשונה של המסקרה עושה עבודה טובה בלהפריד את הריסים, לצבוע אותם ולתת הדגשה יפה.



בשכבה השנייה אפשר לראות שהמראה הרבה יותר דרמטי, מודגש ושחור. זו בהחלט לא מסקרה לחובבות המסקרה העדינה :) היא לגמרי נותנת אפקט של ריסים מלאכותיים (אבל כאלו מהסוג היומיומי/טבעי יותר).
כפי שאמרתי, היא עמידה עלי מאוד ולא נצפו שום התפוררויות או מריחות שלה במהלך היום. ההסרה שלה פשוטה וחפה מבעיות כלשהן כשאני משתמשת במסירים ייעודיים.



זו לא מסקרה זולה בכלל - באמסטרדם שילמתי עליה 24 יורו, ולאחרונה חברה טובה שנסעה לארה"ב הביאה לי מספורה סט ובו מסקרה בגודל רגיל ואחת נוספת בגודל מוקטן שעלו יחד 23 דולר (שזה המחיר הרגיל שלה שם).
יש לי שתי בעיות עם המסקרה הזו - הראשונה והבעייתית יותר בעיניי היא העובדה שהיא מתייבשת יחסית מהר - בשלי לסירוגין במשך פחות משלושה חודשים עד שהיא התייבשה והייתה לא שמישה בעליל. ממסקרה כזו יקרה אני מצפה שתחזיק מעמד כמה שאפשר, לפחות חצי שנה...

בעיה נוספת היא הזמינות - אתר Benefit אכן שולח לארץ אבל דמי המשלוח שם אסטרונומיים (אלא אם כן קונים ב-125 דולר ויותר ואז המשלוח חינם אבל הסכום הזה עובר את תקרת המכס אז יתכן שתחוייביו בסכום נוסף כשהחבילה תגיע ארצה). בשאר האתרים שמוכרים את המוצרים של המותג יש בעייתיות מכיוון שרובם שולחים את המוצרים הללו רק לארצות ספייציפיות (באירופה כמובן). האתר היחיד שאני מצאתי שבו ניתן לשלוח את המסקרה לארץ הוא COSME-DE.com אבל שם יש הגבלה של שני מוצרים ומעלה מאותו מוצר או קנייה של מוצרים שונים ב-60 דולר לפחות...


האם יצא לכן לנסות את המסקרה הזו? אולי ניסיתן מסקרות אחרות של המותג?
אשמח לשמוע מכן!

תגובה 1:

  1. השכבה הראשונה נראית מעולה ומאוד מחמיאה. לעומתה, השכבה השניה נראית גושית מדיי..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...